az élet utazás.

2014 elsõ wtf álma :D

2014/01/03. - írta: Erendir

Hát, az egyetlen mellékhatása annak hogy mindent összezabálok, még mindig csak az, hogy nagy hülyeségeket álmodok. :D Lehet hogy minél többféle kaját tolok be, annál változatosabb marhaságok villannak az agyamba álmomban. XD

Ezt kb 2 napja álmodtam...
Úgy kezdõdött, hogy épp suliban voltam, de nem abban ahová járok, hanem Gödöllõn volt, egy hatalmas suli, tele mindenféle csarnokokkal meg elõadótermekkel. :D Ne kérdezzétek, honnan tudom hogy Gödöllõ volt, egyszerûen tudtam és kész. XD Ott rohangásztam a folyosókon, és mindenki futott mindenhova, mert olyan volt a suli kialakítása hogy tök messze voltak egymástól a termek, rohadt hosszú folyosók voltak, és a két óra között mindig kb ilyen 5 percek voltak, szóval ha nem akartál elkésni, futnod kellett mindig a következõ órára. :D Így hát megszokott volt hogy mindenki rohant össze-vissza, még a tanárok is. XD
Ami furcsa hogy ahogy magamra néztem, fekete-fehér színû rendõrcucc-szerû szerkó volt rajtam, meg valami furcsa rendõrsapka a fejemen, menõn festettem ugyan de kicsit nem odaillõ volt az egész hatása... :D
Aztán épp valami félhomályba burkolózó folyosón futottam, amikor is szemben azt láttam hogy egy vörös hajú lány ugyanolyan rendõrruciban mint én, szomorúan sétál. Fel is ismertem egybõl, hogy Stella az, aki egy lány barátom és amúgy rendõrként dolgozik. :D Ahogy rohantam felé, azon filóztam hogy vajon miért van rossz kedve, de nem volt idõm megállni, mert rohantam a következõ órára, így kitaláltam valami mást. Futás közben rákiáltottam, köszöntem neki messzirõl, mire õ felkapta a fejét, én pedig nekirohantam, megöleltem, aztán mire felocsúdott a meglepetésbõl, már futottam is tovább és integettem neki mosolyogva hátrafelé. :D Aztán õ is integetett és mosolygott, aztán elfordultam valamelyik folyosón.
Itt egy kis ugrás volt, hirtelen vége volt az óráknak, és Plave-el, a lakótársammal és barátommal jöttünk ki a suliból, valami irdatlan hosszú lépcsõ vezetett ki a fõbejárattól az úttestig, és azon lépegettünk lefelé fáradtan. Õ épp arról panaszkodott, milyen marha nehéz volt a koreai óra amit japán anyanyelvû tanár tartott és hogy utálja, én meg mondtam hogy igen-igen, nekem meg egy francia anyanyelvû tanár tanít németet de egy mukkot sem értek, olyan bénán beszél. XD
Aztán megláttunk egy virágtartót amiben zöldre festett falécek, kisebb gerendadarabok és deszkák voltak. Nem tudom ennek mi a jelentõsége de megálltunk és fél percig néztük és beszélgettünk hogy ez milyen jó. O_O Oks. XD
Átmentünk az úton, aztán hirtelen máris a koleszban voltunk (fogalmam sincs milyen koleszban mert még sosem voltam amúgy se koleszos), és én épp egy playstationt (az elsõ modellt) kötözgettem rá egy tévére. Aztán beültettem elé Plave-et és elindítottam neki a Silent Hill 3-at, hogy játsszon vele (Ps 1-en.. XD), és ott hagytam. Leültem az ágyra és próbáltam tanulni, de azt vettem észre hogy egy csomó fogam mozog, és tökre megijedtem hogy ki fognak esni. :o Totál be voltam pánikolva és nem tudtam hogy mit csináljak és azon filóztam hogy tök hülyén fogok kinézni ha kiesik egy fogam, meg ilyenek. XD
Utána még történt egy-két dolog amire nem emlékszem hogy mi volt, aztán hirtelen felébredtem. :D

Az értelmét nem kezdeném el keresni ennek az álomnak mert úgy érzem hogy ha keresném se találnám, de mindenesetre jót röhögtem miután felébredtem. XD

Remélem, ti is derültetek rajta egyet. :D

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr645955418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2014.01.03. 18:52:53

Tök jó, hogy leírtad, egyből beugrottak a tavalyelőtti posztjaink, amikor ezeket a lidérces álmokat írogattuk. :D Stellával mi a helyzet? Azóta nem meséltél róla, hogy... ömmm... bár lehet jobb is, ha nem tudom. :D A tegnapi skype-ból kiindulva van egy tippem, hogy Gödöllő, hogy került a képbe. :D

erendir 2014.01.03. 19:13:42

Azóta, hogy mi? O.o Don't be shady i have nothing to hide B ) XD Elvan, dolgozik fent Pesten és januárban találkozunk majd egy kávézásra. ^^ Igen, de hát szegény agy is csak a tudatalattiból tud építkezni, hát nem szörnyű? :D

D.e.k.o. 2014.01.03. 20:08:05

Nekem is volt/van egy csomó fura álmom amiken elgo.dolkozhatnék, csak rövid időn belül beleőrülnék. Ez egy elég fura álom...nagyon...fura.. XD

6h0st 2014.01.03. 20:51:10

Őszintén szólva semmi extra, csak a 'Bonts egy Stellát' poénra emlékszem belőle. Ja, főleg, ha a csajozás van a tudatalattiban. :D

erendir 2014.01.03. 21:20:16

Leírhatnád te is a blogodba, D.e.k.o. ^^ :D Kíváncsi lennék rá vajon milyen lehet. ^^ Az ember agya tud fura dolgokat kreálni. ^^

Haifisch 2014.01.03. 21:21:51

Akkor ez a WTF álmok része lesz, mert én strandos anime conról álmodtam, ahol mindenki otthagyta a GUMISZOKNYÁJÁT O.O, a rajzosok a rajzfüzeteket, meg pár fürdőruhát is találtam. XD Én voltam a postás, mert mindre rá volt írva az illető neve...akiről persze, mint valami Excel táblázat, tudtam, hogy már a pályaudvaron várja a vonatát hazafelé XD

erendir 2014.01.03. 21:23:17

Á, már emlékszem. XD Bár az csak poén volt anno. : ) De amúgy ja, igaz XD Kíváncsi lennék, vajon a csajoknál is így van-e ez, vagy csak a férfi agy jár folyton ilyen irányba. :D

erendir 2014.01.03. 21:26:44

:DD Ez is jó amit leírtál, Haifisch :D Én ezeket az álmokat bírom, amik ilyen agyamentek. XDD

fannika1669 2014.01.03. 21:43:01

ehhez nem tok mit szólni :DD

erendir 2014.01.03. 21:59:08

Hát én se tudtam... XD Mikor felkeltem csak röhögtem rajta. :DD

6h0st 2014.01.03. 22:56:46

Naná, hogy így megy. Ők is emberből vannak. :)

Ventoot 2014.01.04. 08:47:05

Ennek az olvasásával jól elvoltam. Tényleg wtf xd. Fôleg hogy PS1 -en Silent Hill 3 xd Gondolim nagyon érdekfeszítô lehet az a virágtartló. :D Bár nemigen hervadna el.

erendir 2014.01.04. 08:52:05

Igen, azt hiszem mikor megálltunk, valami olyasmiről beszélgettünk hogy miért nem ugyanolyan vastagságúak és hosszúságúak a fadarabok, miért éppen zöldek, és hogy miért nem nagyobb az a virágtartó, mert így kilógnak belőle a darabok. XD Ma is valami hülyeséget álmodtam, de annyira nem is részletes meg publikus, szóval azt nem írom le. XD
süti beállítások módosítása