az élet utazás.

Netbúúk

2015/06/19. - írta: Erendir

Nna... Hát lássuk akkor, mennyire tudok rászokni erre a billentyűzetre. :3

A helyzet az, hogy nemrégiben beszereztem egy netbookot. Ennek az oka nem más mint a blog, meg a levelezés, és már most jó döntésnek tartom. Mindig rámjön, hogy írogassak egy kicsit a metrón, vagy hazafelé, vagy odafelé, meg csomószor akarok mondjuk válaszlevelet írni valakinek, de telefonon, az érintőképernyőn pötyögni... Hát nem tudom, nekem nagyon kényelmetlen élmény. XD

Otthon is sokszor pl amikor az ágyban fekszem, rámjön az írhatnék, de kicsit lusta vagyok felkelni, meg jól esik melóban 8 óra szaladgálás meg állás után egy kicsit feküdni, gondolkodni, szóval nincs kedvem ülő pozícióba mászódni a gép elé. De minden áldott alkalommal meg nem akarom előszedni a laptopomat, meg amúgy is szegénynek ilyen fél órába telik felébrednie, így, hogy nincsen rendszeresen használva.
Szóval szétnéztem ebayen a netbookok között, mert tudom, hogy ezek a kis gépek nagyon kis helyet foglalnak, ráadásul elég sokáig bírják is. Találtam is egyet 5ö fontért (kb 20.000 forint), ami nem olyan sok az 1100 fontos havi fizetés mellé, szóval gondoltam ezt megengedhetem magamnak.
Hát igen, sajnos vicc, hogy itt sokszor még olcsóbbak a dolgok, mégis 5-ször többet keresnek a mezei paraszt melósok mint én...

Na aztán meg is jött két nap alatt a bébi, így néz ki:

Használt, de igazából totál nem látszik rajta, úgyhogy nagyon kméletesen lett használva úgy látom. :) Az aksija maxra töltve több mint három órát bír, ami nekem tökéletesen megfelel, tekintve, hogy kb 40 percig tart a melóba érnem, szóval hogyha egyedül jövök haza és van időm meg ihletem írni, teljesen elég arra, hogy egy-egy bejegyzést megírjak. ^^
Amire rá akarok feküdni, mert mostanában sokat írnék, de nem teszem, és ezen változtatni akarok. Kicsit rövidebbeket, de gyakrabban. :3

Na most megyek is, mert lassacskán elérem a melóhelyem megállóját, el kéne pakolnom. Amúgy nem is néznek furcsán az emberek, ááá, itt egy gyerek zöld-kék hawaii mintás rövidgatyában, piros pólóban, hátizsákkal meg egy összecsukott gigarollerrel, ölében egy netbookkal, ami amúgy le van hajtva javarészt, és néha csukott szemmel pötyögök. XD

Azt még nehéz volt amúgy összehozni, hogy ezen a gépen ugyebár totál angol billentyűzet van, de szerencsére szinte minden gomb megvan és ugyanazon a helyen, csak más dolgok vannak ráírva, úgyhogy lényegében nem számít nekem, mert amúgy sem nézek a billentyűzetre. De nem volt egyszerű belőni, hogy a Z és az Y helyet cseréljen, hogy legyen mégis valahogy hosszú í, meg hogy az ű,á,é, és társaik meglegyenek, és mindezt egyidőben. XD De megoldottam valahogy véletlenül, most már csak meg kell szoknom, hogy ez a billentyűzet kisebb, és kicsit közelebb vannak egymáshoz a billentyűk, kicsit szűkebb mozdulatokat kell tennem az ujjaimmal. :3

Na legyetek purik, szép napot, és minden jót. ^^ Sziasztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr207555986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása