az élet utazás.

Évzáró teszt

2013/12/31. - írta: Erendir

Nos, íme itt is van a teszt, amit már egyszer-kétszer megírogattunk 6host kollégámmal, és arra kérlek titeket hogy ha elovastátok és tetszett nektek, nyugodtan másoljátok ki az egészet, és válaszoljátok meg ti magatok is a kérdéseket ha van kedvetek. ^^ Szerintem mindenki kíváncsi lenne az ilyen kérdésekre milyen választ adna õ maga, és én is kíváncsi vagyok rá, hogy másoknak hogyan alakult ez a 2013-as év. : )
Aki kitöltötte az dobjon egy kommentet is, hogy hadd lássuk, hogyan értékelte az évét! ^^

Íme:

Mi olyat tettél 2013-ban, amit még eddig soha?

Rengeteg mindent... :D Fel sem tudnám sorolni, de ha egy párat ki kéne emelnem, talán az hogy nyártól tudok hátraszaltózni "szárazföldön" is (szal nem trambulinon vagy ruganyos talajon) , bár még dolgozni kell rajta. :D Van még olyan is ami magánügynek számít, meg esetleg egy olyan, hogy kipróbáltam a velõs kenyeret (ami azt hittem csontvelõs lesz de agyvelõ volt... O.o) Nem volt olyan oltári mint amilyennek mondják, inkább májkrémes kenyérre hasonlított... Úgyhogy a csontvelõ még kipróbálásra vár. :3

Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogadsz valamit 2014-re?

Mivel a tavalyi fogadalmamat önhibámon kívül nem állt módomban teljesíteni de részemrõl maximálisan elkövettem mindent, azt mondanám hogy betartottam. : ) Ha mást is megfogadtam arra már nem emlékszem, de a tanulság az, hogy idén valami olyat fogadok majd meg ami rám vonatkozik. :D Legyen mondjuk...
Megfogadom, hogy jobban fogok bízni magamban 2014-ben, és nem fogok rágörcsölni hogy megfeleljek másoknak hanem inkább magamat fejlesztem.
Ja és felpakolok magamra legalább 4-5 kilót, vegyesen izomban és tömegben. : )

Született valakinek gyereke a környezetedben?

Családomban nem, ismerõseim közül pedig nem tudom. Nem igazán tudok róla. OwO

Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?

Szerencsére nem, pedig így év vége felé volt egy eset mikor megijedtem hogy rosszul sülhetett volna el egy baleset egyik ismerõsömnél... de nem lett semmi baj. : )

Milyen országban jártál 2013-ban?

Ausztriában voltam kicsit, vásárlás célpontjából anyámékkal, de ezen kívül sehol.

Mit szeretnél 2014-ben, ami hiányzott 2013-ban?

Többet dolgozni, kevesebbet iskolába járni, többet kirándulni a barátaimmal, többet felderíteni, találkozni a rég nem látott vagy még sosem látott ismerõsökkel, és amit szeretnék és hiányzott 2013-ban az még egy jó nagy adag pénz. XD

Melyik 2013-as dátum marad örökre az emlékezetedben?

Az egyik Augusztus 10. A másik pedig November 19... Az egyik egy nagyon fontos mérföldkõ volt az életemben amit valakivel közösen értem el, a másik pedig pont az ellentéte, negatív dolog, de szerintem örökké bennem fog maradni.

Mi volt a legnagyobb sikered 2013-ban?

Talán az, hogy egy olyan törés után amit magam sem gondoltam volna hogy képes leszek magamtól feldolgozni, felálltam, felemeltem a fejem és megcsináltam a ZH-imat, túltettem magam a dühömön és az egómon talán gyorsabban mint ahogy bárki tette volna egy ilyen helyzetben, és azóta is elõre haladok, lassan, de biztosan. : ) Azt hiszem, ez megacélozott.

Mi volt a legnagyobb kudarcod?

Az említett törés, ami egy magamban és az életben történt csalódás volt, és mindent megváltoztatott az életemben. Én a magam kudarcának éltem meg ezt a dolgot, de áldozatok és némi szenvedés árán szerencsére túl tudtam tenni magamat rajta. : )

Volt komoly betegséged, vagy sérülésed?

Hát a szokásos még mindig megvan, és az utóbbi idõben kicsit súlyosabb lett, de már egyre jobb. Komoly sérülésem nem volt, csak a szokásos vágások, bokaficamok, zúzódások és csonthártyaszakadások. OwO

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?

Az Oxelo 5xl városi rollerem. :D Állatira megérte a pénzét, sõt így utólag marha olcsó volt a tartósságához és praktikusságához (és sebességéhez) képest. :3 Meg a Sennheiser HD 201-es fülesem. *-* Álom minõség és 5 ruppó volt az egész. ^^

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?

Szeretném itt megemlíteni 6host ezredest, aki mindig szakított idõt arra, hogy megtudakolja hogy vagyok, és mindig bátorított abban, hogy elérjem amit akarok és ne adjam fel. : )
Maka viselkedése, amiért õszinte volt és megvolt benne a bátorság ahhoz, hogy önmaga legyen és boldog legyen.
Arzén viselkedése, amiért emberfeletti teljesítményt nyújt az edzésben, az életben, mindenben amibe belekezd, és követi az álmait és õszintén és önzetlenül törõdik mindenkivel akit szeret... Örök példaképem lesz és mindig erõt fog adni a hihetetlen kitartása és a motivációja amit nem tudom honnan vesz, de örök black star-ként mutatja az utat mindannyiónk elõtt, és sosem veszíti el a jókedvét. : )

Kinek a viselkedése háborított fel?

Anyámé szokás szerint. XD De ez nem meglepetés és nem is kell ragoznom... :D Ezen kívül nem háborodtam fel senkinek a viselkedésén, inkább meglepõdtem sokszor, elég rendesen. Nem szeretek ítélkezni. : )

Mire ment el a legtöbb pénzed?

Astrora b****ameg... XD (Játékbeli pénznem a LaTale-ben) Nem, egyébként lakbérre és rezsire X_x Korántsem annyi mint tavaly mondjuk, ezen kívül kajára, bérletre és telefonszámlára... Magamra nem nagyon van pénzem szóval arra nem nagyon. :')

Mi az amitõl nagyon-nagyon izgatott lettél?

A nyár, amit anno Makával tölthettem. : ) Sok viszontagság volt (a legnagyobb fõellenség a meleg volt), és nehéz volt, de eseménydús és élvezetes, egy olyan idõszak amit igazán Élet-nek neveznék.

Melyik dal fog 2013-ra emlékeztetni?

Azt hiszem ez , 2013-ról most és mindörökké ez fog eszembe jutni.

Tavaly ilyenkorhoz képest...

...boldogabb, vagy szomorúbb vagy?

Több, talán érdekesebb és értékesebb, de megtörtebb és szomorúbb.

...híztál, vagy fogytál?

Fogytam. :/ Leginkább az utóbbi két hónapban, azóta próbálok visszahízni az eredeti pehelysúlyomra, mérsékelt sikerrel. :D

...gazdagabb, vagy szegényebb vagy?

Élményekben gazdagabb, pénzügyekben szegényebb. XD

Mit szerettél volna többet csinálni?

Bár ezzel az évvel teljesítményileg elégedett vagyok viszonylag, még többet edzeni, többet találkozni a barátaimmal (mert ez kicsit kevés volt), még többet nevetni, többet enni, és többet dolgozni, pénzt keresni. OwO

Mibõl lett volna jobb kevesebbet csinálni?

Kevesebbet kellett volna Terráriázni, sokkal. :D LaTale-re is jól ráfüggtem ugyan, de nem veszélyesen sokat toltam. : ) Meg kevesebbet ülni a gép elõtt és többet tanulni, de nem vészes a helyzet talán. :D

Hogy töltötted a Karácsonyt?

Itthon, nagyon szûk családi körben, és olyan magányosan mint még soha.

Estél szerelembe 2013-ban?

Hát ha az számít hogy ugyanabba mint évekig eddig, újra és újra, akkor igen. De új emberbe nem.

Volt egyéjszakás kalandod?

Soha nem is volt. XD Ekkora spíler nem vagyok. :D

Mi volt a kedvenc tévémûsorod 2013-ban?

Nem nézek tévét már 18 éves korom óta. ^^" Online nézek animéket, szerintem ez jobb. :D Ezek közül a Clannad és a Clannad: After story volt az egyik, ami hihetetlenül komoly, megható és szívszaggató volt számomra, de gyönyörû volt egyben, a másik pedig a K-On! és a második évada + a film amin rengeteget nevettem, megadta a napi kawaii-adagomat és nagyon jó zenéket kaptam tõle meg minden tekintetben szuperkirály volt. ^o^

Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?

Talán egy vagy két ember van az egész földön akit utálok. Õket azért utálom mert nem bocsájtok meg nekik, így õket még mindig utálom. XD

Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?

Eleanor H. Porter: Az élet játéka : ) Ez a könyv nagyon magamra emlékeztetett és sok embernek iránytû lehetne az életében. : )
J.R.R. Tolkien: A Gyûrûk Ura, ez a másik amelyik az elsõ helyen osztozik az elõzõvel, elolvastam végre a sorozatot, azt hiszem felnõttem hozzá, és tudtam értékelni. *-* Nagyon tetszett. : )

Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted az idén?

Bár már hallottam elõtte is róla, Miyavi az aki igazán megfogott az új számaival és az isteneket meghazudtoló technikjával. :D
A másik talán a Gazette , bár csak pár számuk fogott meg igazán de azok jók :3
Bár még épp idõben hallottam róluk így 2013 végén, de az Elliot Minor szerintem egy igazán jó banda amirõl sokan nem hallottak még szerintem, ahogy én sem, pedig nagyon komoly stílust nyomatnak :o

Mi az, amit kértél és meg is kaptad?

Hmm, nem gyakran kérek és még gyakrabban kapom meg... Talán az hogy karácsonyra megkaptam a parfümöt amit kértem, a New York Playboyt, ennek nagyon örültem. ^^ Ha nem tárgyi dolgokban gondolkozunk, akkor rengeteg mindent kaptam meg amit kértem egy bizonyos valakitõl... : )

Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?

Olívabogyót. <.< >.> Pedig sokszor kértem több embertõl is ajándékba. XD

Mi volt a kedvenc 2013-as filmed?

Hmm, mivel sok filmet láttam idén... Nagyon nehéz a választás. :S
Az elsõ helyen verseng az új Hobbit film, és a Másvilág (The Others) címû film, a komoly mondanivalója, fordulata és realizmusa miatt (igen).

Hány éves lettél az idén és mit csináltál a születésnapodon?

22, és suliban voltam azt hiszem. :D Ha nem akkor még tartott a vizsgaidõszak, és otthon tespedtem. XD Sajnos nem emlékszem. ^^"

Mi az az egy dolog, amitõl sokkal jobb lett volna az éved?

Ha minden maradt volna a régi és mindenki boldog maradt volna úgy ahogy eddig. : )

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?

Hmm, jobban odafigyeltem arra hogy mindig tiszta ruha legyen rajtam, néha odafigyeltem arra is hogy jól nézzek ki, szóval korábbi évekhez képest igényesebbnek írnám le. :D

Mi segített józannak maradni?

Részeg illetve spicces csak egyszer voltam, de az nem volt baj. :D Agyilag pedig mindig megõrzöm a józanságomat és a hideg fejjel gondolkodást, bár egy kis ideje megingott ez a képességem, de mostanra már újra megy szinte tökéletesen. : )

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?

Hát fogalmam sincs. :D A sztárokat õszintén szólva soha nem néztem meg úgy hogy milyen nõ, inkább a film eseményeire és a játékra koncentráltam. :D De ha már választani kell, Õ az, aki a Hobbitban is szerepelt, a filmben Galadriel úrnõt alakította, és szép nõ szerintem, de inkább a színészi játéka és alakítása volt az, ami miatt bejön. : )

Ki hiányzott a legjobban?

Legjobban a volt párom, mikor nem tudtunk találkozni. Rajta kívül még 6host barátom akit szívesebben láttam volna sokkal gyakrabban az év során, de mindig a meló/suli kombó cseszett ki velünk. : ) Rajta kívül Tenshi-chan hiányzott még sokat, mert vele is keveset tudtam találkozni, de így az év utolsó részében ezt bepótoltuk. : ) És Vevina akirõl még azóta sem hallottam. :o

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?

Akit idén ismertem meg? Egyik lány osztálytársam, akit ugyan tavaly is ismertem, de most kezdtem el igazán megismerkedni vele és nagyon különleges és egyedi ember aki szintén nem hagyja magát megfélemlíteni a társadalom által, nem áll be a sorba, nem követ másokat és magát adja mindig és nem hagyja hogy hülyének nézzék, és követi az álmait, ami szerintem egy szuper dolog és én is ezt csinálom. ^^

Itt pedig még megemlíteném D.e.k.o.-t, aki pedig érett gondolkodásával és jó gondolataival emelkedik ki a többiek közül és szintén nem hagyja magát befolyásolni. ^^

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2013 történéseibõl?

A legnagyobb tanulság és a legnagyobb igazság amit megtanultam az ez: Az életben SEMMI sem 100%-osan biztos, és a legváratlanabb idõben is kicsúszhat a lábad alól a talaj, így élvezd és becsüld meg az életed és amid van, amíg csak tudod, mert minden megváltozhat, és akár minden véget érhet hirtelen.

Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!

WOODKID - Iron

"Deep in the ocean, dead and cast away
Where innocence is burned in flames
A million mile from home, I'm walking ahead
I'm frozen to the bones, I am...

A soldier on my own, I don't know the way
I'm riding up the heights of shame
I'm waiting for the call, the hand on the chest
I'm ready for the fight and fate

The sound of iron shocks is stuck in my head,
The thunder of the drums dictates
The rhythm off ... falls to number of deaths
The rising of the heights ahead

From the dawn of time to the end of days
I will have to run away
I want to feel the pain and the bitter taste
Of the blood on my lips again

The steady burst of snow is burning my hands,
I'm frozen to the bones, I am
A million mile from home, I'm walking away
I can't remind your eyes, your face "

Ez az a dal, ami megmutatja hogy ki vagyok valójában és felnyitja a szemem, hogy erõs legyek és úgy törjek elõre, hogy semmi ne rettenthessen vissza, és mindent elviseljek.

Alapjában véve nem mondanám sem jónak , sem rossznak ezt az évet. : ) Nagyon sok jó dolog történt, és nem olyan sok , de súlyosabb rossz dolog. Inkább azt mondom hogy tanultam belõle, és nagyon remélem hogy 2014 sokkal jobb jót és sokkal kevesebb rosszat és nehézséget tartogat, csak hogy javuljon az arány, és kívánom, hogy kicsit könnyebb legyen. : )


Nem csak nekem, hanem mindenkinek. : )

Címkék: teszt 2013 Élet
15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr755955421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D.e.k.o. 2013.12.31. 11:57:01

Hey! :) Tágra nyitott szemekkel és nevetve olvastam a zenei felfedezéseknél az Elliot Minort. El se hiszed hogy mennyit jelen ez nekem. És köszönöm hogy megemlítettél mit értelmes lényt. :) Neked is boldog újévet, és mindjárt megcsinálom én is a tesztet, csak anya kötelezett arra hogy pakoljak össze a szobámban. :")

erendir 2013.12.31. 13:20:54

Pedig annyira nem meglepő. ;3 Hiszen tök jó banda. :D És ez csak természetes, hogy megemlítettelek. ^^ Kíváncsian várom az eredményét a tesztednek. ^^ Remélem sokan kitöltik. *-*

D.e.k.o. 2013.12.31. 13:36:09

Rakom is fel azonnal. Csak a dal szöveg megkeresésével bajlódtam. :)

2014.01.01. 16:32:30

Érdekes volt, örülök, hogy ilyen őszinte ember vagy, és sok jóra törekszel! Deko-val kapcsolatos véleményeddel is egyetértek! :)

Haifisch 2014.01.01. 16:45:27

Én el akartam lopni, de a 2. kérdésnél már olyan szintű unalom, kitörni vágyás, vagy tudom is micsoda jött rám, hogy inkább feladtam, és írtam egy pár mondatos összefoglalót helyette. XD Pedig nekem a legjobb évem volt. Még mondjuk kitölthetem... Minden jót 2014-re *-* :)

2014.01.01. 16:45:48

Mindig örömmel tölt el, ha a fiatalok között találok értelmes gondolkodású, érettebb lelkeket. :) Meglepődtem a korodon, azt hittem idősebb vagy. ;) Az éjjel csináltam én is összegzést, kicsit egyszerűbb, mint ez a teszt... de én is olyan vagyok. :P Ezt csak most olvastam, majd talán én is kitöltöm. :) B.Ú.É.K. mindenkinek! :) Majdnem elfelejtettem: a 2013-as zenéd gyönyörűűű!!

-jégvirág- 2014.01.01. 16:47:46

Ez a föntebbi én voltam, csak közben kiléptetett a rendszer :P Nem is értettem, miért kéri a ch. kódot... :)

erendir 2014.01.01. 19:03:35

Jaj de jó hogy ilyen sokan megnézték! ^^ Először is BUÉK minden kedves olvasómnak! :D Nagyon sokat jelent hogy olvastok mert legalább tudom hogy nem csak magamnak írogatok itt egyedül és van aki várja hogy kikerüljön az "új anyag". ^^ Köszönöm szépen, Lí. : ) Őszinte vagyok mert szeretem, ha tudják az emberek hogy mit érzek és gondolok, nem jó ha magában tartja az ember, sokkal felszabadultabb és könnyebb ha tisztában vannak a körülöttem lévők arról hogy mit érzek. ^^ Haifisch, én személy szerint a tiédre is tök kíváncsi vagyok, úgyhogy töltsd csak ki. ;) Legalább megtudom, te hogy álltál hozzá ehhez az évhez valójában. ^^ Köszönöm szépen Jégvirág. : ) Igen, úgymond "meghaladom" a koromat, általában a régebbi dolgokat is szeretem mint a mai fiatalok (kabaré, elvis, régi játékok, filmek, könyvek, stb.) és szeretek sok mindenen töprengeni, hogy legyen értelme is az életemnek, ne csak úgy éljek bele a nagyvilágba mint sokan. ^^ A zene dicséretéért pedig külön köszönet, reméltem hogy valaki megemlíti. : ) Nagyon sokat mond el rólam és emellett szerintem zseniális. ^^ Köszönöm! ^^ És még egyszer Boldog Új Évet mindenkinek! Legyen a 2014-es évetek sokkal boldogabb mint az előző. ;)

-jégvirág- 2014.01.03. 10:37:40

Ne nekem köszönd, nem az én érdemem. :) A zenédet elmentettem a listámban, vagy 10x hallom azóta naponta. ;) (A többit nálam olvashatod... :))

erendir 2014.01.03. 11:49:17

Óó, ennek nagyon örülök, hogy így megtetszett. : ) Egyébként a holdasra gondolsz, vagy pedig arra aminek a szövegét illesztettem be? : ) Van egy olyan gyanúm, hogy a holdasra, legalábbis azt én is jobban szeretem. : ) Egy barátom küldte, mert azt mondta, erről mindig én fogok eszébe jutni, és ahogy meghallgattam, tényleg kicsit magamra emlékeztetett. Hú, máris nézem. ;)

bi 2014.01.03. 17:24:43

Szépen összefoglaltad. (-: Meglep, hogy "csak" ennyi idős vagy....(-:

erendir 2014.01.03. 17:59:19

Köszönöm szépen, örülök hogy tetszik. ^^ Mindenki meglepődik a koromon. :D Ezt most bóknak vegyem? OwO : ) Amúgy elég sokan meglepődnek tényleg, mikor megmondom mennyi idős vagyok, de nem mindig örülök neki... Gondolom te is tudod hogy ez amiatt van hogy sok mindenen kellett keresztülmennem. ^^" :/ De legalább tapasztalt lettem. : ) Szóval örülök, hogy megleptelek. ^^

-jégvirág- 2014.01.10. 21:46:49

Most volt kis időm, visszaolvastalak, és erre nem válaszoltam, mert nem voltam múlthéten netközelben pár napig. Olyan bő "termésed" van, hogy tényleg el lehet benne veszni. :P én pedig örök elkéső, lemaradó vagyok :( Igazi csiga... Egyébként rossz, hogy nem kapunk értesítést arról, ha valaki újabb kommentet írt valahová (mint fb-on), ahová előzőleg mi is írtunk. A holdasra gondoltam. :) Nagyon szép, viszont a Lost skies és a tegnapi még szebb! :) Agyonhallgattam őket, muszáj volt, mert ma nem volt túl jó napom. Találtam egyet ott valamelyik mellett, ami nagyon elvarázsol: http://youtu.be/v6935nBMoSY A kép is illik hozzá(m).

erendir 2014.01.10. 22:13:58

Igen, nagy kár. :D Én mindig azzal kezdem a reggelt, hogy végiglesem a mappácskámban a blogokat, ahová belegyűjtöm azokat, akiket rendszeresen olvasok, és kommentelek, hogy lássam, ki az akinél válasz is érkezett. : ) Elég termékeny vagyok, hozom a régi formám... :D Tegnap letöltöttem az archívumom, hogy betegyem egy word dokumentumba, és máris 46 oldalnál tartok, pedig decemberben kezdtem a blogot, úgyhogy nem nehéz lemaradni, ha rólam van szó. :D De örülök hogy tetszett a zene is, mindkettő. : ) Ismerem a Never Forgetet is, annyira gyönyörű, és olyan sok érzést kelt az emberben. ^^ Köszi, hogy küldted, már régen hallottam. *-*

-jégvirág- 2014.01.10. 23:46:48

A bejegyzéseim "gyakoriságából" is látható, hogy nem sokat lógtam itt mostanában, de olvasni se volt időm. :P én képtelen lennék ennyit írni és adni magamból, pláne nyilvánosan. Az életben sem vagyok túl beszédes, különcségem egyik összetevője ez, mert a nők általában azok... kissé antinő vagyok. :P :D Nincs mit, én küszönöm a többit... :)) (válaszoltam:)
süti beállítások módosítása