az élet utazás.

Álmodtam valamit...

2014/07/16. - írta: Erendir

...tegnap este, és nagyon szép volt. : )

Egy lányról álmodtam, illetve róla, és magamról. ^^ Sok Tumblr-t nézegettem előtte, és sok boldogsággal kapcsolatos meg animés gifet láttam, és így jó hangulatban feküdtem le, biztosan emiatt álmodtam ilyesmit. ^^
Végülis semmi extra nem volt az álomban, azon kívül, hogy boldogan éltem egy lánnyal. Mosolygós volt, ha jól emlékszem, barna, göndör haja volt. Elfogadott engem, aranyos, kedves volt, és nagyon vidám, és pont olyan pozitívan vette a dolgokat, mint én.
Tök furcsa volt és olyan jól éreztem magam, hogy olyan optimista volt mint én, és hiába voltak nehéz dolgok az életünkben, ő is mindig csak nevetett, és megoldottuk együtt a problémákat. *w*
És valahogy olyan tökéletes volt az egész, már csak emiatt is, de az egész ilyen "nagyonboldog" volt. ^^

Ez meg egy jó rövid bejegyzés volt.

Kár, hogy csak álom. :o

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr306512243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása