az élet utazás.

When i first met you

2014/01/09. - írta: Erendir

Tegnap két bejegyzést is megírtam, összesen 3 órát foglalkoztam a két bejegyzéssel.
A blog szerkesztõjében írtam.
Mindkettõ elveszett.XD
 
R.I.P. Két elveszett bejegyzés, tisztelegjünk nekik 1 perc néma csenddel...
Most megyek aláírok a suliban egy papírt amitõl automatikusan kapok egy ötöst. (Tiszta LaTale)
 
Utána visszajövök és akkor is megírom mindkettõt újra...
 
Addig hallgassátok meg ezt, és nézzétek a képet és gondolkozzatok el a címén. : )
 
 Furcsa, de mintha úgy érezném, mintha már nem lenne olyan õszinte a mosolyom,
mikor eszembe jutnak a pillanatok mikor megismertem olyan embereket akik egykor nagyon fontosak voltak számomra,
de mára már nincs nagyon szükségük rám.
Miért?

Címkék: bejelentések
8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr25955409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-jégvirág- 2014.01.09. 14:58:19

Jajj :( én még a kommenteket is mentem, mielőtt "belemondanám". Most azért nem írnám le itt, milyen hatása volt ennek a zenének. :)) Szerintem fölösleges is jelzőket keresni rá, hallani és érezni kell! ;) (kb. tizenötödjére játszom le újra:D) A lüktetése nem olyan, mint a szívdobbanás, valamiért mégis azt sugallja nekem. :) Köszi az élményt! :)) Ne agyalj ilyeneken, fogadd el a döntésüket, és lélekben továbbra is szeretheted őket.

Haifisch 2014.01.09. 15:22:07

Mert random. :D Nem arról szól a szeretet meg az élet, hogy ki mit érdemel meg, hanem teljesen random. Sajnos. Amúgy sajnálom a bejegyzéseket, olyan szívesen elolvastam volna őket... Szép a zene.

erendir 2014.01.09. 18:15:53

Igen, nagyon szép... Annyi mindent felébreszt az emberben. : ) Bennem furcsa érzéseket váltott ki, de szerintem amiatt, hogy amúgy is furcsa érzések kavarognak bennem mostanság... ^^ Igen, ezt fogom tenni, és akinek eddig itt voltam, továbbra is itt leszek, mert megígértem, és az ígéreteimet mindig megtartom, bármi legyen... Az már más kérdés, hogy a másiknak szüksége van-e erre, de ezzel nem foglalkozom, sokszor olyan vagyok hogy "amikor kellek", ott vagyok. : )

erendir 2014.01.09. 18:16:53

Haifisch, örülök hogy tetszett a zene ^^ Igen, az élet random, de végülis az hogy random, jó is lehet, meg rossz is. :D Néha jót sorsol nekünk, néha rosszat. : ) Amúgy ne félj, most állok neki újra megírni, mindkettőt. ^^

-jégvirág- 2014.01.09. 21:01:02

Milyen furcsa érzések? :/ Ezzel én is így vagyok.

erendir 2014.01.09. 23:36:29

Most írtam meg az ezt megmagyarázó bejegyzést, úgyhogy lesd meg abban. ;) ^^

-jégvirág- 2014.01.10. 01:54:15

Már értem, miért írtad, hogy nézzük a képet. A jelen többnyire kaotikusabb, mint a múlt, de tegnap írtam, vagyis tegnapelőtt, hogy nem szabad félni semmitől (tudom, könnyű mondani), mert semmi sem történik véletlenül az életünkben. Utólag minden mozaik a helyére kerül. Lehet, hogy a jelenben a türelmed fog edződni azáltal, amit most megélsz. Ne lógasd az orrod, pár könnycseppet ejthetsz magadért, de ne engedd, hogy az egod csőbe húzzon és elnyomja a sok szép hatását, ami benned lakik. Minden csata, amit megvívsz, közelebb visz Önmagadhoz. Egy idő után pedig már előre tudod, hogy nem is éri meg csatáznod/játszmáznod az egoddal. Az én jelenem se tiszta, annyi szerencsém van, hogy türelmesen ki tudom várni a dolgok folyását. Nem megyek bele, vagy csak érintőleg, az egommal vívandó csatákba. :) Már nem tudok fogalmazni :P majd később megírom, ami most kimaradt. Most már jó reggelt kívánok. :)

erendir 2014.01.10. 03:27:20

Nem magamért, nem magam miatt sírtam. : ) Elgondolkodtam valamin ami engem is érint ugyan, és borúsabbnak láttam a kelleténél valamit, ami nem volt az valójában. De most már megbeszéltem ezt azzal akit érint, és megerősített, hogy csak butaságokon gondolkoztam. ^^ Van ilyen néha. ^^
süti beállítások módosítása