az élet utazás.

Egy kis semmi hogy legyen valami

2014/01/03. - írta: Erendir

Hm-hm... Hát megint csak itt nézegetem a blogokat, kommentelek ide-oda, és gondolkozom hogy vajon mit írjak... Sok dolog van a fejemben, de nem tudom leírni egyiket sem. O.o Leírni le tudnám, viszont mindig mikor nekiállnék az egyiknek, valahogy elmegy a kedvem hogy "áh errõl most nincs kedvem írni."
Végsõ soron olyan a blogolás is, mint a rajzolás... Vagy lehet, hogy minden kreatívkodás így mûködik?
Ha nincs meg az ihlet, a pillanatnyi motiváció ahhoz a dologhoz ami elõtte már körvonalazódott nagyjából az agyamban, egyszerûen nem tudom megvalósítani, és nem azért mert nincs meg hozzá a szókincsem vagy az energiám, hanem egyszerûen blokkolja az agyam, azt mondja: "Ezt most ne írd meg/ne rajzold le, mert nem fog jól sikerülni, inkább várd meg a megfelelõ idõt." Ti is szoktatok ilyet érezni?
Így van az, hogy néhány rajzot, ami évek óta a fejemben van, varázsütésre elkezdek, mert érzem hogy most épp arra vagyok ráállva és most fog a legjobban sikerülni. És tényleg, ha van egy rajz amit ennek ellenére elkezdek és befejezem, utána nem tetszik úgy. :/ Másoknak lehet, de én látom rajta hogy "Áh, ez jobban sikerült volna ha várok vele egy kicsit." XD
Nem tom, lehet hogy csak hülye vagyok és én tapasztaltam eddig ilyet. XD

Szóval most is így vagyok, ötletem az van hogy mit írjak, csak kedvem nincs sok. :D Elkezdõdött az új év, és micsoda meglepetés: Nem történt semmi. OwO
Jó nem mintha arra számítottam volna hogy napszemüveges dinoszauruszok érkeznek az ûrbõl aszteroidákon szörfözve, sõt, ami azt illeti semmi olyan változásra nem számítottam ami megváltoztatná nagyon az életem szilveszter éjszakáról másnap újév reggelére, de na.
A lényeg, hogy bennem változtak dolgok az új év eljöttével. Körülnéztem a világban és szépen sorba vettem azt, hogy most hol tartok, és mi a helyzet velem.
Nem túl kecsegtetõ a helyzet.
Körülbelül úgy fogalmaznám meg hoogy... A helyzet nem reménytelen, van sok minden ami miatt aggódhatok, van egy-két dolog amiben reménykedhetek hogy jó sül ki belõle, és van megint egy-kettõ amiben reménykedhetek hogy nem sül el rosszul, vagy rosszabbul. :D Így, hogy egyedül vágok neki az új évnek, sokkal ijesztõbb.
Ez a 2013 viszont megacélozott, és azért minden viszontagság ellenére azt mondhatom hogy jóóó.... NEM Vooolt azért de na, azért lehet benne jó dolgokat is találni. ^^"
Szóval saját elõrejelzéseim szerint a 2014 eddig úgy fog telni hogy tengetem napjaim, teszem a dolgom és megpróbálok mindent úgy csinálni, hogy a lehetõ legkockázatmentesebben megoldjam az ügyes-bajos dolgaimat és ne csesszek el semmit.
Az eseménytelenséget utálom, fõleg ezek után, hogy ilyen pörgõs és vidám volt az életem 2013-ban, de most nincs mit tenni ez ellen. Nincsenek új élmények, nincsen pörgés, jön a tanulás meg a parázás meg a szokásos szarok, meg a szeretethiány meg a magány. MMEEEEEEHHHH -.-
Na mindegy, cheer up, aaand POWER UP!!!!!!! °O° (A refrénnél besz*rsz olyan jó XD)


Animéket kéne néznem, mert már egy csomót felírtam, de csak nõ a megnézendõk listája. Azt hiszem a Daily Life of high school boys-t amit elkezdtem, egyelõre hanyagolni fogom. Jó poénok vannak benne meg tényleg szétröhögtem magam azon a pár részen amit eddig láttam, de... Valami hiányzik. Kicsit olyan érzésem van mint a Potemayo és  Lucky Star után, jó-jó, megvan benne vagy a cukiság, vagy a poén, vagy mindkettõ, vagy valami más, de nincs meg benne az ami elégedettséggel tölt el, a történet, a bonyodalmak, és az érzések hullámai vagy épp a megható jelenetek. A OnePiece-ben megvan tökéletesen az érzelmi hullámvasút, ezért imádom. Mindig úgy kezdõdik egy szakasz hogy odamennek, baj van, szomorú minden. Aztán jön a gonosz és elgyepál mindenkit és tök gáz minden és majdnem meghal mindenki. Aztán jön az hogy kiderül a múlt hogy tényleg milyen szomorú minden, ekkor jön a megható rész, és akkor utána jön az hogy felkelünk és harcolunk és óriási küzdelem, amiben aztán megint félig alulmaradnak és fél az ember DEEEEE akkor jön az igazán nagy eksön és a visszatérés és a hatalmas lezárás amitõl mindenki szupercsillagharcossá transzformálódik a képernyõ elõtt, de minimum kifejlõdik egy új pokémonná.
Ezért bírom, csak abból hetente egy új rész jön ki, de már lassan 700 résznél jár és több mint 10 éve fut. :D

Na szóval valami újnak kéne nekiállni... Ergo Proxy? Az nagyon érdekesnek tûnt de kicsit darkos, nem tudom mennyire tetszene nekem. OwO Le kell csekkolnom pár új részt belõle, az elsõ alapján jónak tûnt.
Nincs még itt rajtam kívül valami nagy anime-fan aki falja az animéket? :D Igazán ajánlhatna valami jót ha van, személyes élménnyel kiegészítve. :D Kíváncsi vagyok rá hogy ki olyan még mint én esetleg, meg arra is hogy mit ajánl. ^^

Na most megyek leírom az idióta álmomat amit tegnap álmodtam, úgyhogy mindenki tartsa nyitva a szemét! ;) Mondjuk inkább holnap, ma már aludjatok. ^^

Sziasztok! ^^

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr485955419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colonel 2014.01.03. 08:15:46

Régen sok animét néztem, manapság valahogy alábbhagyott az érdeklődésem. Ergo proxy-t véletlenül pont végignéztem, tényleg elég sötét, és elgondolkodtató. Ha szar hangulatban vagy, ne nézd mert csak még méllyebbre visz...

erendir 2014.01.03. 11:57:35

Akkor azt egyenlőre hanyagolni fogom. :D A Clannad még egy ilyen veszélyes anime, azt csak akkor szabad megnézni ha fullos boldog vagy egyébként, különben öngyilkossági hajlam fog el. XD Mondjuk meg kell hagyni, gyönyörű és nagyon megható anime, és nem durva, csak lelkileg kivesz az emberből sokat, de a vége azért happy end (ha nem az lenne akkor készen is lettem volna a végén. XD). Köszi a tippet, akkor inkább valami jó kis fanservice-el telit keresek. :D Na jó nem inkább valami olyat aminek története is van. : ) Amúgy lesd meg a Sword Art Online első részét! ;) Kb öt percnek tűnik a 23-4 perc ami alatt megnézi az ember és nagggyon jó minden tekintetben! ; ) http://www.youtube.com/watch?v=5QEv2y6dH_A

Colonel 2014.01.03. 15:32:18

Megnéztem, de valahogy nem fogott meg. Már vagy ezer éve nem léptem be a myanimelist-re, de sikerült megfejtenem a jelszavam. Íme amiket láttam: http://myanimelist.net/animelist/colonel

Colonel 2014.01.03. 15:33:44

Ahogy nézem, az Ergo Proxy volt az egyetlen, amit nem voltam képes értékelni :D

erendir 2014.01.03. 16:31:07

Van ilyen : ) Megnézem ezt a listát, én jegyzettömbben írogatom magamnak hogy mi az amit láttam és mi az amit épp nézek meg mit kéne még meglesnem. :P

erendir 2014.01.03. 16:32:53

Szép kis lista, ahogy nézem van olyan is rajta bőven ami nekem a megnézendők listáján van de még nem kezdtem el. :P Lehet hogy ebből Angel Beats lesz, bár nem tudom, elég erős lelkiállapotban vagyok-e ahhoz hogy ne viseljen meg nagyon... :D De majd meglátjuk. ^^ Thx! ;)

Colonel 2014.01.03. 18:21:29

Angel Beats nekem nagyon bejött, mivel úgy sincs mit néznem, lehet megnézem megint. Sose hittem, hogy egy ilyen típusu anime valaha is tetszeni fog, de engem lebilincselt, az utolsó részt meg aki megússza szárazon, annak nincs szíve! :D Szerintem regelj be myanimelist-re, mindig frissen értesülsz az ujdonságokról, meg van még egy halom jó dolog az oldalon.

6h0st 2014.01.03. 18:54:01

Fogalmam sincs milyen lehet a cucc, de jelentkezem a szívtelen szerepére! :D

erendir 2014.01.03. 19:12:07

Már ajánlották nekem, de valahogy nem jön be hogy ezt is online végezzem. : ) Maradok a kis saját listámnál egyelőre. :D Köszi az ajánlót, szerintem neki is állok hamarosan. ^^ Egyébként 6host Bro, sztem se a Clannadot, se az Angel Beats-et nem bírnád ki száraz szemmel te sem. XD Vannak ilyen dolgok. :D

Haifisch 2014.01.03. 21:24:03

Shingeki no Kyojin-ra mondják, hogy jó. Megnéztem az első részt, és az nekem is tetszett, de további véleményt még nem tudok. Én is rég animéztem sajna...Hm, talán még Umineko no Naku Koro Ni? Vagy Higurashi esetleg? A Mirai Nikki-t tudom, már láttad^^

erendir 2014.01.03. 22:03:24

Hú igen, a Mirai Nikki kemény volt. : ) Nálam még pont az a kategória volt amit megnézek, de eléggé a határon autózott, ami bevallom izgalmas is volt egy kicsit. :D A Shingeki no Kyojin-ből is láttam kicsit, és menő volt az is. *-* Akciódús meg tetszik a koncepció és állítólag a történet is jó, úgyhogy azt is majd meg fogom nézni. : ) Valahogy egyébként viszont nekem is most olyan semmilyen kedvem van és nem állok neki csak úgy animézni mint régen, nem tudom ez vajon miért lehet. :o Valami értelmeset akarnék csinálni ahelyett hogy a monitor előtt ülök, de aztán mégis itt kötök ki... :D Na jó erre a mondatra muszáj lenyomnom egy ötvenes fekvőt. XD

6h0st 2014.01.03. 23:00:16

Most, hogy mondod, eszembe jutott, hogy ott figyel valahol a gépen a Trigun, amit tőled kaptam. Ömmm... az első részt azt már megnéztem és meglepő módon egészen emlékszem is rá. Hmmm... megkukkolom, hogy merre van, aztán a Robotzsaru után nekiállok a második résznek. :) Challenge Accepted, ha átküldöd a cuccot, megnézem, aztán kiderül, mi lesz. :) Igaz, nem anime, anno Neverwinter Nights 2-n érzékenyültem el egy pindurit. Meg a Mass Effect/Dragon Age-beli egy-egy jeleneten szintén egy picikét. :)

erendir 2014.01.04. 08:23:46

Játékok közül is vannak olyanok amik nagyon durván rá tudnak hatni az agytörzs érzelemközpontjára. ^^" A To The Moon és az Ib egy-két endingje, valamint a Witch's house is meglepően durván megható, bár utóbbi inkább megrendítő. O__O
süti beállítások módosítása