az élet utazás.

The real slim shady

2014/01/05. - írta: Erendir

A legdurvább dolog ebben a blogban, ez a fura idõkorlát itt alul. :D Akárhányszor rámegyek hogy "Írok egyet" és meglátom hogy ott alul elkezd számolni, bezárom a fület és elkezdem jegyzettömbben írni. :D
Olyan érzésem támad mintha a mission impossible bármelyik részében szerepelnék és idõre akarnék bombát hatástalanítani. :D

Mindazonáltal most challenge-ként azt fogom csinálni, hogy ez alatt az idõkorlát alatt írom le azt amit akarok, megkísérelve a lehetetlent. XD Durva, mert úgy érzem hogy összeszedetlenek a gondolataim amiatt hogy közben félek, mikor jár le az idõlimit, pedig úgyis kimásolom elõtte mentésképpen. :D

Ami a lényeg... Arról akartam írni, hogy mit nem írok le. Ez most elég hülyén hangzott, ugye? Na mindegy, a lényeg az, hogy van egy csomó olyan dolog, amit még rééges régen a másik blogomba leírtam, de ide valahogy nem akarózdik. Ezek az olyan õrületes bejegyzések, amikben azt írom le ami az agyamban kavarog, és ezek nem mindig csak jó gondolatok, sõt, nagyon sokszor olyanok, hogy ha leírnám õket ide, akkor valószínûleg vagy krónikus idegbetegnek, pszichopatának, mazochistának, szadistának gondolnának sokan, vagy egyszerûen csak hülyének. XD
Azon filóztam, hogy ez miért zavar, ha a régirégi blogomba is leírtam ezeket? Talán azért mert tudom, hogy olyanok is olvassák, akiket személyesen ismerek? Ez nem lehet az oka, mert a régi blogomat is sok olyan ember olvasta akiket ismerek, és rendszeresen követték amit írok, mégsem ítéltek el, sõt a legtöbb esetben diszkrétek voltak és úgy olvasták a blogomat, hogy nem emlegették fel nekem hogy "tee, az amit a múltkor írtál az mit jelent?" XD Hanem inkább diszkréten tudomásul vették, és elfogadták, hogy igen, ez is én vagyok, és ez is a részem. (Bár a legtöbb olyan ember aki tudja a blogom címét és ismer, ismer annyira, hogy tudja, van ilyen részem)

Szóval gondolkoztam a blogon és esetleg annyi jutott eszembe, hogy most fura módon próbálhatom... Megõrizni az imidzsem? O.o Vagy valami ilyesmi. :D De aztán továbbkígyóztak a gondolataim és eszembe jutott hogy... Na de na. Sosem azért írtam a blogot, hogy olvassanak. OwO
Ez egy hely, ahová leírom ami jól esik, és azért van ez az idegen érzés most bennem, mert most nem így teszek, magamban tartok egy-két dolgot.
Ezért úgy döntöttem, pontosan ugyanúgy le fogok írni mindenféle agyfaszt, agymenést és õrültséget, ami eszembe jut. Nem tudom, hogy ez az olyan olvasóknak, akik mostanában ismertek meg, mennyire fog bejönni vagy mennyire nem, de szerintem itt a blogol.hu-n elég sok olyan ember van, aki elegendõ intellektualitással rendelkezik ahhoz, hogy ezt is elfogadja egy emberben, a másik meg, hogy mindenkinek van egy ilyen része, csak nem sokan, elég kevesen vállalják fel, vagy vallják be maguknak.

Mivel én mindig is az voltam aki simán felvállalja azt hogy hülye, mindenki elõtt, ezért most sem fogok másképpen tenni, és a továbbiakban inkább leírok mindent úgy ahogy jön, õszintén, a sötétebb dolgokat is, mert magamban tartani nem jó, csak úgy magamnak írogatni meg nem akarok. : )

Mindenkitõl megértést kérek, köszönöm. :D

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr295955415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colonel 2014.01.05. 22:09:48

Meg tudlak érteni, voltam már ebben a cipőben, és megtanultam, hogy a személyes környezetemben senkinek sem szabad megadni a blogom címét, akármennyire is megért és közel áll hozzám az a bizonyos illető, mert előbb vagy utóbb szembetalálkozik egy olyan bejegyzéssel, ami neki fáj. És ekkor váltottam blogot, mikor már nem tudtam őszinte lenni. Felnőtt emberek vagyunk (már aki), szerintem kibírjuk, sőt, én szomjazom az ilyesmit. Kimondottan az ilyen fura bogarakat keresgélem idefent, de akkor ezek szerint nem nyúltam mellé! :D Egyébként meg nézz rám, a lelkem egyetlen egy kis sötét, meggyötört részét mutattam csak meg, ami alapján nekem a pszichiátrián lenne a helyem, és még sem tart senki őrülnek. Legalábbis melegen ajánlom mindenkinek! :D Hajrá!

erendir 2014.01.05. 23:55:10

Hát igazából szerintem most sem lesz gáz : ) nagyjából ugyanazok tudják akik régen is, inkább az új olvasókat nem akartam elijeszteni. :D De szerintem nem lesz gáz... :3

6h0st 2014.01.06. 09:44:10

Bro, a csík alatt, ha kattintasz visszaugrik a csík az elejére. ;)

erendir 2014.01.06. 12:16:54

Igen, próbáltam már azt is. Elveszett 3 oldalnyi bejegyzésem.... XDD Szépen írogattam írogattam, mielőtt lejárt, rányomtam, aztán ó mondom király akkor posztolok... AZ OLDAL LEJÁRT. O_O és utána már nem volt visszaút. XD Azóta inkább jegyzettömb powa, minden esetben. :D

Haifisch 2014.01.06. 16:02:55

Ez most olyan, mint a lányok smink nélküli fotói. Csak kicsiben térnek el a sminkes változattól, önmaguk, és nincs benne semmi kivetnivaló, ők mégis úgy viselkednek, mintha egy másik bolygón élő lényről töltenének fel fényképet.

erendir 2014.01.06. 16:13:30

Mármint ezzel most arra célzol, amit a bejegyzésben megfogalmaztam? Mert akkor fogalmazhatunk úgy, hogy most "smink nélkül" blogolok, mint régen. :D

Haifisch 2014.01.06. 16:15:05

Igen, erre gondoltam.
süti beállítások módosítása