az élet utazás.

Namost mivan

2014/01/28. - írta: Erendir

Ez is eljött a blogos karrieremben... :D Annyiszor láttam másoknál ezt a mondatot, de nem hittem volna, hogy nálam is látható lesz egyszer. :P Ez a mondat:

Annyi minden van bennem amirõl írhatnék, hogy le sem tudom írni. XD


De most tényleg ez van bennem. Legtöbbször, ha nem írok, vagy elfoglalt vagyok, vagy lusta, vagy játszok, vagy nincs mirõl írnom. Ha van mirõl írnom, még ha sok is, szép sorban lököm a bejegyzéseket az olvasóknak mint pultos a sört a bárban.. De most nem megy. :D
Sok minden történik egyszerre, több szálon futnak az események és egyelõre nem tudom nektek leadni a drótot mert még én is csak kapkodom egyelõre a fejemet. :D
Ez fõleg arra vonatkozik, hogy az életemben mi zajlik (káosz és pusztulás van én meg csak vigyorgok ahogy szoktam mintha minden rendben lenne XD).

Ha meg arról akarnék írni hogy mi zajlik bennem... Akkor írhatnám ahogy az Eminem nóta is mondja:
"...and goddamit you little motherf*cker,
if you don't have anything nice to say then don't say nothin'!
...Uh... "

XD Szóval ha nem tudsz jót mondani, ne mondj semmit. :D Amúgy tudnék biztos most is valami pozitívat mondani, de most nincs kedvem ezen agyalni meg kifordítani a dolgokat ahogy szoktam.
^^

Meehh... Inkább most azért nem is írok semmit, mert csak panaszáradatot meg hülyeségeket írnék le, amirõl úgyis majd 2-3 nap múlva azt mondanám, hogy hülyeség, ismerem már magam.

Inkább jól beiszok (vízzel) aztán fekszem, holnap indul megint a mókuskerééék.
Yeah.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr555955393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colonel 2014.01.28. 16:07:23

Időnként én is szoktam picsogni a blogomban. Leírom, elolvasom, majd törlöm... :D Szeretem a káoszt, kihívást jelent. Olykor viszont nagyon tudom rühellni...

D.e.k.o. 2014.01.28. 18:40:02

Erendir, velem is ez van. :/

erendir 2014.01.29. 16:45:27

Én sosem törlöm, akkor sem, ha picsogok esetleg... : ) Az is én vagyok. ^^ Én nagyon nem bírom sajnos. :/ Szeretem, ha rend van körülöttem, és nem szeretem amikor nem találom a helyem, meg a nyugalmamat. :D

erendir 2014.01.29. 16:46:01

Hát D.e.k.o., akkor szedd össze a gondolataidat, és írd ki magadból. : ) Most én is azt fogom tenni. ^^

6h0st 2014.01.29. 16:46:47

Két bejegyzés lesz, nekem habbal is, pultos bácsi! :D

erendir 2014.01.29. 18:16:35

Már adom is, még rolettit is kapsz hozzá meg mézes tölcsért. :D
süti beállítások módosítása