az élet utazás.

Working! - második rész

2016/04/16. - írta: Erendir

Na, hát ez a munkahely meglepően jó eddig. *w* 

Volt már azóta housekeeping trainingem, meg maintenance trainingem is. Az egyiken megmutatták, miket pakolnak be a szobákba meg hogyan, stb., és kiderült számomra, hogy a housekeeping 70%-a magyar. XD A maintenance annyit jelentett, hogy egy Chris (Krzysztof, tehát egy lengyel Kristóf) csávó vezetett körbe és mutogatta meg a szobákban a fontosabb elektronikai meg elromolható dolgokat. Elég egy medium rare csávó, összevissza ténfergett a folyosón, meg még azt is elfelejtette amit ő mondott, nemhogy azt amiket én kérdeztem. XD Mert ugye önmagamhoz jellemzően százezer kérdést tettem fel, amivel sztem persze idegesítettem is, de engem ez különösebben nem érdekel, én tanulni akartam. XD De mindegy mert nem is tudott sok mindenre válaszolni. Na mindegy, a lényeges információkat kihúztam belőle, aztán visszamentem és csatlakoztam az én csapatomhoz. :3

Hát nagyon állat, nagyon sok új embert ismertem meg, egy időbe még bele fog telni mire az összes kolléga nevét megjegyzem a hotelben, de nem kell hozzá sok idő, nem voltam jó régen a nevekkel, de az előző hotelben úgy kimaxolódott a memóriám hogy most már mindent könnyebben jegyzek meg.
Itt most fogom fel is sorolom azokat akiket tudok, csak hogy én is megjegyezzem meg számon tartsam ki-kicsoda, utána meg leírom milyen baromságok vannak a melóban. XD

Mohit - Ő a head concierge, nálunk ugyanis nem portások/recepciósok vannak, hanem a concierge a recepciós, és ők azok is akik a mindenféle színházjegyet, túrát és egyebeket adják el az embereknek, meg a recepción végzendő feladatokat végzik. Szóval ő a "főnök", ennek ellenére kb többet dolgozik mint mi, egész nap segít nekünk és minden téren, szóval jó példával is jár elöl, meg hát tud mindent amit tudni lehet ebben a munkakörben meg amit a rezidenciáról tudni lehet, és simán elbaromkodik velünk. XD Kb két méter magas indiai embörke.

Billy - Szintén concierge, ő brit, mondhatni londonban, essexben született, fehér bőrű jól fésült enyhén duci alacsony srác, sztem velem egyidős kb. Ő is jó fej, és érti a dolgát nagyon, sokat tud a melóról, szóval bírjuk.

Kestes - A teljes neve valami Kestutis, nem ugrik be melyik európai országból jött, talán moldova vagy nem tom ( google bácsi megmondta - Litván) , egy magas kopasz pali, sztem olyan 30 lehet. Ő kicsit ilyen Mr. Importantnak akart látszólag tűnni nekem először, tehát ez a nagyon okos vagyok meg énvagyokittakirály, de később kicsit feloldódott és kiderült számomra hogy nem, de amúgy tényleg mindent tud londonról meg jól végzi a munkáját, és csak kicsit felgyülemlett benne a munkafelelősség. XD Mindegy, majd később rájön hogy nálam senki nem lehet nagyobb király~

Mauro - Ő nem Arzén fogyatékos idióta olasz kollégája, akit legszívesebben bedobnánk egy folyékony betonnal teli medencébe. :D Ő egy másik olasz, egy alacsony, szimmetrikus arcú csávóka, aki szintén jól érti a dolgát, és ő is jó fej. 

Peter - Na őt nem tudom milyen nemzetiségű. Kb 30-as európai csávó, jó fej, de semmi extra, vele is elleszünk.

Pawel - Azt hiszem ő lengyel, a neve alapján legalábbis. Ő szerintem talán a legidősebb a conciergek közül, inkább a 40 felé közelít ránézésre. Bírom, ő is jó fej, és nagyobb orra van mint nekem. Azt hiszem, ez az első munkahelyem ahol nem nekem van a legnagyobb orrom. *cries a little in happiness*

Mark - Vagy márk, ahogy tetszik, ő pedig magyar. Váci srác, normális, ő is kb annyi lehet mint én, kicsit szótlannak tűnik meg olyannak aki könnyebben kapja fel a vizet mint a többiek, de mindegy rajtam nem fogja. :3 

Vanessa - Kicsit duci alacsony fekete hölgyemény. Aranyos, kedves, ő is érti a dolgát, és jól eldumáltunk. Ő az egyetlen lány a lenti csapatban akik a hallban dolgoznak, amit egyébként nem annyira bánok. No offense, de nincs drámázás meg csacsogás, hanem munka van. XD 

Radu - Román srác, de csak a neve román. XD Úgy értem, eddig akiket megismertem idekint románok... Húúú... Nem vagyok nacionalista de mikor már a tizenötödik ősemberrel ismerkedik meg az ember (vagy ősasszony, mert a "lányok" ugyanolyanok), akkor már nem tehet róla, kialakul benne egy vélemény. Na ez a srác legalább tök normális, intelligens, rendesen beszél angolul, és nem -5 az IQ-ja. Kicsit olyan izgága meg nagyon igyekszik jófejnek tűnni, de mindenki bírja. :3 Ha kicsit too excited akar lenni rászólunk. XD A melóról annyira nem tud rengeteget, de housekeepingen dolgozott ez előtt, szóval nincs annyi vendéglátós tapasztalata, de nincs baj vele.

Adrian - Ő volt kollégám az előző hotelből, lengyel képregény-fan. Abszolút hülyebarom szóval jól elvoltunk már ott is. XD Ő is nagyon jól végzi a munkáját mindenhol, szóval mivel hétvégén vele dolgozok együtt, megpróbálok annyit tanulni tőle amennyit tudok. 

Amed - Vagy pedig Ahmed, majd megkérdezem még, mert nem tudtam megjegyezni. Alacsony, sötétebb bőrű srác, kiderült hogy ő meg egyiptomi. :D Eldumálgattunk, ő is normális, ő az irodában dolgozik szóval nem fogjuk sokat látni egymást. 

Val - Nem tudom mi a teljes neve, ő az egyik securitys emberkénk. Kicsit hasonlít lagzi lajcsira (na jó, nagyon), csak minden zsírpárna helyett izmot kell elképzelni rajta. Tök jó fej amúgy, de nagyon durva a csávó. Én mikor melózok mindenkivel kezet fogok, és rendesen, aki férfi az fogjon kezet, és ne langyi módra. XD Na mikor Val-al kezet fogok kb érezni rajta hogy óvatosan fog velem kezet hogy ne törje el a kezem, és még így is mintha egy betonfallal fognék kezet. XD Azért jegyeztem meg őt különösen, mert őt akárhogy nézem, még megtámadni sem merném. Tartanék tőle hogy elkapja a lábam és porrá töri a csontom, vagy csak simán összegyűr mint egy A4-es lapot és belerak a szelektívbe. Jó lesz nekiállnom edzeni.

A másik szekus srácnak ideírom majd a nevét, mert nem emlékszem mi volt, ő egy két méter magas feka, nem olyan hű de izmos, de van tartása. Folyton vigyorog meg nevet, jó fej, és egyébként volt katona. Kicsit dumáltam vele, hogy mit szeret csinálni, a muai thai-t nyomatta korábban sokat, azt mondta. MAJD BUNYÓZUNK.

Dean - Ő a főfőfő-főnök a rezidenciában, szóval a direktor, vele szintén nem találkozunk sokat, de ő is tök közvetlen, normális fazon, nem nagyfejű, ő már szerintem inkább a negyvenes évei közepén tarthat, meg őszül, és elég jó karriert futott be. 

Patrick - Na hát ő is egy fazon. XD A maintenance vezetője, igazából egy öregember, aki mindig nagyon ki van öltözve, olyan ötvenakárhány éves lehet, sztk-s keretben, az egyik pillanatban még görnyedve látod sétálgatni a folyosón, a másik pillanatban meg a tetőn futkározik, utána meg az épület előtt szalad el a vállán ötkilós kalapáccsal miközben a másik kezében egy húsz kilós dobozt egyensúlyoz. XD Haláli. :D

David - Aki dávid, ő is a maintenance-en dolgozik. Egy nagydarab (dagi) szakállas magyar emberke, kedélyes, jó fej, vele se fogok sokat találkozni, de biztos dumálunk majd. 

Alfie - Ő szintén olasz, a maintenancen dolgozik ő is, ilyen ezermester, festő, burkoló, mázoló, meg még sok minden más is. Ő is jó arc, meg kemény is, bokszolni jár, minden héten leteker vagy 300 kilométert, szal respect.

Ben - Ő is magyar, bence. Éjszakai porter, igazából vele se sokat fogok találkozni, majd ha esetleg dumálok vele két szónál többet, jobban megismerem. :D

Jason - Éjszakás concierge, nagyon vigyori, jófej csávó, bírom a fejét, de ugye szintén vele sokat nem fogok együtt dolgozni. XD De legalább normális ő is, meg nem fél óra késéssel fognak leváltani minket hanem rendesen.

Glenn - Na hát ő az éjszakai manager, és Tosh a starcraft 2-ből. XD Szal így néz ki a csávó:

Ennél sokkal többet nem is kell elmondani róla. XD
Amúgy meg tök normális, szintén hangosan röhögős feka, szóval ő is nagy arc.


Na majd még ide szedek össze neveket ha jegyzek meg még, csak hogy magamnak meglegyen mind, meg emlékezzek rájuk, idővel persze meg majd menni fog fejből is. 

Magán a munkahelyen marha jó a hangulat. XD A minap a fire panelt tesztelgették, szóval a nap egy részében folyton csipogott, és le kellett mindig némítgatni. Márk meg mohit állnak a recepció mögött, már vagy huszadjára szólal meg az a szar, márk megszólal: 
- A faszomat... -és megy oda lenémítani a panelt.
Mohit ránéz, nézi hogy elmegy, rám néz.. én nézek vissza rá:
- Fászomát, fászomát, what does it mean fászomát!  XDDD Hát besírtam. :D Jön vissza márk:
- Fászomát márk what are you doing? XD
Aztán egy órával később megint megszólalt, mohit már jön is lenémítani: - Ah, fászomát! XDD

Radu végzett valamiféle grafikus designer tanfolyamot szóval jó képszerkesztőkkel, egyszer csak ment be hogy kinyomtasson valamit a recepción, jön vissza... Nézem a faliújságra ki van ragasztva valami plakát: Lonelyhungarians.hu, alatta meg márkról valami mosolygós kép: Hello, my name is mark csabai, i would love to spend a lovely dinner blablabla... XD Az a fej amikor márk meglátta se volt semmi. XD

Aztán van mikor másik departmentről, részlegről járnak arra supervisorok, jött a housekeepingről az egyik nő, olyan 40 körüli alacsony nő, kicsit nagyobb darab, aztán valamit tudni akart aztán mohitot kereste, de az meg épp szabadnapos volt:
-Who's in charge then??
Erre szinkronban ezek meg elkezdtek dumálni ilyen indiai akcentussal hogy: 
-Yes yes no no me no speak gud inglis, mi no mana, bili iz mana! XD meg elkezdték így löködni jobbra balra hülyeségből. XD

Szóval nagyon jó a hangulat, és mindenki szeret járni dolgozni. :D Amikor a housekeepingen dolgoztam, és találkoztam magyar csajokkal, ők is mondták hogy tök jó itt, meg hogy tök szívesen dolgoznak itt. És ha már a housekeepingen ezt mondják, az azt jelenti hogy tényleg jó, mert hát lényegében ők a takarítók. XD 

Szóval nagyon király eddig a dolog. :3 Aztán én is alakulok majd, ugyebár sok új dolgot kell még megtanulnom, még sok trainingre is megyek majd valószínűleg az elkövetkező 3 hónapban, meg majd szép lassan kiismerem a hotelt, meg magát a melót, hogy hogyan kell mindent csinálni. Már most is nagyon sok információt kérek le mindenkitől, és igazából mindig bírom ezt a részét a melónak, kiismerni, megismerni azt ahol dolgozok, inkább az szokott lenni a "probléma", és ezért nem is voltam még eddig ilyen hosszú ideig egy munkahelyen (merthogy a legutóbbi, nem egészen másfél éves melóhelyem volt az eddigi leghosszabb), mert általában nagyon hamar megtanulok róla mindent, amit csak lehet, utána még egy darabig élvezem, de aztán ha nincs sok új impulzus, változás, újdonság, akkor ha nem egy olyan munkáról van szó amit egész életemben szívesen végeznék és nem tudnék megunni (pl a tanítás, edzés, vagy bármi kutyás), akkor egy idő után ott hagyom.
Itt úgy érzem hogy azért sokkal sokrétűbb lesz a dolog mint bárhol eddig, de továbbra sem gondolom, hogy a vendéglátásban telepednék le, vagy hogy itt lépnék majd feljebb... De ezt meg majd meglátjuk, azt majd a jövőbeli énem ráér eldönteni később. :3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr38631582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása