az élet utazás.

Hyde in the park

2014/12/17. - írta: Erendir

Most jöttem rá hogy simán tudok anime nézés közben is simán bejegyzést írni. XD Szépen itt van bal oldalt a jegyzettömb, jobb oldalt meg megy másik ablakban a media player. X3

Szóval voltam a Hyde parkban nemrégiben... Hát jó nagy csalódás volt, mit ne mondjak. Az egész azzal kezdődött, hogy meló után elindultam arra, és az első amit láttam, egy óriási kovácsoltvas kerítés volt, de majdnem négy méter magas... Beton szegéllyel, nehogy kiszökjön a fű meg a fák. O.o Nem értem az itteni parkokat, körülbelül reggel kilenckor nyitják ki őket, aztán kb este hétkor már be is zárják mindet. O.o
Úgy értem, nálunk természetes az, hogy a parkok mindig nyitva vannak, éjjel-nappal, bármikor bemehetsz, és minden szabadon nő, hiszen pont ez a lényege, azt hiszem. Nagyon fura volt ez az óriási elkerítése a parkoknak, a természet nem hülye. Nem fog a betonon túlnőni, ha egyszer "érzi" hogy nincsen neki hely. Ahol éltem otthon, ott is az alatt a huszonakárhány év alatt mialatt felnőttem, nem "türemkedett" ki egy park sem a helyéről. O_o

Na szóval a lényeg, bementem sétálni egyet, de kissé csalódás volt. Nem láttam 3-4 méternél magasabb fákat, a fű, ahhoz képest, hogy legendákat hallani a híres angliai pázsitról, ritka volt és hézagos, az utak pedig nyílegyenes vonalakként szelték fel a parkot. Volt egy kisebb tó, ami kb 10 centi mély volt, és nem túl nagy... Mindenesetre megkerestem a legnagyobb fát amelyik "mászható", és felmásztam a tetejébe. ^^ Az emberek természetesen úgy néztek rám, mintha legalábbis öngyilkos akarnék lenni, vagy tudomisén. :D Onnan is körülnéztem, és persze, nem csúnya a park, de nagyon puszta, sehol egy virágágyás, bokor, kicsit hiányzott a szépség a parkból.

Szeretek itt lenni angliában, de vannak nagyon furcsa dolgok. Vonatkozik ez a kajákra, elég sok építési módszerre, meg úgy még egy két dologra.
Most ezekre nem akarok kitérni, inkább majd több kisebb bejegyzésben írom le, mi az amit szeretek-nem szeretek itt kint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr706991757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása