az élet utazás.

Horrorszkóp :D

2014/03/01. - írta: Erendir

Ma random rákerestem, mit lehet találni a horoszkópommal kapcsolatban. Vízöntõ vagyok, és már hallottam ezt meg azt, hogy ránk mi jellemzõ úgy általánosságban. Nem hiszek nagyon az ilyesmikben, de azzal egyet kellett értenem, hogy egy pár tulajdonság tényleg jellemzõ volt rám mindig is azok közül amiket errõl a jegyrõl írnak. : ) Gondoltam írok róla egy kicsit, meg megmutatom, miket írnak és hogy ebbõl mi igaz rám. :D

Enjoy ^^

Ilyenek a vízöntõk

Legjellemzõbb tulajdonságai: a hagyományok és korlátok felrúgása, új utak keresése az élet minden területén. A Vízöntõ-jegyûek akkor születnek, amikor a legzordabb az idõjárás, ám amikor épp a tetõfokára hág a farsang, mókáznak, alakoskodnak mulatoznak az emberek. Hát csoda-e, hogy a Vízöntõ ember is épp ilyen? Komoly, elgondolkodó, a világ jobbításán fáradozó, aki a vidámság álarca mögé rejtõzik, és soha senki nem tudja meg, mire is gondol, mit is érez, mit tervez éppen.
Régi megfigyelés, e jegy szülöttei vannak legkevesebben a föld kerekén. Ami pedig nagy kár, mert különleges embertípus, örök újító, "világmegváltó", jobbra törekvõ. Igaz, rengeteg különc szokással is megáldotta a természet. Gyûlöli a formaságokat, s ha csak teheti, új utakon jár. Így aztán már messzirõl kirí a sorból gondolkodásmódja, viselkedése vagy öltözködése miatt.
Egy régi asztrológiai könyvben olvasható: "A vízöntõ jelleme egyszerre szfinx és csörgõsipkás udvari bolond." A merev, gunyoros, rejtelmes mosolyú arc ugyanis csak maszk, ami mögé valódi érzelmeit rejti, az udvaribolond-öltözékkel pedig nemcsak bosszantani akarja környezetét, hanem jelzi azt is, hogy "a bolond mond igazat", és kendõzetlenül elmondja véleményét, lesújtó kritikáját a maradi, földhözragadt, nehezen mozduló világról.
A Vízöntõ szereti a társaságot, szívesen mókázik, játszik, viccel kifelé, közben lelke mélyén nagyon is komoly dolgok foglalkoztatják., Megrögzött reformer, mindenért rajong, ami új, többnyire az ultramodern irányzat követõje. Ez pedig a munkájára, öltözködésére, ízlésére is rányomja bélyegét.


Na, hát reflektáljunk. :D
Egyes pontjai ennek meghökkentõen igazak. O.o Igazából elég sok minden, szóval inkább csak azt írom le ami rám NEM jellemzõ belõle. XD Például az, hogy a divatot pl egyáltalán nem is követem, meg nem nagyon érdekel, mi van rajtam vagy milyen színösszeállításban flangálok, elég átlagos az öltözetem. Az, hogy kívülrõl nem látszik mit érzek, mire gondolok, abszolút igaz, csak azok látják rajtam, hogy valami folyik bennem (a véren kívül OwO) akik a legjobban ismernek, mások csak azt látják hogy mosolygok meg pozitív vagyok. ^-^ Nehéz megismerni annyira, hogy ezt valaki meg tudja látni... Az is igaz hogy a modern, letisztult formákat szeretem pl bútorokban, meg úgy mindenben. :3
Ami itt nem szerepel, de nagyon jellemzõ rám, hogy a környezetemet szeretem változtatni, átrendezni, utazgatni, mászkálni, új helyeket felfedezni, felderíteni, olyan helyekre menni ahová senki nem megy, és olyan hülyeségeket kipróbálni amit senki nem mer. XD A szobámat minimum 2 havonta átrendezem, mindegy milyen kicsi. :D

Vannak még itt mindenféle jellemzõk, lássuk mire mit ír ez a csoda. :P

Szerelem:

Ha a férfi Vízöntõ-jegyû: Számára a szex egyrészt a nõi test alapos feltérképezését, másrészt (a légzési gyakorlatoktól a zen-praktikákig való) kísérletezést jelent. A Vízöntõ-férfi excentrikus is. Mindenesetre az extázis nagymestere. Sosem esik vissza a szintje alá, és csak remélheted, hogy a szoba falai elég vastagok.

Ami még jobban feltüzeli:

Soha ne felejtsd el: a Vízöntõ-férfit az Uránusz irányítja, ami a változás bolygója. Borzad az egyhangúságtól. Ne akard magadhoz kötni, mert nagy a szabadságigénye. Szüksége van arra, hogy az autójával bíbelõdjön, olvasson vagy a barkácsmûhelyében szereljen - teljes magányában.


Hát ehhez nincs mit hozzáfûznöm. :P Annyit esetleg a végéhez, hogy tény, hogy bírom az egyedüllétet, meg egy héten egyszer-kétszer kell a magány, hogy senki ne vegyen körül csak úgy "nothing-box"-oljak (aki nem tudja mi az, irány a youtube ;D ), de alapvetõen nem szeretek egyedül lenni gyakran, és szeretem az állandóságot, ha valaki magához köt azt meg fõleg (bár ez nem nagyon akar megtörténni XD)

Csábítás (lol?)

Milyen egy Vízöntõ?

Sokoldalú, lendületes, szellemes. Kíváncsi, szeszélyes, hiú. Sértõdõs,
szemérmes. Látszólag hideg, különc, fantasztikus ötletekkel.

Így hódítsd meg: Légy hozzá nagyon kedves és barátságos. Hallgasd nagy-nagy figyelemmel. Légy tapintatos. Fogadd el, sõt, ha tudod, csodáld a hóbortjaiért.

Így tarthatod meg: Ne kényszerítsd arra, hogy másokat kövessen, hogy elfogadja mások tanácsait. Ne korlátozd túlzottan a szabadságát. Ne vidd túlzásba a ragaszkodást. Ne sértõdj meg a kritikáin. Óvakodj attól, hogy bevond a háztartással kapcsolatos problémákba.


Hát, ebbõl annyi nem igaz csak, hogy megsértõdni nem sikerült nagyon még senkire nekem. : ) Mindig azonnal megbocsájtok bárkinek aki bánt, sose tartok haragot senkivel, a szemérmesség sem nagyon jellemzõ rám, inkább az ellentéte. XD
Hóbortjaim vannak bõven, és szeretem ha ezt valaki elfogadja mert én is elfogadom a másét. Fontos az egyenrangúság számomra, nagyon tudom utálni ha valaki többet vár el tõlem pl mint amit õ maga ad... Azt tényleg szeretem, ha valaki meghallgat, de legyen is véleménye, azokat kedvelem akikkel jókat lehet beszélgetni. ^^
Az "így tarthatod meg" része eléggé bullshit rám nézve. XD Ha valaki meg akarna tartani, pont az ott leírtak ellenkezõjét kéne csinálnia. :D Ha nem érzem, hogy valaki ragaszkodik hozzám, magához köt, már érzem, hogy valami nem jó, és nem látom értelmét a dolognak. A háztartással kapcsolatos problémák megoldása pedig nekem alap, sõt , fun tevékenység. :D

Barátság

A Vízöntõ érdeklõdõ, kíváncsi, szereti a társaságot, szívesen mókázik, játszik, közben a lelke mélyén nagyon is komoly dolgok foglalkoztatják. Jól együtt tud mûködni másokkal, s ha baj van, férfiként képes küzdeni. Vonzzák az érdekes, különc emberek.

Akikkel érdemes barátkoznia: A Nyilasok optimizmusa, a Mérlegek kiegyensúlyozottsága jó hatással lehet önre, de nagyon ki tud jönni az Ikrekkel és egy másik Vízöntõvel is.

Akiket jobb, ha elkerül: a Bakok és a Bikák konzervativizmusa kifejezetten idegesíti hosszú távon, a Rákok és a Halak érzelgõssége is gyorsan kihozhatja a sodrából.

Ha a barátnõje Vízöntõ, tudomásul kell vennie, hogy ez a kapcsolat nem arról szól, hogy éjjel-nappal egymás nyakán lógnak. Mivel örökké a világot akarja megváltani, a közvetlen környezetét sokszor elhanyagolja. Rajtad áll, hogy milyen gyakran találkoztok. Õ ugyanis leginkább akkor jön, akkor telefonál, amikor a legjobb formájában van, egyébként igyekszik elbújni még a barátok elõl is. Nem szereti, ha gyengének, bizonytalannak látják.


Hát erre azt kell mondjam, hogy totál igaz. :D
Amit még hozzáfûznék, talán annyi, ha már barátság a kategória neve, hogy a barátság nálam szent, és akit barátomnak nevezek, annak onnantól tûzön vízen át ott vagyok, és nem várok el semmit cserébe, csak hogy õ is hasonlóan gondoljon rám. Aki megbízik bennem azt azzal díjazom, hogy õszinte és megbízható és rendíthetetlen pont vagyok neki az életében.

Hmm, vízöntõ barátnõm még nem volt, de ha lesz és nem lóg a nyakamon éjjel-nappal akkor szomorú leszek. :( XD

Stressz

A levegõ jegyû Vízöntõ számára pontosan a változás a legfontosabb. Hamar tud módosítani, igazodni, képes gyorsan felismerni az új helyzeteket.

Válasz a fizikai igénybevételre:

Energikus, tevékeny. Energiaforrásai azonban roppant hamar kiapadhatnak. Járjon sokat a természetbe, mozogjon, tornázzon. A fizikai terheléssel nem gyengül, hanem erõsödik.

Gyenge pontok:

A lábszár és a boka. A végtagokat (izmait, keringését egyaránt)
rendszeres mozgással, futással lehet legjobban erõsíteni.


Ereje fõként szellemi tevékenységekben nyilvánul meg. Legyen óvatos, vigyázzon a túlterhelésre. Elsõsorban arra ügyeljen, hogy ne aprózza el magát. Aki sokat markol, gyakran keveset fog.


Hát az igaz, hogy egy pillanat alatt tudok módosítani, bármilyen tervem volt/van és alkalmazkodni mindenhez, mindenkihez, ha kell és nem is csinálok gondot belõle. A kitartásom mondjuk nekem a legjobb a barátaim között is, bár sokat dolgoztam rajta futással ez tény, annak köszönhetem ezt az állóképességet amim van.
Az is igaz, hogy a bokám a gyenge pontom. XD Eddig már nem tudom hányszor ment ki, mindkettõ bokámban volt már részleges ínszalagszakadásom, szalag is nyúlt már meg bennük, anno néptáncon számtalanszor kiment, de jeet-kune do közben is, meg parkour közben is sokat sérült, többet mint a többieknek. :D A lábszáram nem annyira mert az ki van idegelve hiszen rengeteget rúgok és a sípcsontom a legerõsebb, elég sok mindent szétrúgok vele, aminek az eredményét a többiek érzik edzésen sokszor. XD
Az, hogy a szellemi tevékenységekben nyilvánul meg az erõm... Hááát... XD ezzel vitatkoznék, nem vagyok egy zseni. :D Ok, rajzolni tudok, meg ami érdekel hamar megtanulom meg a nyelvekbõl jó vagyok, de kb ennyi... Nem szeretek tanulni, hogy õszinte legyek. XD A gyakorlati dolgokat imádom.

Párhoroszkóp: (nani?)

Mire kell vigyáznia?
Igazából szellemi kapcsolatra vágyik, az erotikát nem tartja olyan fontosnak, mint a férfiak, s ez elõbb-utóbb konfliktusok forrása lehet.


Hát végülis igaz valamilyen szinten. Ha egy csinos lányt meglátok nem egybõl megdönteni akarom hanem elsõsorban megismerni, megbarátkozni vele, megbízni benne. Ha kapcsolatban vagyok, nem folyton a szexrõl szól, a testiségrõl, fontos nekem hogy lelkileg minden rendben legyen, összhang legyen. : ) A testiség csak utána jöhet. :D Mert az érzelmek nekem sokkal többet hozzáadnak ehhez a dologhoz és ez nekem így jó. ^^ Minél jobban kötõdik hozzám valaki érzelmileg, annál többet adok neki. ;) :D Ha aki velem van, többet akar, ahhoz meg könnyen alkalmazkodok, ebbõl eddig ritkán volt gond. X3

Utazás (olol ilyen is van? )

A Vízöntõ jegy képviselõire jellemzõ a különcség. Sokszor olyan helyeket keresnek fel, amelyek nem divatosak, vagy nem ismertek. A Vízöntõ olyan közeget keres, ahol a saját elképzelései szerint vakációzhat, a szokatlan, a különleges vonzza. Számára elsõsorban nem is a helyszín, hanem annak lakói érdekesek.

Nehezére esik sokáig egy helyben maradni, szereti a változatosságot. Kíváncsisága kizárja, hogy minden évben ugyanott töltse el szabadságát. Nem törekszik a luxusra, de kifogása sincs ellene. Útitársként nagyon szórakoztató, de néha kissé idegesítõ is, mert túlságosan független és kiszámíthatatlan. Ötletgazdagsága ugyanakkor erõssége is, aki pedig kedveli a meglepetéseket, az jól fogja magát érezni egy Vízöntõvel.


Hát igen, ezt írtam is. :D Imádok ismeretlen utakon menni, nem követni az ösvényeket, random hegyekre felmászni csak úgy, ha gondolok egyet felmászok egy fára... Ha tehetem, megnézem, más úton is lehet-e menni oda ahová tartok, hogy izgi legyen. X3  Simán bemegyek az elhagyatott házakba, barlangokba, szakadékokba, sötét erdõkbe, ahová senki nem megy. :D
Imádok utazni, mindegy hova, az utazás folyamata az amit imádok, a "valahová menés". ^^ Nem is az úticél fontos, a lényeg hogy menjünk. X3 :D Aki velem utazik, kirándul, annak mondjuk tényleg ajánlatos kedvelni a meglepetéseket, hirtelen döntéseket, különben hamar az agyára mehetek. :D (Igaz ? XD Igen, te aki olvasod és voltál már velem kirándulni elégszer hogy tudd ;D XD)

Szex (fufufu, jönnek a finom témák X3)

A Vízöntõ feltérképezi a nõi testet

Kísérletezésre hajlamos, szívesen kipróbálja a legújabb praktikákat. Csak abban bízhatunk, hogy a hálószobánk falai elég vastagok. Nem kedveli, ha valaki túlságosan csodálja. Minél megvetõbben viselkedünk vele, annál inkább tûzbe jön.

A Vízöntõ visszafogott szeretõ:
A szerelem számára nem annyira testi, mint inkább szellemi kielégülést jelent. De ha egyszer belekóstolt a testi örömökbe, boldogan habzsolja.
Ám csak olyan partner mellett érzi boldognak magát, aki nemcsak az ágyban, hanem szellemi téren is társ. Szeretkezés elõtt és után (olykor helyette) is szeret beszélgetni.

Erogén zónája: A bõre, a feje búbjától a sarkáig. Bokájának cirógatására, harapdálására legalább olyan érzékeny, mint más férfiak az érzéki csókra. (Ezen a területen 72 ezer idegvégzõdés fut össze; senki nem érzékeli annyira, mint a Vízöntõk!)

Tény, tény, és nem tény. XD Tényleg nem szeretem ha csodálnak, sõt néha szeretem, ha alábecsülnek mert utána nagyobb a meglepetés. ;) A kellemes meglepetéseknek mindenki örül. :D
Az is igaz, hogy nem tudom olyannal jól érezni magam az ágyban, akivel szellemileg nem vagyok rendben és lelkileg összhangban. Az az alap, másképp semmi értelme számomra... Az keressen mást, ez számomra egy különleges dolog ami LEGALÁBB annyira lelki alapú mint testi. : )
Az is igaz, hogy a bõröm igen érzékeny, bár a bokám nem igazán, abban meg a lábaim rúgófelületein már nem sok idegvégzõdés érzékel bármit is. ^^" Hiába, az edzés megteszi a hatását.
A hátam viszont annál inkább. Elég érdekes, és egy véletlen során fedezte fel még az elsõ barátnõm, de azóta is elcsodálkozom rajta hogy milyen érzékeny, és néha kényelmetlenül is érzem magam, vagy kiszolgáltatottnak, hogy mennyire tehetetlenné lehet tenni vele. >.< :D De a karmolásokat is meg tudnám számolni rajta, azt is imádom, ahogyan azt is ha valaki belemarkol. ^^
Érdekes, hogy a hátam ilyen terület, mikor akkora ütéseket-rúgásokat blokkolok vele gyakran, esek rá, stb. stb... : ) 
De tetszik. Aki meg ezzel készít ki az ágyban az meg fõleg. :P :D


Na, hát ennyi volt a dolog. :D Elég érdekes tapasztalat volt ezeket elolvasni, meg kielemezgetni. Ahogy így elolvasom, azt kell mondjam, több az igaz, mint a nem igaz jellemzõ, olyan 75-25% az jellemzõ-nem jellemzõ aránya. Nem tudom, hogy ez azért van-e mert ezeket úgy csinálják meg, hogy mindenkire valamennyire jellemzõ legyen, és csak emiatt, vagy esetleg valami más turpisság van mögötte, de aki ismer és úgy olvassa ezeket a sorokat és jellemzõket, szerintem bólogatott egy-két helyen, és ha ismer, tudja, hogy ezek közül tényleg elég sok igaz rám. ^^

Ma senki nem jött kirándulni velem, pedig olyan jó idõ van. :( Pedig simán belevezettem volna bárkit egy szakadékba, persze csak utánam. ^^  XD

Na megyek most DooM-ozok még egy kicsit mert láncfûrész-hiányom van, addig olvasgassatok csak. :3

Cshö.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr955955380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2014.03.01. 17:11:55

Azt a qrva... Bro... sürgősen Doomozz, ez már valami elvonási tünet lehet! :D

erendir 2014.03.01. 17:26:22

Miért is? :D Szerintem igazából tök érdekes... Lehet hogy neked is rá kéne nézned a tiédre. XD Lehet hogy te is meglepődnél... Érdekességként írtam egyébként, de nem tagadhatod hogy eléggé igaz rám, tekintve hogy ismersz. :D

6h0st 2014.03.02. 10:18:03

Jesus... ha van valami, amit nem tudnék hozzád elképzelni, az a horoszkópban való hit. Na jó, egy rózsaszín nyakkendőt se tudnék, de arra mondhatnád, hogy farsangra van, a horoszkóp azért az más. Melóban szoktuk reggel felolvasni mindenkiét. Engem egy hónapban általában a horoszkóp szerint előléptetnek/kirúgnak, rátalálok az igazira, főleg azután, hogy a párom romantikus vacsorával lepett meg, ami igazán felvidít egy szakítás után. Egyébként ritka mogorván telik szerinte a napom, mert nem akarom elkölteni azt a rengeteg pénzt, amit a másik napon találni fogok, főleg úgy, hogy ki sem fogok mozdulni otthonról, mert végre kipihenem a nagy jókedvet. Szóval nekem ilyesmiket mond.

MonstreCharmant 2014.03.02. 10:30:22

Nekem az e heti horoszkópom a kiskegyedből egészen bejött. :D Főleg, hogy szombaton olvastam el, tehát nem lehetett placebo-hatás. De amúgy szerintem ahhoz, hogy egy horoszkóp működjön, sokkal több kell, mint egy hónapos időszak... pontosan meg kell nézni a bolygók meg a csillagok állását, meg minden. :D ÉS akkor elvileg működik. "Régi megfigyelés, e jegy szülöttei vannak legkevesebben a föld kerekén. " ez akkor vicces, mert az összes körülöttem van, vagy nem tudom xD anya, tesóm, Balázs, Patti anyukája, te...xD mindenki... Ja és igen... kirándulás. Tényleg kiakasztó. Mérleggel ne menj kirándulni. Legközelebb. :DD

erendir 2014.03.02. 11:28:43

Egyrészt: Nagyon sok dolog van amit nagyon sok ember nem tudna rólam elképzelni. Másrészt: Ez nem hit, mert te is tudod hogy bármilyen hites fasságtól feláll a szőr a hátamon. XD Harmadrészt: Ez nem napi horoszkóp hanem egy általános jellemzés és ha elolvasod, tökre igaz rám... :D A napi horoszkópokon én is jót szoktam röhögni mondjuk. XD Mikor írja hogy a munkahelyemen előléptetnek meg a párommal veszekedni fogunk, jó hogy gyakornokként nem kapok pénzt és szingli vagyok. XD

erendir 2014.03.02. 11:30:01

Igen, néha ha az ember utólag elolvassa, látja is, hogy lol, ez tényleg így történt. XD Általában úgy láttam, hogy ami hosszabb időre íródik, vagy ilyen általános mint ez, az nagyjából igaz. Pedig jóó velem kirándulni. :P :DDD

akkorlegyenez 2014.03.03. 15:09:49

Én is vízöntő vagyok, s ezeket én is elolvastam:) Nem hiszek 100%-osan bennük, de engem is nagyon megleptek. Mint írtad, sok a hasonlóság:))

bi 2014.03.16. 20:23:57

Akkor is a villanykörtés a legjobb horoszkóp. (-: http://kecskefeszek.net/egyperces/kategoria/horoszkop?skip=104
süti beállítások módosítása