az élet utazás.

Imádom a hóesést ^-^

2014/01/29. - írta: Erendir

Na, itt vagyok megint. Egy kicsit. : )

Menjünk szépen sorra. :D

A suli: Rendezõdött egy-két dolog, de megint kiderült, hogy más dolog meg nincs rendben, szóval marad a szokásos káosz egyelõre. XD A lényeg most, hogy egyetlen elmaradt tárgyam van, és szaladgálok mindenki után, hogy ezzel csinálhassak valamit, hogy legalább lehetõséget kapjak arra, hogy vizsgázhassak belõle.
Szituáció (mindenki döntse el hogy mennyire fair):
-Meg lett mondva, hogy ezen a héten fogunk az elmaradt tárgyakból vizsgázni
-Ennek megfelelõen fel akartuk venni a vizsgákat, de nem volt kiírva
-Nekiálltunk hetekkel elõtte könyörögni hogy bõvítsenek és írják ki a vizsgát
-Nem írták ki, csak hétfõ reggel 9-kor, mikor már annyira késõ volt, hogy délben már le is járt a jelentkezési határidõ, miközben mi gyakorlati órán csücsültünk, szóval esélyünk sem lett volna felvenni
-Tegnap, mikor a vizsga volt, az a sok ember aki ugyanígy járt mert órája volt, odament a vizsgáztatókhoz, akik kijelentették hogy +3500 pénz fejében délben megírhatják a matekos alapszakosokkal...
-Nekem délben egy másik tárgyból volt kiírva vizsgám XD

Ergo a körülmények olyan szitut generáltak ahol nekem esélyem sem lett volna vizsgázni. :D Egy másik tárgyamat meg nem hajlandóak beírni szóval azután is rohangálhatok holnap, és akkor már csak TÉNYLEG egy tárgyam fog hiányozni (mert a másik tantárgy meglett) amit remélem, hajlandóak lesznek valamilyen módon elfogadni, vagy pozitívan elbírálni. :3 Igazán örülnék, mert ha nem, emiatt az egy buzi tantárgy miatt halaszthatok egy évet.
Amit azért nem szeretnék.

Általánosságban:
Örülök a hóesésnek. ^^ Mindenki nyavalyog körülöttem, hogy milyen hideg van meg fáznak (csak Dante nem, õ továbbra is sapka, sál, kesztyû nélkül lófrál mint mindig XD), de én nem igazán, hisz csak 0 fok körül van. :3 Nagyon jó volt felébredni, kinézni és azt látni hogy mindent fehér lepel borít. ^^ Nem tudta elrontani a kedvem még az angoltanár se. :D Jaj ezt olvassátok el, mai szituáció:

<Ülünk az órán, hót unalom, a tanár monoton hangjával untat minket>
-Attila, folytassa!
<lázas keresés hogy hol tartunk a fordításban (amit már múlt órán megcsináltunk rég)>
-..Õõ izé máris mondom, azonnal..
-Jó hát akkor nem kell! -mondja sértõdötten a tancinéni XD - Attila maga nagyon el van szállva magától amiatt hogy tud angolul és jó volt a fordítása de sosincs itt az órán se testben se lélekben!
Dante mellettem: -Hát én se lennék... XD
<A tanár beszólásától mindenki elkezdett röhögni, én is XD õ meg besértõdött, mondom ok :D nagyon el vagyok szállva XD>
Késõbb...
-Van még a tanórából 30 perc, mit szeretnének csinálni?
Balázs osztálytársam:
-Csináljunk fordítást! <páran a hátsó sorból halkan, helyeslõen megismételjük, köztük én is>
-Attila attól még hogy maga a kisujjából kirázza a fordítást nem azt jelenti hogy mindig csak azt kell csinálnunk!
Hát itt kész volt mindenki, röhögtünk rajta mint az állat XD Nem is értette szerintem... :D Nem is én mondom a fordítást, de le vagyok cseszve én hogy miért ilyen nagy az arcom, mikor soha meg sem szólalok egy szót sem az órán... XD
A többiek mondogatták utána hogy hú, fogjuk le az Attilát mert elszáll magától, ki az ablakon XD Mondtam is Danténak hogy vigyázzunk ha kimegyünk, fogjon meg a cipõfûzõmnél mint egy lufit ha nagyon el akarnék szállni magamtól én nagyképû fasz. :D
De egyébként az egész osztályt folyamatosan hülyézi meg mondja hogy így meg úgy fogunk bukni szakvizsgán meg ilyenek... XD Jó mondjuk pár embernek tényleg olyan a nyelvtudása, hogy nem tudom hogy mennek át... De õket is átengedik majd. : )
Vicc ez a tanár. :D De már csak pénteken kell kibírnunk. X_X

Péntek:
Vége lesz vége a tömbösítésnek, azaz a napi 13 óra sulinak. TwT VÉÉÉGRE. Ez a két hét olyan volt, mintha tényleg egy egész félév telt volna el. XD Fáradtsági szintem is olyan, két hete ma van az elsõ alkalom hogy ilyen emberi idõben írok, és nem éjfél után... mert ma nem hatig rostokoltunk a suliban.
Holnap debütálok az új IKEA family táskámmal amit szülinapomra vettem magamnak. *w* Már évek óta kinéztem de sosem volt pénzem megvenni. ^^" Itt van a szépség. *w*  <- Nézzétek meg a képeket felül. :P
Kettõ az egyben táska, millió rekesszel, a rajzoknak, tollaknak, sulis cuccoknak, kajának, piának, laptopnak, mindennek van benne hely. :D Kívülrõl víztaszító anyagból készült, merevített itt-ott,  hát része hihetetlenül kényelmes, ergonómikus, masszív... Igazi IKEA cucc, imádom :3
Meg is pakolom holnap, ugyanis kaja, sulis cuccok is lesz benne, és az úszócuccom. :P Felpakolok minden kiegészítõt, a fürdõgatyám, úszósapkám, úszószemcsimet, ugyanis holnap meglátogatom a sulink közelében található uszodát ahol mi, akik oda járunk, tök olcsón válthatunk bérletet. *w*
Pont ma fejeztük be Plave lakótársammal a Free! Iwatobi swim club megnézését, amit én már láttam, de õ még nem, tetszett is neki. : ) És ez pont egy úszós anime, szóval a motiváció is megvan. :P

Jövõ hét:
SZABADSÁÁÁÁÁG!!! Hazamegyek, hóban fetrengek a kutyákkal, hóembert építek, pizzát fogok enni (Endyvel el akarok menni pizzázni csak úgy ^w^), LaTale-ezek látástól vakulásig és végre pihenek, piheneeeek. :D El sem hiszem. *w* Végre békén hagynak egy ideig minden sulis, melós szarral, majdnem két egész hétre... Ezek után a poklok pokla után megváltásnak érzem. XD
Aminek még jobban örülök: 6host kollégámmal így végre kilátásba, sõt tervbe, sõt, mit tervbe, most már biztosan betervezve le van zsírozva a találkozó. :P Végre találkozok személyesen is a legkomolyabb beszélgetõpartneremmel. XD Van mit átdumálni... :D Meg mindenféle egyebet is megbeszélni, a jövõt, a jelent, élményeket, stb... jó lesz. ^^ Meg ahogy ismerem magunkat, mászkálunk is erre-arra majd épp eleget. :3

Aztán, hogy mi hogy alakul még a sulival, az most a héten eldõl. :o Remélhetõleg. :3 Mert még nem dõlt el a csúszás-téma, hogy megszabadulunk-e végre egymástól a sulival. :D

Most egyelõre abbahagyom, mert most jön az, hogy bennem mi van felfogás-és érzés-ügyileg... Majd még a ma este folyamán jön a "második gombóc". :D

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr785955392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colonel 2014.01.29. 18:29:55

Mivel még nem ismersz, nem tudhatod, hogy miféle "meggyőzésre alkalmas eszközök"-et tartok a lakásban. 6h0st tudja :D Szóval valamelyikkel tutira bemennék a suliba, és úgy tárgyalnék a kedves tanársereggel... Felőlem jöhet a harmadik VH, én készen állok :D

erendir 2014.01.29. 18:50:39

Nem jó mert manapság már mindenki lőfegyverekre hagyatkozik. XD Jómagam csak késekkel, tőrökkel, nuncsakuval, hosszú bottal, bokkennel és az ökleimmel meg a sípcsontjaimmal vagyok felszerelkezve és vagyok hajlandó harcolni. :D De úgy utolsó nap szívesen végigmennék a tanulmányi osztályon és le-street figthereznék mindenkit. :D

Colonel 2014.01.29. 18:54:28

Tájékoztatlak, hogy egyetlen lőfegyver sincs a házban. Késmániában szenvedem, és nagyon nehezen tudom megállni, ha meglátok valami szép fényeset, hosszút, és éleset... :3

erendir 2014.01.29. 19:27:19

Áá, helyes-helyes. :3 Akkor ebben is egyetértünk. :DD

6h0st 2014.01.30. 17:52:19

A minap voltam az Army-ban és arra gondoltam, meg kéne lepjelek egy pengével, de olyat nem akarok, ami vagy van, vagy nem tetszene. Azt hiszem, marad a mézes Jim és a Carlsberg. :D

Colonel 2014.01.30. 18:01:00

Finnyás vagyok a pengékre, a hosszukra, az élükre, a kinézetükre, és a fényükre, jobban is teszed, ha maradsz az alkoholnál, abban sokat nem lehet tévedni :D

6h0st 2014.01.31. 09:41:26

Tényleg, ha már ajándékozásnál tartunk... erendir öcsém, mit szólsz, idén is megbirkózzunk a minapi nagy napod örömére egy tepsis rántott hússal? :)

erendir 2014.01.31. 11:16:46

Na, az király :3 Nekem is van pár pengém, de nekem inkább az egyediség, az emlékek számít, meg az, hogy kitől van. ^^ Meg persze a minőség, a használhatóság. :D Egy olyan késem sincs ami csak dísz és nem használom. : ) 6host bátyám, benne vónék! :D Rá kell gyúrnom, mert a férőhelyem már nem a régi... : )

6h0st 2014.02.01. 09:44:17

Még három éve vettem egy túlélőkést, eddig szerencsésen túlélte azt a néhány alkalmat, amikor használtam, mert nem volt a közelben más vágóeszköz. Tavaly óta gondolkodom egy balisongon (leánykori nevén pillangókés), lényegében, hogy ne csak a nuncsakut pörgessem. A karneváli késesnél viszont meglepően lószar se volt, nemhogy kés, Col, kivételesen jó, hogy nem láttad, mert orbitál csalódás volt a korábbiakhoz képest. :( Nyugi Bro, nem kell gyúrni rá, ha megfelezzük. :) Mert nincs az az Isten, hogy kettőt kérjünk, ahhoz magunkkal kéne vinnünk egy-egy etióp nagycsaládot. :D

erendir 2014.02.01. 12:41:09

Á, ha megfelezzük, akkor okés. :D Azt hittem megváltoztattad az eredeti tervet ami a felezés volt. XD Akkor no problemo, úgy betoljuk. :3 Én az egyik legjobb késemet dédnagyapámtól örököltem aminek a markolata egy szarvas agancsából van kifaragva, amit még ő lőtt. Meg még van 3-4, de mindegyik fűződik valakihez vagy valamihez. : ) De legtöbbet a szarvasagancsosat használom kirándulásokkor meg szalonnázáskor meg ilyenek. : ) Na meg a svájci bicskámat ami mindig nálam van, azt mindig magamnál tartom, de az is speckó. Hm.. lehet írok majd erről egy bejegyzést hogy kik, mitől, és milyenek vannak. : )
süti beállítások módosítása