az élet utazás.

50 pont.

2014/02/22. - írta: Erendir

Lucifer és MonstreCharmant után én is nekiállok ennek az ötven pontos témának, azt hiszem. : ) Vallomás-áradat következik hát. :D
Lássuk:

1. Heterocromiás mindkét szemem, azaz több színre válik szét az íriszem, és nagyon furcsa mintával. Ilyesmi.

2. Szemüveges vagyok. ^^

3. Szeretek fényképezni, természetfotókat, kajákat amiket csinálok, meg egyéb mindenfélét. :3

4. Tudok fõzni, takarítani, mosni, vasalni, ellátni magam, és ezen mindig mindenki elcsodálkozik ha elmondom, bár azt nem tudom miért.

5. Ritka hülye vagyok matekból.

6. Hajlamos vagyok mindenért magamat hibáztatni, függetlenül attól, hogy ténylegesen az én hibám-e.

7. Elég súlyos refluxbetegségem van, nyelõcsõszûkülettel, már 12 éves koromtól kezdve, aminek köszönhetõen többször majdnem megfulladtam már.

8. A kedvenc italom a tea. ^^

9. Kórosan pozitív felfogásom van és a legrosszabb dolgokban is megpróbálok valami jót meglátni és vannak akiknek ezzel az agyára megyek.

10. Kiskoromban nem szerettem a padlizsánt és a mézet.

11. Imádom a kutyákat, de a macskákat már nem annyira. Az állatok nagyon szeretnek.

12. Szeretek kosarazni és röpizni, és elég jól megy.

13. Ezen a napon születtem. Egyszerre volt kék hold (két holdtölte egy hónapban) és penumbrális holdfogyatkozás.

14. Vannak olyan oldalaim, amikre nem vagyok büszke.

15. Megfelelési kényszerem van, amibõl igyekszem kigyógyulni.

16. Szívesebben foglalkozok mások lelki problémáival, mint a sajátjaimmal.

17. Rohadt jól bírom a piát, még sosem sikerült úgy istenigazából berúgnom. (De annyira nem szeretek piálni meg nem is ajánlott a reflux miatt)

18. Jobban szeretem a zöldségeket, gyümölcsöket, mint a húst.

19. Szeretem az olyan dolgokat, amiktõl az emberek általában félnek.

20. Tavalyelõtt maratont futottam, de 36 kilométernél a bal térdemben az egyik keresztszalag feladta a versenyt.

21. Félek az olyan mély vízben, aminek nem látom az alját.

22. Félek a bálnáktól. :D

23. Szeretek szakállat növeszteni. :3 Jól áll, csak kicsit ijesztõbb vagyok tõle mint általában.

24. Hét és fél évig növesztettem a hajam, pár barátommal együtt. Több mint 50 centi hosszú volt, mikor levágattam, most rövid.

25. Annak ellenére, hogy mennyi lehetõségem volt rá, még soha nem törtem el semelyik csontomat.

26. Sokáig tartottam a tûtõl, de tavaly elmentem vért adni és azóta rendszeresen eljárok. ^^ Szeretem remélni hogy segítek vele másoknak. :)

27. A kedvenc színem a kék.

28. Amilyen jó a hosszútávú memóriám, olyan rossz a rövidtávú.

29. Sokkal jobban szeretem a hideg, mint a meleg idõt, elég rosszul viselem a hõséget.

30. Meg tudok bocsájtani olyan embereknek akik nem érdemelnék meg, vagy cserben hagytak, stb., ha úgy gondolom, ez megéri és a jövõre nézve jó döntés lehet.

31. Nem szeretem, ha megölelnek, csak nagyon kevés embertõl fogadom el.

32. Elég sok külföldi ismerõsöm van, és szeretek külföldiekkel dumálni, ismerkedni.

33. Japánul tanulok.

34. Egyszer felmásztam egy 17 méteres kilátóra (kívül), és egyensúlyoztam már 3 centi széles vaskorláton 6 méter magasban. Elég sok halálközeli élményem van.

35. Sokszor túl sokat beszélek. (Legalábbis én így érzem)

36. Apámról nem tudok semmit már lassan két éve.

37. Tanulmányaim során 2 darab ember volt, aki barátommá vált és nem levegõnek nézett a sulik folyamán. (Nem mintha bánnám XD)

38. Kiskoromban tûzoltó akartam lenni.

39. Néha insomnia-szerû álmatlanság tör rám, és napi 3-4 órákat alszom egy hétig. Szerencsére ritkán, de gyakran fennmaradok hajnalig, és nem vagyok álmos...

40. Imádok mindent ami animével és japánnal kapcsolatos. ^^ (Majdnem mindent XD)

41. Néha szeretném, ha én is olyan lennék mint mások és jobban elfogadnának mások... Aztán rájövök hogy szarok rá. XD

42. Szeretek tanácsokat adni és megmondani az igazságot embereknek, akkor is ha ez nekik nem tetszik. : ) Utólag mindig megköszönik úgyis, hogy õszinte voltam. :D

43. Szeretek álmodozni, álmodni, elõre tervezni és sokszor ez motivál. Ha valami nem jön össze, akkor mindig van egy B-tervem és nem dõl bennem össze a világ (általában), ha valami nem jön össze.

44. Utálom a cigit, bármilyen formában, még a füstjét is nehezen viselem el, ha valaki a környezetemben szívja... Több okból kifolyólag.

45. Érzékeny a hallásom. Ha mentõ közeledik, már jó elõre be kell fognom a fülem, a legkisebb zajokat is meghallom, és a tartós zajtól hamar megfájdul a fejem.

46. Allergiás vagyok a legtöbb fájdalomcsillapító-típusra. Egyrészt nem hatnak, másrészt pedig akár egy hétig migrénem van tõle.

47. Szinte soha nem fáj a fejem.

48. Igyekszem lehetõség szerint olyan egészségesen élni, ahogy csak tudok. : ) Figyelni a táplálkozásomra meg a mozgásra, az életmódomra. Nagyjából megy. :D

49. Az egyetlen függõségem talán a fájdalom. Ezt edzéseken kapom meg, vagy azzal ha én magam edzek, mozgok, terhelem magam. Kell az adrenalin is, meg ahogy a mondás tartja: Ami fáj, az használ. XD

50. Utálom a vezetéknevemet, és lehet, hogy egyszer megváltoztatom.

Címkék: pont 50 cucckombó
25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr145955384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lola1 2014.02.22. 12:01:10

Miért ilyesmi? Miért nem a tied van kint?

erendir 2014.02.22. 17:57:35

Hát nem tudom. Lehet hogy az enyém, de lehet hogy nem. XD

aNévtelen 2014.02.22. 18:02:29

Szép estét! Mindig édreklődve szemlélem, amikor valaki válaszol egy hozzászólásra. Majd kicsit később meggondolja magát, törli és mást ír. Ilyenkor elgondolkodom, miért teszi.

Lola1 2014.02.22. 18:11:20

:o Igen. Nekem azt felelted, hogy a TE szemed, és lelőttem a poént. Te most akkor tényleg hazudozol össze-vissza? Szar alak vagy. PASI!!!! Vagy egy ócska RIBANC. Nálad már nem lehet tudni. Minden átírsz. Szia

erendir 2014.02.22. 18:38:06

Először azt írtam hogy az enyém, csak szeretném ha a blogom privát lenne ezért módosítottam, hogy hátha esetleg valaki olyan olvassa akit ismerek, és nem szeretném, hogy tudja kié. ^^" De nektek aztán lehet magyarázni, ítélkezni azt tudtok. Kíváncsi lennék ti mit írtok magatokról mind a ketten, úgyhogy nyugodtan küldjetek linket pár írásotokról. Az ítélkezés rohadtul jól megy látom, de azt már nem vállaljátok fel, hogy kik vagytok... És még akkor ti neveztek hazugnak engem. : ) Gratulálok. Ja és egyébként nem kell úgy tenni mintha kurvára érdekelne titeket, hogy az én szemem, vagy egyáltalán mit írok. Egyébként pedig igen, az enyém, ha pedig nem tetszik amit írok, nem kell olvasni a blogom. ; ) Viszlát.

Lola1 2014.02.22. 18:49:03

Nekem nincs blogom ha észrevetted volna. Olvastalak, mert úgy gondoltam más vagy. De nem!!! Egy újabb hisztis, hazug fasz. Az ilyenekből elegem van, és még nekik áll feljebb. Mert egy szemről felismernek mi? (A privát blog olyan ami nem látszik, van ilyen opció itt)

Akai 2014.02.22. 19:05:31

Itt a hozzászólások közt frankón látok egy olyat, aki pár napja közölte, hogy nem lesz itt többet, kíváncsi vagyok, ha neked sem tetszik, akkor miért olvasol még vissza a hozzászólásokra, btw te hisztizel azon, hogy most ez kinek a szeme és kié nem :)

aNévtelen 2014.02.22. 19:22:32

Akai: Örülök, hogy külsősként ennyire figyelemmel kisérsz. Eddig ezt csak a Blogolosok tették meg. Vajon milyen nicken vagy itt blogosként?

Akai 2014.02.22. 19:40:20

Nem blogolok, így nem is találnál meg, nem az én műfajom, hogy írogassak magamról.

erendir 2014.02.22. 19:44:45

Igazából nem nagyon érdekel mit gondolsz rólam XD Igen, láttam hogy nem vállalod fel magad ^^ ahogy még jó páran itt, ahogy látom. Aki olvas és ismer, az úgyis tudja, hogy amit írok az igaz, úgyhogy ezzel csak magad minsíted, te hisztizel. :/ De köszi a privát blogos tippet. :D

bukott harcos 2014.02.22. 20:18:41

A 29-es és a 40-es ponttal abszolút tudok azonosulni! :)

Karen22 2014.02.22. 21:16:12

Nem értem miért olyan kurva fontos hogy az ő szeme vagy sem . Továbbá igen is fel lehet valakit ismerni egy szem alapján ha sokat látod az illetőt illetve tudod hogy különleges mintázata van a szemének . Másrészt meg az ő blogja attól hogy azt nem akarja hogy az ismerősei olvassák attól még azt akarhatja hogy más olvassa. Amúgy azt én se értem nem tetszett hogy ezt csinálta , illetve csalódtál benne nem olvasod tovább kész pont . Nem szükséges sem ítélkezned , sem olvasnod . Nem tetszik akkor vond le a következtetést és slussz passz . Ha szerinted hazudós akkor gondolod bevallaná csak mert meghatja te mit írsz? Illetve érdekli amit írsz ? Amúgy egyik ismerősöm is fél a vízben ahol nem lát le xD de miért pont attól ? :D Ezzel piszkáljuk mindig szegényt . XD Ugyan az megtörténhet mint a vízben ahol lelátsz :D Mondjuk ő az olyan vízbe be se mer úszni .

Karen22 2014.02.22. 21:17:18

Amúgy erendir ki lehet tiltani őket hogy ne tudjanak írni a bejegyzéseidhez

erendir 2014.02.22. 22:37:33

Bukott Harcos: Na, akkor rokon lelkek vagyunk. : ) A 38 fokos hőségben nagyon tudtam szenvedni a panelben tavaly nyáron, a barátnőm csak nézett, hogy hogy tud így kiütni a meleg. XD Mondjuk máskor meg azon megy a csodálkozás mikor pólóban kimegyek télen mert "jó idő van". XD A 40-es pedig hát... ;) Alap. :P Aki japánt szereti, már rossz ember nem lehet. :D

erendir 2014.02.22. 22:44:50

Karen, köszönöm. ^^ Igazad van abban, hogy akinek nem tetszik amit írok, annak "figyelmébe ajánlom a piros x-et", ahogy egy másik jó barátom mondta, vagy az alt-F4 billentyűkombinációt. XD Mondjuk te azon kevesek közé tartozol akit érdekel is amit írok meg tudja hogy igaz. :P Mások meg hát... olvassanak mást. ^^" Kitiltani nem fogok senkit, minek írnak hozzám ha nem érdekli őket? : ) Ez olyan mintha azt a kaját enném amit nem szeretek de visszamennék repetáért... :D Amúgy ez a mély vizes azért fura mert a vízben nincs menekülési lehetőség, meg szerintem azért van mert az ember jobban tart attól, amit nem lát. :D Szárazföldön imádom a sötétséget, a ködöt, de vízben szeretem tudni a pozícióm. : ) Ha látom az alját meg szép tiszta, akkor nem tartok semmitől, szívesen búvárkodom. ^^ Mert főleg a víz alatt töltöm a vízben eltöltött időt. :D

Karen22 2014.02.22. 23:26:16

:D hát érthető , én inkább szárazföldön félek a sötétben XD

6h0st 2014.02.23. 09:22:19

Meglep az utolsó pont. Van már konkrétum, hogy mire változtatnád?

D.e.k.o. 2014.02.23. 11:15:58

Úristenem. Szánalmas itt pár alak. Komolyan. Nem tudom, hogy mi tűnik hazugságnak. Még ha nem is ismerném akkor is eltudnám hinni. Mert tudjátok b+, mindenki más. Mindenki más tulajdonságokkal rendelkezik és más szokásai vannak. Szerintem én is megcsinálom ezt az 50 pontot aztán majd meglássuk. Erendir, nekem tetszik amit leírtál, szerintem 100%-osan öszinte és semii kamu. Aki nem így vélekedik csak megismételni tudom önmagam: figyelmnébe ajánlom az alt+f4 billentyűket. :D Goodbye! :)

erendir 2014.02.23. 17:15:34

6host, miért lep meg? : ) Hiszen elég kétszer elolvasni a nevem és már érted. XD Másrészt ez a családnév csak szerencsétlenséget hordoz magában, a cikizések emlékérl nem is beszélve... A keresztnevemmel nincs bajom though. ^^

Fruv 2014.02.23. 17:19:39

Más mint aminek hittelek! :)

erendir 2014.02.23. 17:27:10

Köszi D.e.k.o. a kedves szavakat. ^^ Aki ismer, mint te is, annak nem kell magyarázkodnom legalább, aki meg nem, annak meg nem fogok :D Kíváncsi leszek a te 50 pontodra is nagyon, biztos jó lesz ^^

D.e.k.o. 2014.02.23. 17:31:50

Már megírtaaam .:)

bukott harcos 2014.02.23. 17:54:44

Ó, nagyon így van, aki Japánt szereti rossz ember nem lehet! :) A panel-helyzetet át tudom érezni, hallatlan dögmeleg tud lenni. Egyébként pont, hogy fázós vagyok, de a hideg ellen tudok tenni, a meleg meg csak van és ragaszkodós!

erendir 2014.02.24. 22:03:23

Köszi Fruv! ^^ Hát igen, lehet páraknak itt egy-két meglepő pont. :3 D.e.k.o., a tiédet is olvastam, nagyon jó lett. ^^ Hamarosan írok hozzá. ^^ Bukott harcos, igen, ez a bajom a meleggel. :D Ha hideg van, az ember mindig tud felvenni valamit de ha meleg, egy idő után már nem tud lejjebb vetkőzni ha túl melege van. XD

erendir 2014.02.24. 22:04:00

Mondjuk legalább a lányokon is fogy a ruha ahogy egyre jobb az idő, az jó pont. >:3 XD
süti beállítások módosítása