az élet utazás.

Európa-turné! 1. felvonás!

2016/03/07. - írta: Erendir

Hát kívánok jó napot jó napot kívánok.

Jó rég nem írtam már blogra, szóval jó sok mesélnivalóm van már. :) Most főként azért írok, mert az Európa-turnémat szeretném részletezni.
Az egészet megelőzte az, hogy felmondtam végre a melóhelyemen. Kivettem két hét szabit, és a szabim közben beadtam a felmondásomat. Ez azt jelenti, hogy még egy hetet kellett ott maradnom dolgozni. Mivel úgy döntöttem hogy majd akkor állok neki munkát keresni, miután hazalátogattam, ezért meg is vettem a repülőjegyet már előre.
Miután az utolsó napomat is eltöltöttem a melóhelyen, volt még egy szabadnapom amikor egy kicsit bevásárolgattam, bevásároltam a nagy útra.

1.nap

Másnap elindultam reggel, kb nyolc körül, és némi utazás és várakozás, biztonsági ellenőrzés múlva, fél három körül máris repültem Budapest felé.
Most sokkal izgatottabb és lelkesebb voltam, most sokkal jobban vártam hogy hazajussak. :) A barátaim már vártak és némi programot is kitaláltunk magunknak közösen, és rengeteg meglepetés is várt. :3
Végül miután az egész napot utazással töltöttem, estefelé befutottam Aya-chanék rezidenciájára. Aztán az azt követő pár napban elvoltunk, mászkáltunk erre-arra Akai-sannal és Ayával is volt alkalmam végre találkozni és időt tölteni, meg beszélgetni, úgyhogy minden király volt. ^^ Egy gyönyörű ajándékot kaptam tőlük születésnapomra, amit azért tartok nagyon sokra, mert rengeteg időt töltöttek el vele és áldoztak rá, és ráadásul kézműves craftolt cucc, és nagyon szeretem az egyedi ajándékokat, amik egyediek, általában én is igyekszek és szeretek ilyeneket készíteni, mert az embernek van munkája vele és az igyekezetet nem lehet megfizetni. :) Szóval nagyon meghatódtam, nagyon hálás vagyok az ajcsiért. X3 Mutatnék róla képet, de nem mutatok képet inkább magamról mert bereped a monitor (olyan jóképű vagyok, persze azért.).

2.nap

Igazából nem vagyok benne 100%-ig biztos hogy melyik nap mit csináltunk, szóval lehet hogy keverednek, de a lényeg hogy másnap bementem Akai-sannal csak úgy random egy órára az egyetemre, ahol tanul. Délután gémeltünk valamennyit, meg úgy elvoltunk. Kicsit gyászosan nézegettünk kifelé, mert szombatra, harmadnapra edzés volt betervezve, de egész nap elég hideg volt és esett az eső, minden fel volt ázva, így szinte minden reményt feladtunk, hogy másnap edzünk.

3.nap

Másnap marha nagy mázlink volt. Reggel mikor felébredtem és kinéztem az ablakon, verőfényes napsütés várt, felhő nélkül. X3 Kimentünk kicsit kajáért, utána megnéztük a közeli mezőn a talaj állapotát, és király, mert úgy találtuk, hogy pont alkalmas, rugalmas volt a talaj, nem teljesen száraz, de nem vizes. Mivel az eredeti terv szerint a Margitszigeten akartunk edzeni, gondoltuk minden király, mert odakint még szárazabb lesz. Hazamenetel és ebéd után kimentünk, és ekkor már Plave is csatlakozott, fél kettő körül kint voltunk, nekiálltunk melegíteni meg nyújtani, hamarosan neki is álltunk.
Jó sokat edzettünk, jól szanaszét vertük egymást, szóval hatékony edzés volt. XD A nyári hazajövetelemhez képest, és az akkor edzéshez képest nagyon jól teljesített mindenki, Akai-san és Plave is jól használta a képességeit, meg fittebbek is lettek azért. Még magammal is viszonylag meg voltam elégedve, mert jól ki voltam nyújtva, és a lábaim jó állapotban vannak. Most elég könnyű is vagyok (sajnos, mert sokkal többnek kéne lennem mint 61 kiló), így még ha nem is örülök ennek, az tény, hogy a rúgásoknál, ugrásoknál csak úgy repülök, nem sok erő kell, hogy a levegőben tartsam a testem. :D
Ezek után hazavonszoltuk magunkat, Aya-chanért is elmentünk, majd aznap este pihentünk.

4.nap

Vasárnapra kis ebédelés volt betervezve, utána pedig Maka-val találkoztam, kicsit később. Az ebéd nagyon király volt, és nagyon jót ettem, ettünk. *w* Utána frankón megbírságoltak a hármas metrón, mikor fel akartam jönni a nyugatinál. :D Szerencsésen elhagytam a jegyemet amit lyukasztottam, és tízpercnyi keresés után feladtam, inkább kifizettem a pótdíjat. -.-'
Aztán nagy nehezen megtaláltuk egymást végre Maka-channal és dumáltunk egy jó 2-3 órát , bár lehet kicsit többet. Tudtunk volna többet is, meg szerintem lett is volna ingerenciánk még dumálni jó ideig, de egyrészt hideg is volt kicsit, meg már estefelé járt az idő, és neki is dolga volt, meg nekem is. :) De nagyon örültem, és most egészen pozitívnak éreztem a találkozást, valahogy úgy éreztem mintha az eltelt idő kicsit mindannyiónkat megváltoztatott volna, és másképp viszonyulunk már a dolgokhoz, de mégis sok mindent ugyanúgy látunk.
Aztán utána elindultam Plavehez, ahonnan lényegében kiutaztam. Lepakoltunk, aztán mentünk a Duna Plázába, ahol is megnéztük a Deadpool-t. Haláli film volt, kedvenc szuperhős. :D Utána onnan hazamentünk, és még otthon eldumálgattunk Plave-vel. Kb hajnali ötig fent voltunk, volt mit megdumálnunk, meg elmeséltem sok sok sok mindent, meg mutattam képeket, videókat amiket kint csináltam.

5.nap

Miután kb délig aludtunk, felkeltünk, és Plave kijött velem az állomásra. Nekem a következő megálló Pécs volt, ahol terveim szerint Tenshi-channal találkoztam volna csak pár percre. Nem szóltam neki arról, hogy hazautazok magyarországra, szóval meglepetésnek tartogattam az egészet, hogy majd csak úgy megjelenek és meglepem. ^^ Ez sikerült is, volt segítségem , hogy be tudjam lőni hogy épp mikor hol lesz, és sikerült pont jókor jó helyen véletlenszerűen összefutottam vele. :D Sikerült a meglepi, és nagyon nagyon örültünk mindketten egymásnak. ^^ Eleinte azt hittem, csak pár percet, fél órát-órát tudok vele találkozni, beszélgetni, aztán tovább is kell álljak, de úgy jött ki pont, amit a folytonos mázlimnak köszönhetek, hogy pont tudtam náluk aludni a kolijában. :) Megmutogattam minden képet amit angliában készítettem, meg meséltem sokat, hogy mik történtek az elmúlt évben. Vicces, hogy előbb találkoztam így vele, hogy angliában lakom és dolgozom, mint mikor magyarországon laktunk mindketten, mert volt hogy mikor otthon voltam, egy kerek évig nem láttuk egymást. O.o Mindig elfoglalt volt valamelyikőnk, vagy nem tartózkodtunk ugyanazon a környéken és előtte-utána is dolgunk akadt.
Szóval nagyon boldog voltam, ő is és én is, és ettől én még boldogabb voltam. ^^ Reggel elnéztünk még gyorsan egyet reggelizni, egy kis aranyos pékség-boltocskába, ahol ittam egy hihetetlenül jó kávét. O.O Ott búcsút vettünk egymástól, neki mennie kellett a suliba, szegény előtte nap is 12 órán keresztül szaladgált egész nap, és szerintem aznap sem volt épp pihentető napja. Ott pécsen rengeteg egyetem, iskola van, tényleg, és kollégiumok is. Minden magas épület 50% hogy vagy egyetem, vagy kollégium, és ez komoly. :D Az utcán szembejövő emberek 90%-a diák, tankönyvekkel szaladgál mindenki a városban is. :D Érdekes látvány, tényleg nem semmi. :3
Miután elváltunk, én ráérősen átsétáltam a város másik felébe. A fekete kabátommal, nadrágommal, sapkámmal, és az óriási fekete katonai hátizsákommal elég érdekes látvány voltam én magam is, elég furcsán néztek rám mindenütt. :D Főleg hogy már akkor egy ideje növögetett a szakállam, így az még hozzátett amúgy is marcona arcom barátságosságához... :D Kicsit beültem az ottani plázába egy padra, telefonozgatni meg enni, aztán egy óra körül hazaindultam busszal vonyarcra.
Ott a kutyák szétörülték az agyukat nekem, estére berendezkedtem a fenti szinten, ami azonnal kivágta nálam a biztosítékot, mert az emlékek olyan kavalkádja kerít ott mindig hatalmába, hogy az őrülettől rosszul leszek. Nagyon sokat agyaltam máris, gondolkoztam, és alig bírtam elaludni, annyira sok gondolat kavargott a fejemben újra meg újra. Emlékek, a jelen, a jövő, tervek, "mi lett volna ha" és "mi lenne ha" szituációk... Aztán végül is nagy nehezen elaludtam.

6.nap

Ezen a napon meglátogattam a szülővárosom, újra. :) Nagyon hiányzott, maga a város még mindig nagyon szép, és jó fejlesztések zajlanak benne. Mint mindenhol, itt is vannak változások, de ezt nem bánom, mióta a Clannadot láttam, tudom, hogy semmi sem maradhat változatlanul, mert az idő és az emberek mindent megváltoztatnak, semmi sem maradhat ugyanaz örökké. És ez nem egy szomorú dolog, mert általában minden változás valami pozitívat tartogat, legalább pár embernek. Azoknak főleg, akik akkor és ott élnek, és nem szabad önzőnek lenni azoknak, akik a múltja odaköti őket. Attól még, hogy a régi üzletek helyére újak kerülnek, hogy a régi utak megváltoznak, hogy a város átformálódik, attól még a mi városunk marad. ^^
Mindenesetre én végiglátogattam a kedvenc üzleteim. :3 Külön jópofa volt, hogy pesti, és angliai árakhoz képest fillérekért feltankoltam kajából és innivalóból, majd meglátogattam a kedvenc helyeimet. Kiültem a város szélén levő fasor egyik legmagasabb fájának tetejére, és kb 20 méteres magasságban elfogyasztottam a reggebédem. Figyeltem, és hallgattam, és néztem a várost. Mint régen. Nagyon jó érzés volt, nosztalgikus, és otthon éreztem magam egy pillanatra, egy helyen, ahol mindenhol jártam már, ahol mindent ismerek, hogy hol van, tökéletesen. Az első padtól az utolsó fáig mindet láttam már, és hiába ennyi változás, minden olyan dolgot, ami velem nőtt fel, vagy még mindig ott van mióta én odakerültem, ismerek, és az a pár új dolog, a változások is az én részeim, úgy , ahogyan én a város része vagyok. ^^ Szeretem. ^^

Ezek után meglátogattam pár személyt is, hogy ne csak a helyekkel találkozzak, és tájékoztassak mindenkit, hogy mi a helyzet idekint. Este újra kezdődött a küzdelem az emlékekkel és a gondolatokkal, és újra gondterhelten, de azért mégis kicsit egyfajta furcsa nyugodtsággal a lelkemben elaludtam.

7.nap

Eljött az a nap, mikor újra egy nagyobbat utaztam. Délután kettőkor pontban elindultunk ausztriába, a cél obermoos, egy falucska volt, 1200 méter magasan, ausztria nyugati részén, a zugspitze (ez egy hegy neve) mellett. Itt dolgozik most anyum, és úgy döntöttem, hogy mikor hazajövök, meglátogatom. Pont úgy jött ki, hogy ki tudtam menni így a férjével, mert ő pedig kéthetente kiutazik hozzá, hogy lássák egymást. Megjegyzem ez egy 800 kilométeres út. Körülbelül este 11 volt, mikor odaértünk, az út sopronon, bécsen, németországon, majd ismét ausztrián keresztül vezetett be minket a hegyek közé. Természetesen a városokba nem mentünk be, nagy elkerülőutakon, autópályán haladtunk végig.
Kb. 9 órányi út után tehát odaértünk, és nagy örömömre láttam, hogy hatalmas hó van kint. X3 Jó, annyira nem volt hatalmas, de nagyobb mint bármekkora amit az utóbbi kb 5-6 évben láttam. Itt angliában egyáltalán nem látok havat, de még mikor otthon tartózkodtam is, csak elvétve láttunk már télen havat, akkor is kb 10 centit, ha szerencsénk volt, és az is hamar elolvadt.
Aznap már sok mindent nem csináltunk, üdvözöltük anyát, felmentünk a kéglijébe ahol lakik, és aludtunk.

A második rész (ami az utolsó is, csak kettéválasztottam inkább) holnap lesz elérhető, hogy kicsit könnyebben emészthetőek legyenek az események! :D Mára legyen elég ennyi, jó éjt! ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr138450386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása