az élet utazás.

Megint gondolkodtam

2015/01/20. - írta: Erendir

Aki régi olvasóm vagy ismer, az már itt fogja is a fejét. XD

Nem, semmi komoly, csak elmélkedek a hétköznapok folyamában, amikor jut rá egy kis időm. Mikor egyedül utazom a metrón, vagy csak állok a melóban és semmi dolgom, van hogy eszembe jut valami amiről csak úgy elgondolkodok egy fél órát és azzal elvagyok. :D

Gondolkoztam például, hogy hol kötök ki majd végül. Semmiképpen nem akarok letelepedni sehol a világban, mielőtt nem jártam be. Mielőtt leülünk azelőtt is alaposan körülnézünk, nem? Nem csak leülünk az első székre amit meglátunk. 
Én mindenben ilyen vagyok. Ha tudom, hogy több közül is választhatok, minden esetben először felmérem a helyzetet teljesen, és inkább lassabban hozok döntést, de akkor az a döntés nem lesz megbánva hirtelen. :) Akik hirtelen dönenek és beleugranak a dolgokba, talán pillanatnyi előnyre tehetnek szert, de sokszor megbánják a döntésüket, úgy látom. 
Szóval hogy hol fogok letelepedni, az attól függ, mennyire nézek körül a világban, hogy melyik vidék, melyik ország tetszik meg a legjobban, na meg hogy mennyire lehet ott élni. Rájöttem, hogy az anyagi biztonság azért sokat hozzátesz az ember boldogságához. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy a pénz nem boldogít, de az is igaz (sajnos), hogy a mai világban az olyan dolgokhoz, amit "ahhoz használunk", hogy boldogok legyünk, pénzbe kerül. 
Példaképpen azt tudom mondani, hogy egy ételhez a hozzávalókat pénzért kell megvenni. Pénzbe kerül a bérlet vagy a benzin ami az odajutáshoz kell, meg minden pénzbe kerül. De egy közös vásárlás és utána egy közös hülyéskedős főzés majd vacsora élményét a pároddal nem tudod megvenni semmi pénzért. :) Az élmények, az emlékek, a kedves szavak, a gesztusok nem kerülnek pénzbe, de ezek nélkül bármilyen drága ajándék vagy étterem sem okoz örömet.
Kicsit eltértem a tárgytól. OwO Szóval be kéne járni a világot, nyaralni itt-ott pár napot, esetleg egy hetet, hogy körülnézzen az emberfia, megismerje a környezetet, de... Ezt nem egyedül szeretném tenni. 
Az embernek nem jó egyedül, ezt tudjuk, és annak ellenére hogy kitűnően elvagyok egyedül, ha már olyan döntés megfontolására adnám a fejem, hogy hol telepedjek le, akkor már jobban csengene nekem a hol telepedünk le, ifjunówatájmín. :3
Valakivel akivel közös szándékaitok, terveitek vannak, sokkal jobb mindezt megosztani, ha egyedül tenném, csak magamra gondolnék, az meg nem szeretek.
Ugyanakkor ez nem mostanában lesz, hiszen egyrészt egyelőre az utazgatás sincs kilátásban, vagy ha kiruccannék valahová, akkor is inkább egyedül, másrészt meg hát ugye nincs az a bizonyos valaki akivel mennék. :)

Más.
Mostanában sokat költöttem magamra, úgyhogy itt az ideje megint visszavenni. Jó, hogy van lehetőségem sok mindent venni, meg azt enni amit szeretnék, de azt hiszem itt az ideje hogy kicsit visszavegyek, kicsit megint visszatérjek a spórolós zsidó formámhoz. XDD Ez nem azt jelenti, hogy mostantól többé nem járok Wasabiba, meg Subwaybe, mert imádom mindkettőt, főleg az elsőt, és hogy csak 4 font egy bento, inkább csak azt jelenti, hogy nem csak úgy beugrok amikor gondolok egyet, hanem actually csinálok magamnak kajákat itthon rendes hozzávalókból, nem pedig pizzát eszek minden nap. Na meg mióta kijöttem, egy darab szendvicset nem tettem a táskámba, vagy csináltam egy jó paprikáskrumplit vagy ilyesmi. Holnap márpedig az lesz a menü, ha törik ha szakad, meg visszaszokok rá, hogy azért a táskámban legyen valami harapnivaló, szendvics, palacsinta, vagy bármi. Kicsit nehéz úgy, hogy konkrétan itt nincs ilyen hogy ZSEMLE, főleg nem 7-12 ft-nak megfelelő összegért, de lehet azért kenyeret szerezni, meg valami zsemleszerűt is kerítek majd... Nagyon gyengék kaja téren az angolok, a hús, a pékáruk, a zöldségek minősége siralmas. XD Szerencse hogy itt a közelben a magyar bolt. X3
Így jóval többet fogok tudni félrerakni, szóval itt az ideje jól megfogni a pénzt és kicsit jobban beosztani ami van. :3 Egy kis spórolás sosem árt, meg különben is most már szinte minden megvan amit akartam venni, még egyedül az új gép hiányzik, de azt meg majd február közepén vásárolom meg. X3

Most még akartam írni egy csomó mindenről, de egyrészt elfeledkeztem a témákról, másrészt meg három óra múlva kelhetek, megint late shift után early shift, úgyhogy azt hiszem inkább most megyek úszni a habokba. X3

Jó éjt mindenkinek, és ne feledjétek! OwO nem tom mit

nokedliHÖ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr217090569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása