az élet utazás.

Hová tartozol?

2016/01/17. - írta: Erendir


Na, most hogy lecsendesedtek a körülmények, és végre minden rendeződött, végre arra is csináljak időt, hogy írjak valamit. :3

Net még nincs otthon, de huszadikától az is lesz majd. Nagyon sok ideje nem írtam, és azóta rengeteg minden történt. Most a részletes részletekre nem is térnék ki, lehet hogy majd leírom az egész történetet, mert amúgy vicces sztori, de most csak összefoglalom: Találtunk egy frankó helyet, elintéztük a költözést, és most egy új, gyönyörű lakásban lakunk, csak mi négyen, jó barátok, saját konyhával, fürdővel, saját szobákkal. :3
Elhagytam a perselyem költözés közben, amiben kb március óta gyűjtöttem a pénzemet, ami azt jelenti, hogy úgy 4-500 font repült ki az ablakon... O.O Ami azért elég gáz, igen, de sajnos nem tudom lenyomozni meg kideríteni hogy hová tűnt, mert sajnos én magam sem, és senki sem emlékszik a legeslegutolsó pozíciójára. Eléggé idegesnek kellett volna lennem ezek után, de nem voltam mégsem. :) Túlságosan boldog vagyok ahhoz, hogy ezen idegeskedjek. Van egy gyönyörűszép aranyos kicsi szobám amit én rendeztem be, és leginkább az foglal inkább le, hogy finom zenéket hallgassak (vagy jó zenéket, ha úgy jobban tetszik :D), és az azon való gondolkozás, hogy milyen, és hány darab animés posztert vegyek, hogy a falakat és a plafonokat animével borítsam be. :D Valamint közeledik a karácsony is, ami kb a legelső olyan karácsony lesz számomra, amit igazán a barátaimmal töltök, úgy értem, a szentestével meg karácsony másnapjával meg mindennel együtt. :) Kimondhatatlanul boldog vagyok, még akkor is, ha egy-két ember sajnos (még) hiányzik a leltárból. :3 Nem baj, nekik meg küldök mindenféle jót. X3

Mivel sajnos azért az hogy elfoglalt vagyok eléggé, meg sokat dolgozok, nem változott, jó lesz már most elkezdenem haditervet készítenem, hogy kinek mit szerezzek be, és hogy hogyan juttassam el hozzájuk. Nem nagyon jut időm semmire sajnos, éppen ezért amikor a költözés volt, akkor nagyon durván kimerültem és elfáradtam, mert a nyolc óra munka után a maradék otthon töltött időt sem otthon töltöttük, hanem vásároltunk, költöztünk, vagy intézkedtünk, ha otthon töltöttem épp az időt, akkor vagy szereltem, vagy pakoltam, vagy takarítottam, aludni meg szinte semmi időm nem volt. Na mindegy, most már minden oké, és az ágy amit vettem , jobban mondva inkább a matrac iszonyat kényelmes. :D Olyan benne aludni, mintha egy óra alvás kettőnek felelne meg. XD Ha lefekszem csak úgy simán, hogy alszok holnap reggelig, kb nyolc óra alvás után automatikusan felébredek, és nem is tudok visszaaludni, mert teljesen kipihent vagyok. :D Arra az ágyra emlékeztet, ami egy olyan személynek volt, akit szerettem.
Ez csak egyszemélyes ágy mondjuk, bár mondjuk én ezen is simán elférnék valakivel, akkora. ^^

Mostanában így már nem is nagyon érdekel, hogy mikor, és mennyit dolgozom, ez hihetetlen. :3 Bemegyek a melóba, és sokszor fel se tűnik, hogy akár már 7 vagy 8 vagy 10 napja dolgozok szabadnap nélkül, mert egyrészt imádok hazamenni, hazaérni, mert végre otthon érzem magam, nagyon kényelmes minden, és mindig ki tudom magam pihenni rendesen, szóval nem is nagyon érdekel mi van melóban. :) Nagyon jó a különbség, mert a régi helyen inkább az volt, hogy utáltam oda hazamenni, nem azért mert kicsit lepukkant, koszos hely volt, az még annyira nem is érdekelt, inkáb az emberek akik ott laktak... Egy párat kivéve persze, mert volt egyvalaki akivel nagyon jókat tudtam beszélgetni és rendes. :3 A gond a maradék 8 vagy 9 emberrel volt, attól függően, hogy éppen hányan laktunk abban a házban...
És ott sosem tudtam magam normálisan kipihenni, nem tudtunk sehová nagyon elmenni a közelben, vagy egymással szociális dolgokat csinálni, itt meg csak átmászkálunk a másikhoz filmezni, kajálni, elugrunk egyet sétálni-vásárolni, vagy bármi. :) Senki nem szól bele, nem pofázik bele, vagy kérdez hülyeségeket. XD

Az ünnepi beosztásommal is roppant elégedett vagyok, most volt két szabadnapom, most még egy picikét dolgozok, és 24-5-6 szabad vagyok. ^^ Javarészt 23-án is, mert reggeles vagyok, szóval királyság. OwO Huszadikán jönnek megcsinálni a netet nálunk, szóval az is meglesz. :3
Szilveszterkor szerintem dolgozom, de az nem olyan nagy gond, a legjobb az, hogy együtt tudunk karácsonyozni. :3 Hú bakker tényleg, valami ajándékot be kéne szereznem még gyorsan mindenkinek. OwO Szerencsére ötleteim vannak, csak legyen időm beszerezni őket. ^^

AZtán januárban ismét változásoknak nézünk elébe, először is ki akarom venni a maradék szabadságomat ami egy jó 12 nap, szóval 14 napom lesz így összesen. :) Ha sikerül megvalósítani a tervünket Arzénnal, akkor elugrunk svédországba egyet, de ezt meg kell terveznünk akkor. Utána pedig ha visszajöttem, felmondok, de időközben, és addig is, már elkezdek másik munkát keresni. Mindenképpen olyat szeretnék, ami hétfőtől péntekig van, hogy a hétvégéim szabadok legyenek, mert a többiek is mind hétvégén szabadok, úgyhogy sokkal könnyebb lenne közös programokat tervezni, meg tök rossz, hogy nekem össze-vissza vannak a szabadnapjaim, a srácoknak meg mindig ugyanakkor. Meg akkor már jó is lenne olyan melót találnom, ahol fix a munkaidőm, az is hogy mennyit, és azt, hogy mikor dolgozom. Még kíváncsi vagyok, hogy ez mit takar, mert nem tudom, hogy milyen melót fogok tudni találni aminél mindig ugyanakkor kell mennem, mondjuk ilyen 9 és 5 között, vagy 8-4, vagy bármi ilyesmi. Lehet hogy  valami szupermarketes kasszás vagy nem tom milyen meló kéne. O.o Majd jól körül kell néznem, lehet hogy meglesem azt az oldalt is, ahová az ember feltölti az önéletrajzát, a cégek meg válogatnak közöttük, hátha találok valami ilyen jellegűt, vagy valami cég talál meg engem történetesen. Mindenesetre kell a változás én úgy érzem, meg a munkahelyek között ha lehet, és megengedhetem magamnak, akkor szeretnék egy kis pihenőt is tartani.

Mindenesetre a legjobb, hogy végre itt otthon érzem magam, és megtaláltam ahová tartozom. ^^ Nekem nem az határozza meg természetesen, hogy épp hol vagyok helyileg, hogy oda tartozom, vagy sem, ez csak szimplán belülről jön. Ha olyan helyen vagyok ahol kényelmetlenül érzem magam, annak majdhogynem biztos hogy egyedül a társaság az oka. Itt végre teljesen kényelmesen elvagyok, semmin nem stresszelek, tényleg csak azon maximum, hogy mit együnk, vagy milyen közös programot találjunk ki. ^^ Sajnos még pár ember hiányzik és bánom, hogy nincsenek a közelemben, de ez nem jelent semmit, az idő általában nekem kedvez. >.> Szóval majd meglátjuk mi lesz. :3

Addig is próbálom a megfelelő időben a megfelelő döntéseket hozni, és bízok a többiekben és magamban, és nagyon örülök, hogy idáig eljutottam, és hogy csak előrébb és előrébb jutunk. :) Nélkülük nem ott lennék ahol most, és kicsit örülök hogy látom, hogy ők sem, mert legalább így érzem, hogy nem csak ők segítenek nekem, hanem én is a hasznukra válok azért és tudok segíteni dolgokban, mert így érződik igazán a csapatmunka. :3 A feltétlen bizalom a hatékonyság alapja, de ehhez mindenkinek a maxot kell adni, és akkor mindenki látja a másikon hogy megbízható, és nem bénázik, hihi. :3 Nincs közöttünk tutyimutyi vagy lusta bárki, úgyhogy tudjuk, hogy rá lehet bízni dolgokat a másikra. ^^

Így hát elmondhatom, hogy most végre a megfelelő helyre tartozom. Oda, ahol ők vannak, ahol mi vagyunk. :) Remélem te, aki ezt olvasod is jó helyen vagy, és ha nem, minél előbb megtalálod, hogy hová tartozol. OwO
Azt tudom, hogy nagyon jó érzés, és nagyon biztonságérzetet ad, valamint segít abban, hogy pihenj, és általánosságban jó közérzeted legyen.
Ez nekem külön jó, mert én mindig a kiegyensúlyozottságra törekszem. Furcsa, mert amellett, hogy sok extrém dolgot szeretek, és szokványosnak vagy unalmasnak egyáltalán nem lehet mondani (talán...bár ezt páran másképp vélték egy idő után... :'D), ennek ellenére mindig a harmóniát meg a nyugalmat keresem. Ez érthető valamilyen szinten szerintem, mert legbelül egy kicsit mindenki a belső békére törekszik, a nyugalomra, csak ez mindenkinek mást jelent.
Azt, hogy nekem mit jelent, talán majd leírom később, de aki rendszeres, vagy alapos olvasója a blognak, már nagyjából tisztában lehet az én értékrendemmel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr738281580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása