az élet utazás.

Vegyes minden

2014/01/11. - írta: Erendir


Aki nem szereti a videojátékokat, vagy az animéket, vagy ne adj isten egyiket sem, az kérem, most azonnal váltson át másik csatornára! :D

Ma nem nagyon voltam hatékony, ezt meg kell hagyni. T-T Nem csináltam sok értelmes dolgot, videókat néztem, animéztem, tanul~~~ni akartam, meg LaTale-eztem. ^^"

Megnéztem egy érdekes videót arról, ami összehasonlítja a Megaman elsõ sorozatát a folytatással, a Megaman X sorozattal. Eleinte csak úgy hallgatgattam, de aztán elkezdtem rá egyre jobban figyelni, mert szét is röhögtem magam rajta. :D Ez az , egyébként.  (Angoltudás szükséges, elég jó ^^")
Nagyon jó videó. XD Aztán ahogy hallgatgattam, rájöttem egy érdekes dologra... Mégpedig arra, hogy azért választom minden MMORPG-ben (Massively Multiplayer Online Role Playing Game = Internetes játék ahol sok ember együtt játszik valós idõben és fejlõdget) és játékban a lövöldözõs karaktereket, legyen az íjász vagy pisztolyokkal lövöldözõ emberke (vagy mindegy mi csak lõjön XD), mert az egyik kedvencem (sõt, talán a kedvencem) volt a Megaman sorozat mindig is, mindegy, melyik részérõl legyen szó.
Nem tudom, ki ismeri, de aki igen, az tudja, hogy egy marha nehéz játék, ahol kevés életed meg energiád van, és tényleg meg kell erõltetned magad, hogy végigvidd, de a lényeg annyi hogy ugrálsz, lövöldözöl, és mész, tehát maga a játékmenet nem az a nagyon bonyolult dolog.
És ugyebár a Megaman-ben sem közelrõl gyepáljuk az ellenfelet, hanem lövünk, mint a hülye. :3 És LaTale-ben is ezért szeretem a karakterem, rendkívül sokat ütök az ellenfélre a távolból, és nem hagyom hogy közel jöjjön és megsebezzen. (Most hogy jobban belegondolok, a való életben edzésen, meg bunyóban is ilyen vagyok... Sok rúgás, távol tartom az ellenfelet, fájdalmas, de nem olyan erõs támadásokkal amik engem is lefárasztanának, csak õt, és közben kikerülök mindent :D)
Aztán jött LaTale-ben a BladeSlinger , ami az én karakterem "folytatása", egy karakter ami egy pengével egyesített puskaszerû fegyverrel berohan az ellenfelek közé, kaszabol és lövöldözik mint a hülye! °O° HOOOOOLY DUCK F*CKK !!!!
Hát ez totál király volt nekem, ugyanis mi követte a Megaman X részeket?
Hát ez! És minden Megaman fan odáig volt hogy ÚRISTEN!!! Nem elég hogy lövök mint az állat, még kaszabolok is egy rohadt erõs karddal??!! TOTAL AWESOMENESS!!! :D A Megaman Zero-nak 4 része van, és egy másik androiddal, Z-vel megyünk benne aki egy rohadt erõs energiakarddal rendelkezik, de azért lõni tud... Itt érdemes megjegyeznem, hogy itt egy nagyon jó megoldást láttam arra, hogy behoztak egy új dolgot, a kardot, de mégsem szorult háttérbe a lövöldözés, és marha jól megoldották. : ) A kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad, ezt szokták mondani, igaz?
Szóval mivel én is imádtam a Z szériát, ez a BladeSlinger még jobban megtetszett, hiszen végre kaszabolhatok és lõhetek is, ezzel én vagyok az egyetlen olyan hibrid karakter aki távolsági és közelharci is. ^w^

Nem tom ez amúgy kit érdekel, de ezt le kellett írnom. :D Ezzel is megismeritek a jellemem valamennyire. ^^

Na és az anime rész, ha már a kockarészt egyelõre félretettem. :3 Elkezdtem egy új animét, amibõl pár másodpercet láttam csak, és most megkerestem újra. Ez volt az a pár másodperc , és olyan aranyos volt, hogy muszáj volt megkeresnem most már. >w<
Annyi animét láttam már, és voltak amikben csak egy dolog volt meg, és miután megnéztem, utólag hiányérzetem volt, hogy sok minden hiányzott belõle. Mint pl a Lucky Star, ami tök aranyos volt... De az aranyosságon kívül semmi nem volt benne. :D Nulla történet, nulla fordulat, nulla érzelem, csak úgy cuki volt és kész. :D Persze tetszett ettõl eltekintve. ^^
Ez az anime úgy látom, eddig okés. : ) Kicsit hasonlít a ToraDora-ra, látom, hogy alakul benne történet, vicces is, és aranyos is. ^^ A zenéje is jónak tûnik, a grafika pedig meseszép. : ) Egy kislányról szól aki "nyolcadikos szindrómában" "szenved", azaz leragadt a saját kis képzeletbeli világában, mindenrõl képzelõdik és játéknak tart mindent. :D
Ami meglepett, az a bevezetés, ugyanis ez itt az elsõ rész . Észrevehetitek hogy 5 perc az egész. (Ez burkolt célzás volt, hogy lessétek meg ;D ) Az openingje nagyon tetszik, érdemes figyelnie a szöveget annak, aki ért angolul. : ) Maga a rész egy kb 3 perces betekintés abba, milyen lesz az anime, és szerintem ez zseniális. :D
Egy olyan anime-nézõnek mint én, ez egy tökéletes "trailer" arról, egy ismertetõ, hogy mire számítsak az anime során, és nagyon jól eltalálták. : ) Miután ezt a kis bevezetõt megnéztem, már klikkeltem is a másodikra, ami már a szokásos 23 perc (Good job! ;3).
Kellemesen csalódtam, mert a történet, az aranyosság, a jó grafika és zene mellett úgy látom, érzelmek is belecsusszannak majd az animébe, sok a poén (néha nyomnom kellett egy pause-t hogy kiröhögjem magam, ez nagyon jól esett :'D), és még pluszba (!) egy kis fanservice is bele-belekerül hogy ott tartsák a nézõt ahol van! (Fanservice = fiúknak mutatunk ciciket meg bugyikat, a lányoknak meg izmos jóképû pasikat (ebben az elsõ opció szerepel XD) )

Egyszóval nagyon tetszik. ^^ Bár a holnapot tanulásnak akarom szentelni, a kajaszünetekben belefér egy-egy rész pihenésképpen. ;) A tanulás szerintem végre menni fog mert megvan az anyag, amit feldiktálok a telómra hangfelvétel formájában és egész nap hallgatni fogom. : ) Így kb 40%-al többet jegyzek meg, mintha olvasnám óraszám, mást is tudok csinálni közben (mert bár azt mondják, a nõk tudnak több dologra figyelni, én eddig nem sok nõnél észleltem ezt, de nekem marha jól megy már :3 De amúgy csak gyakorlás kérdése, nem tudom miért mondják.), és a szemem sem folyik ki. :3 Hallás után könnyebben jegyzem meg személy szerint az infókat. ^^

Na, remélem tetszett ez a napi jelentés, és ha valaki érdeklõdik aziránt, hogy én vajon mi iránt érdeklõdöm, annak mutattam pár érdekes dolgot! ^^

További szép estét, és a végére CHEER UP MUSIC! °O°
(Ha valaki nem szereti a DubStepes cuccokat, sajnálom. :3 Én nagyon sok mindent meghallgatok, épp ez szólt, és szerintem tök jó és nem az az értelmetlen wubwubwub megy végig hanem változatos ^^)

Sziasztok! ^^

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr665955405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2014.01.12. 09:03:24

Kardos-pisztolyos fickók vannak a Warhammer Online: Age of Reckoning- ban (Witch Hunter kaszt), vagy akár a Guild Wars 2-ben is összepakolhatod, ha Thief vagyok benne, rendszerint jobb kézbe tőr, balba pisztoly, lövök rá egy megtévesztő pukkot (dazing shot), majd amíg kába hátulról kibököm a szart is belőle. :D Nekem a Warhammer Online-os cucc jött be legjobban eddig, mint MMO, az egyetlen hátránya, hogy gamecardos. :( Ugyanis szép megoldás van a 'healer' karakterekre. Nincs olyan, hogy valaki hátramarad... be kell rontanod a tömegbe és aprítani. :D Warrior Priest-ként csak úgy lesz elég erőd gyógyítani a többieket, ha saját kezűleg kaszálsz előtte. :)

erendir 2014.01.12. 14:41:40

Igen, ez hasonlít nálunk az AP-re :3 Van egy rakat skill amit úgy lehet csak benyomni, ha előtte AP-t (attack point) szerzel, úgy, hogy sebzel :P Nálam ez is királyabb mert BP (bullet point) van, amit én magamtól is tudok tölteni egy magazine-nal ami szintén egyedülálló nálam :P

6h0st 2014.01.13. 10:12:45

Na, az ilyen special kis fasziknak b*sztam oda egy orbitális tűzlabdát lángmágusként a befagyott tó jegére általában... :D Hogy érezzék a forró törődést. :) (Igaz, ebbe gyakran beledöglöttem, mert az extrán pusztító varázstudók oroszruletteztek a mágiával... ellőttél egy kicsit, rendben. Utána nagyobbat, de már sansszal, hogy megégeted magad. Az über a fullos készenlét volt, volt, hogy nagyobb balhé során 6-7 másik komát is a pokolra küldtem egy robbantással, de ott már szinte 100% volt, hogy te is beledöglesz. :) )
süti beállítások módosítása