az élet utazás.

Mindegynapok

2017/03/24. - írta: Erendir

A múltkor valami nagyon jó nagy hatalmas ihletem volt arra, hogy írjak, de tök fáradt voltam meg nem is voltam annyira gépközelben, mostanra meg már elfelejtettem, mit akartam írni, meg miről. smiling face with open mouth and smiling eyes 

Na mindegy, még ha a filozofális részét el is felejtettem annak amit írni akartam, egy kis rövid helyzetjelentést tudok itt rittyenteni, aztán szokás szerint a többi majd jön magától, ha kreatív vagyok.
Szóval minden király. A múltkor belenéztem a tükörbe, és igazából azt gondoltam hogy kár, hogy egy 3-4 hónappal ezelőtt nem fotózkodtam le normálisan, mert az akkori testalkatomhoz képest elég durván festek, annyira, hogy jó lett volna összehasonlítani. Aztán lehet hogy csinálok mostanában egy képet aztán majd év végén megnézem.
A súlyom is egészen jól alakul, 2016 vége felé olyan 60-61 kiló voltam és kétségbeesetten próbáltam minél minél többet zabálni, hogy valami súlyt magamra pakoljak végre, de rá kellett jönnöm hogy mindegy hogy mennyit eszek és mit, nem fogok hízni csak a kajától. 
Amikor elkezdtem edzeni rendszeresen, igazából még az a mennyiség sem ugrott meg nagyon amit előtte fogyasztottam, egyszerűen csak elkezdtem másképp táplálkozni, mert ahogy edzettem, éreztem, hogy mi kell a szervezetemnek meg mi az amitől hatékonyabban tudok edzeni. Ennek jegyében automatikusan lecsökkent pl a cukorfogyasztásom is, meg elkezdtem minél inkább teljes értékű kajákat enni mindenből, legyen az kenyér, joghurt, saláta, stb. , és el is kezdett látszani az eredménye mivel minden nap edzek most. 
A melóban is minden oké, most egy kicsit üresjárat van, de nem baj. Most vannak fejlemények is, kicsit megint mozgolódás van, ugyanis az általam ismert legnagyobb bloglegenda és egyik legjobb barátom, Rick, akkori nevén Rickhammer májusban felkerekedik és szerencsét próbál idekint a távoli anglijában. Ő már nem is gondolkozik rajta hanem tuti hogy jön, viszont a barátaim közül is egyre-egyre többen gondolkoznak, ha nem is éppen a kiköltözésen, hanem a saját jövőjükön. 
Ezt úgy értem, hogy mint mindenki, ők is szeretnének előrébb jutni, megvalósítani az álmaikat, vagy legalábbis stabilan közelíteni feléjük, ahogy azt én is próbálom tenni, de a lehetőségek… Hát enyhén szólva nem adottak. Most az nem is érdekes meg érdekel hogy most miért ki a felelős vagy hogy miért ez a helyzet otthon, azon a tényen, hogy esélytelenség van, nem változtat. 
És mivel az emberek gondolnak a jövőjükkel, és nem tudják elképzelni hogy otthon ezt hogyan tudnák megvalósítani, persze hogy gondolkodnak azon hogy megpróbálják máshol, főleg akkor, ha a többi barátjuktól (tőlünk, akik már kint vagyunk) azt hallják, meg látják, hogy belátható időn belül meg lehet valósítani célokat, meg lehet eredményeket elérni. 
Emellett szomorú szerintem is hogy otthon ennyire lefelé mennek a lejtőn a dolgok és úgy tűnhet hogy mindenki ott hagyja inkább és nem próbál rajta változtatni, de őszintén szólva a rendszerváltás óta csak egyre nyilvánvalóbb a korrupció és manapság már olyan pofátlan, hogy mára már teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy hiába állnak össze akárhányan, a kormány azt csinál amit akar. 
Egy süllyedő hajónál meg egy égő háznál is eljön az a pont amikor már abbahagyod kimerni a vizet, vagy küzdeni a lángokkal… Ez a pont eljönni látszik odahaza. :/
De nem baj, nem ez a legfontosabb, idekint legalább mindenki, ahogy én is, megtanul sokkal pozitívabban gondolkodni. smiling face with open mouth Ennek oka legfőképpen a biztonságérzet… Kicsit hülyén hangozhat ez főleg hogy azután írom hogy terrortámadás volt itt Londonban. XD 
Londonban nagyobb összetartás van a számtalan féle különböző nép között, mint sok nemzetnél a saját honfitársak között, ez most is kimutatkozott. Senkit nem félemlített meg ez a támadás, senki nem mutogatott senkire, senki nem lett megbélyegezve, sőt, inkább felháborodott mindenki, és még inkább összefogunk és résen van mindenki, és ezzel a támadással pont az ellenkezőjét érték el annak amit akartak, félelemkeltés helyett inkább még inkább mindenki felbátorodott és hiszünk abban, hogy ebben a városban mindenki szabadon és egyenlően élhet és kisegítjük a másikat, korra, nemre, fajra, vallásra való tekintet nélkül. Itt nem angolok, meg jamaikaiak, indiaiak, vagy akármilyen emberek élnek, itt a hangsúly az ember”-en van, és aki ezt nem képes elfogadni, annak itt nincs helye.  Örülök, hogy semmi diszkrimináció nincs.  Ilyet még sosem láttam. smiling face with open mouth 
Azon kívül hogy Rick hamarosan belevág élete egyik, ha nem eddigi legnagyobb kalandjába, Plave is hamarosan látogatóba jön, kíváncsi leszek rá milyen hatással lesz  a dolog. X3
Egyéb random hírekben
-Végre volt két szabadnapom két pokoli hét után
-Döglődő telefonomat végre be tudtam adni a szervizbe e két hét után
-Nagyon finom rakott kelt csináltam a múltkor
-Arzén is egyre gyakrabban főz és tök finomakat!
-Új gépet építek és a régit” (ami szintén elég bika °O°) hazaküldöm Akai-sannak aztán majd megy a vadulás
-Tenshi-chan életében elég nagy változás történt és aggódok érte és hiányzik
-Voltam egy fizikoterapeutánál aki úgy látszik képes lesz kirobbantani a hátamból az idegbecsípődést amit már évek óta őrizgetek XD Az első masszázs után már nagyságrendekkel mobilisabb a bal vállam.
-Még mindig nincs normális internet, clap clap virgin media!
-Újra sok animét nézek, végignéztük Arzénnal a One punch man-t végre, A Boku no hero academia-t ami EPIC volt :D, illetve én magam megnéztem a Non non biyori-t illetve az Erased nevezetű animét, amikről ezután külön-külön írni fogok. ^^
Na megyek edzek! °O° Edzzetek ti is mert különben jön a gólem!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr5212368745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása