az élet utazás.

Te csak csináld a dolgod

2017/07/10. - írta: Erendir

Rájöttem, hogy felesleges küzdenem azok ellen a dolgok ellen, amit csinálni akarok. 

Úgy értem, tudom, hogy vannak olyan dolgok, amiket jobb, ha nem tennék, mindenkinek vannak ilyen dolgai, és többnyire annak ellenére is megtesszük. Én most jó ideig küzdöttem, de rájöttem, hogy minek.

Mikor van valami amit meg akarok tenni és mások könyörögnek hogy ne csináljam, akkor is úgyis mindig megteszem. Eddig magamra tudtam hallgatni, de ma "megszegtem egy szabályt" amit felállítottam magamnak, de szerintem jól tettem. 

Ha meg nem, akkor sem lesz nagyobb következménye, csak megerősítést nyer valami amit gondoltam eddig is. Nem kell aggódnom rajta. 

Csak csináljam a dolgom. Most húzódzkodtam, 17+10+10+10+10+10-et , és megyek éjszakás műszakra. Egyek, igyak, és foglalkozzak azzal hogy egészséges legyek. Csak menjek az álmaim felé, azok felé amik mindenkitől függetlenek, és amik körülöttem történnek, majd alakítják a dolgokat erre-arra. 
Nem kell mindenen túlaggódnom magam. 

Csak ezt még meg is kell tanítani magamnak. :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr7912655379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása