az élet utazás.

Kalandozás, ahogy azt megszokhattuk :3

2014/02/09. - írta: Erendir

Ekszperiensz Erendir szolgálatra jelentkezik! :D

Na, hát végülis miért is várnék az élménybeszámoló megírásával, hiszen legalább mos friss a élmény, és úgyis a vonaton ülök, a kedvenc hely az íráshoz, és esik az esõ és hideg van odakint, ez pedig mondhatni a legjobb idõ az íráshoz. : )

Mielõt az indulás megtörtént volna pénteken, otthon ejtõztem a héten. Tudom, elég nagy luxus hogy mindenki suliba jár miközben én két hétig otthon tespedek, de higgyétek el, annak ellenére hogy pihenek, nem éppen a legjobb hangulatban telik, mert hiába a suli az ami miatt szünetem lehet, inkább ne lenne, mert így dolgozni sem tudok, meg még megkeserítik az életünket szünet közben is a tegnapi bejegyzésemben leírtakhoz hasonló húzásokkal, szituációkkal, szóval egy kicsit stresszes szünet ez... Szerencsére viszont több a jó benne. ^-^
Szóval otthon pihentem, kockultam, kicsit fõzõcskéztem, nagyon sokat aludtam (vééégre :D Ez hiányzott a legjobban), közben pedig hüledeztem, hogy micsoda különleges emberrel hozott össze a sors pár hete, és hogy van aki érdeklõdik irántam és bízik bennem. ^^

Aztán pénteken vonatra ültem reggel. Volt egy kis balhé Bobán (Bizonyára Boba Fett szülõhelye :D) az átszálással, sietnem kellett, de szerencsére a csatlakozás megvárta az utasokat arról a vonatról. Onnan már nem tartott sokáig, és máris 6hosttal pacsiztam a pályaudvaron.
Hazamentünk, közben dumáltunk, tervezgettünk, hogy mi minden a program, kirándulás, géming, harcmûvészet, duma errõl duma arról, kis youtube, kaja, stb. stb.
El is kezdtük mindezt megvalósítani, este így benéztünk az étterembe amiben már egyszer jártunk, de új, nagyobb helyre költözött. Hatalmas adag kaját pakoltak elém, de nagyjából sikerült megküzdeni vele. :D Mint mindig, most is valami különlegességre hajtottam, és marha jól tettem, isteni volt a kaja. :3 Egy pár falat maradt, de ahogy 6host is mondta, nem kinyírni magunkat mentünk oda. :D Utána hazamásztunk, folytattuk a programot gaminggel, glowstickkel hülyüléssel, meg kis filozofálgatással, 4 körül már el is tettük magunkat másnapra. XD

Reggel tízkor már az elõzõ napi Dead island-es zombikat meghazudtoló módon kászálódtunk fel, de hasonló intelligenciával. :D Mondjuk szerencsére úgy vettem észre, nem csak én vagyok kettõnk közül a "morning person", szóval ott folytattuk, ahol elõtte nap abbahagytuk; Egész nap programok. :D
Kinéztünk Ausztriába egyet bóklászni, körbenézni, kirándulni egyet, és persze shoppingolni. °O° XD Néztem, hogy mekkora a különbség egy Magyar és egy Osztrák kisváros (vagy inkább falu) között, és durván látványos volt... Nem mintha meglepõdtem volna nagyon, inkább csodálkoztam, milyen szépen rendben tartanak mindent. ^^
Napi poén gyanánt benéztünk egy sexshopba. XD Elég érdekes volt, leginkább a kb 45 éves (vagy inkább ötvenes) eladónéni, aki tök kedvesen és minden zavar nélkül kérdezgette németül, keresünk-e valamit, vagy miben segíthet. XD
Ez azért volt jó, mert legalább így olyan volt, mintha csak simán a cba-ba mentünk volna be zsemléért, vagy ilyesmi. XD
Szülinap-jelleggel kaptam is 6hosttól egy érdekességet, amit amúgy egyikõnk sem vett volna meg külön-külön, de így  a kíváncsiság és a kölcsönös motiváció hatására mindketten vettünk egy-egy ilyen árucikket. :D

Aztán átnéztünk az "1 eurósba", ahol tényleg 1 euró volt szinte minden. 3 euró értékben vásároltam kb 30 eurónyi értéket, ez elég tetszetõs volt. :D Nekem való üzlet.
Aztán utána hazafelé vettük az irányt, és itthon ameriakai stílusú barbecue húsgombócot toltunk egy gyors Lidl-látogatás után. Király volt, fõleg ezzel a barbecue mártással amiben az egész volt. :D A svéd KÖTBULLAR (húsgolyó svédül XD) szimpatikusabb még mindig, de érdekességként ez is király volt, olyannyira, hogy ha látok ilyet otthon is, tuti szerzek be, aztán egy kis steak burgonyát sütve hozzá újra kipróbálom, plave-el, vagy bárkivel aki vevõ rá. :P
Közben Free!-t néztünk, mert felkeltettem a bro érdeklõdését iránta, és meglepetésemre tetszett is neki a cucc, olyannyira hogy késõbb még egyet megnéztünk. Bemutattam neki az Animefreak-et, kedvenc animeportálunkat, ahol a Toradorát, Clannadot, K-on!-t, és egyéb szépségeket néztem meg, párat mondtam neki, hogy melyiket érdemes, remélem õ is rászokik majd a kaja közbeni animézésre, mert akkor hamarosan már ez is frankón lehet közös téma a késõbbi beszélgetéseknél. :D (Pl ki mit látott, mit vett le belõle, hú emlékszel erre-arra, stb. stb. :3 )
Mikor kocsikáztunk dumáltunk arról, hogy a Teamspeaket, kedvenc dumálgatós programunkat Endyvel feldobja õ is gépre, aztán majd nyomatjuk youtube-ra a dumálós életfilókat. :D

Jött aztán egy kis kiképzés Erendir módra, rendesen belevezettem az alapokba, és a tökölést átugorva egymás ellen is edzettünk. Miután az alap ütések-védések megvoltak, már neki is álltam gyepálni, hogy "szokja a törõdést". XD Eleinte láttam is rajta, hogy furcsa volt hogy tényleg megütöm, õ pedig még nem is mert, de hát ez mindig így kezdõdik. :P Aztán kesztyûben is toltuk, így már bátrabban ment neki is a gyepálás, utána pedig levetettük a kesztyût, és látszott is, hogy utána már rákapott az ízére és õ is gazdagodott pár találattal.
Kis bevezetésként ez pont király volt, és a jövõben remélem még komolyabb bunyókra megyünk majd rá. >:3

Aztán utána Úgy döntöttünk, elég késõ van már egy jó kis Penumbra: Overture-hoz. XD (Survival horror a javából :P Természetesen õ játszott, én meg assistoltam. Mikor kicsit élesedett a helyzet, azt vettem észre, hogy 120% hogy nem akar beleugrani az eksönbe, kicsit néha furcsálltam is, hogy ennyire nagyon óvatosan halad, de végülis haladtunk valamennyit a játékkal. :D
Aztán utána glowstickeket ragasztottunk az otthon nuncsakura, és azzal nyomattunk pár felvételt, tök jó ötlet volt, marha jól néz ki ahogy az ember a sötétben pörgeti a fegyvert, rajta pár világító pálcával. :3

Harmadnap, azaz ma volt a hazaindulásom ideje, úgyhogy most itt ülök a vonaton, és pötyögök. :3 (Bár maga a bejegyzés csak este lesz kint, szóval gondolatban utazzatok vissza az idõben kicsit XD)

All in all marha jól szórakoztam/szórakoztunk, és végre normálisan ki tudta magát beszélgetni a két non-stop dumagép. XD Overall viszont észrevettem, hogy 6host annyiban kicsit megváltozott, hogy talán az intenzivitásából visszavett, és úgy mindenben kicsit óvatosabb, elõvigyázatosabb lett. Lehet, hogy ez régen is így volt, csak nem vettem észre, vagy nem vettem észre ennyire, de most nagyon szembetûnõ volt. Ez nem baj, de úgy éreztem, hogy ha kicsit feladna ebbõl a túlzott biztonságosságból, óvatosságból, és kicsit jobban rádolgozna a fejlõdésre, a dinamizmusra és a rögtönzésre, elég sok mindenben (vagy inkább mindenben) rövid idõ alatt sokkal hatékonyabb változást tudna elérni. :P Ez csak ilyen zárójeles megjegyzés, mert hát nem kritizálni akarok, csak jó tanácsot adni. :D

Most tehát zúzok haza... Otthon fõzni kéne valamit. OwO Paradicsomleveshez adott az anyag, úgyhogy azt hiszem, az játszik, másodiknak most éppenséggel nem tudok mit kitalálni, mert nem tudom mihez van otthon material még. De ha ma nem is, holnap mindenképpen fõzök valami finomat. ^^ Plave otthon lesz, mire hazaérek, úgyhogy majd kikérem a véleményét, mit ennénk szívesen. ^w^
Endy pedig elvileg holnap át tud jönni, ami jó lenne, de kérdéses még, mert lehet, hogy nekem programom adódik. ;) Bár ha jól emlékszem, legutóbbi információk szerint csak rövid idõre, de így lesz, akkor nem fogom kihagyni, Endy ráér utána is. :3
Most türelmetlen, kíváncsi, és izgatott vagyok, és ez tetszik, mert végre megint kicsit gyerek lehetek. ^^ Bár mondjuk természetesen nem csak a gyerekek érezhetnek így, de ha egyes érzelmekkel sokáig nem találkozunk, vagy lemondunk róla kicsit magunkban, utána annál újszerûbb, és nosztalgikusabb érzés. : )

Még lehet hogy írok kicsit, most megyek benézek Minecraftba, hogy mit csinálnak otthon a tikok. XD

Addig is hegesszetek pudingot, egyetek húsgolyót miközben Penumbrával játszotok, nézzetek animét és fekvõzzetek! Egyszerre! :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr715955387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2014.02.10. 15:08:38

Nálam hagytad a halakat, bonyek. :D Az a tippem, akkor hétvégére csinálok egy lazacos gnocchit. Reggeli alá belőttem egy rész Devil May Cryt. Nem különösebben vártam semmit, egyelőre sok véleményem nincs is róla. Death Note után nézve kisebbet üt ez-az és Dante talán túlontúl is laza.

erendir 2014.02.14. 15:11:13

Bakker. XD Tudom már hogy mi hiányzott akkor. ^^" :D Hát, a Devil may cry anime jó, meg menő Dante az egészben, de ha valaki játszott a játékokkal, akkor elég lájtos az egész, meg nem túl akciódús. : ) Megjegyzem, a játékhoz képest, ami mondjuk logikus though. :D
süti beállítások módosítása