az élet utazás.

Mondj egy hobbit. Bilbó. OwO

2013/12/27. - írta: Erendir

Ma gondban voltam, mert feljöttem a blogra, és épp nem jutott semmi eszembe, hogy mirõl írhatnék. Ilyenkor fel szoktam magamban dobni valami olyan témát ami mindenki érdekel és izgalmas, de most még az sem jutott eszembe. XD Gondoltam, belenézek a régi blogom anyagába, hogy esetleg megihlessen, és jöttek is végülis ötletek, de végül mindet elvetettem mert most pillanatnyilag unalmasnak tartom õket.

Szóval arra jutottam hogy nem gondolkodás lesz hanem egy kicsit írok még magamról, tudom hogy nem tudtok megunni. ;)
Már beszéltem egy-két általános és személyes dologról, és gondolkoztam, vajon még mit kéne megosztanom hogy el tudjatok helyezni?
Hát a hobbijaim! Ugrott be szinte rögtön, szóval vágjunk is bele! ^^
Elõször is, lássuk mik ezek aztán belemerülünk egyesével:

-Sport: Futás, bicikli, harcmûvészet, parkour, kosárlabda
-Sütés/Fõzés (összefoglaló néven konyházás? XD)
-Rajzolás
-Takarítás (erre majd kitérek, tudom most sok az :o fej)
-Írás (Fõként blogot, néha történetet, legszívesebben leveleket)
-Olvasás (Fõként könyveket, legszívesebben blogokat, kommenteket)
-Utazás
-Éneklés (Hát, nagy ritkán ^^")

Na, hát a sport. Ugyebár ez elég szerves részét képezi az életemnek, annak ellenére hogy a nem megfelelõen fejlõdött (illetve betegség miatti szövõdmények miatt tönkrement) tüdõm és a súlyos refluxom miatt eltiltottak tõle már jó pár éve. XD A sok betegségemnek köszönhettem hogy nehezen álltam neki a sportnak, pedig imádtam, de nem tudtam sokat futni, nem volt jó az állóképességem.
Aztán mikor nekiálltunk a harcmûvészeteknek, gondoltam magamban hogy na, ez nem állapot, és nekiálltam õrült módra futni, erõsíteni, és rövidesen az osztályban én voltam a legjobb futó, edzésen én bírtam a legtovább, de a reflux sajna még mindig pusztít.
A pályán kosárban megállíthatatlan vagyok, de csak akkor szerzünk pontot ha a lakótársam is velem játszik mert õ tud rádobni, én abban béna vagyok, azon kívül mindenkit megkerülök, lehagyok, lepattannak rólam az emberek. :D Streetball a kedvencem (kettõ vagy négy vagy hat ember egy palánkra játszik)
A futást elég durván toltam, most már enyhébben. Most is 10 km az aminek minimum nekiállok szívesen, ha már futok, mert nagyon hosszútávra vagyok beállítva. Félmaratont többször is futottam, maratont még csak egyszer, de akkor 36 kilométernél a bal térdem egyik szalagja nagyon felmondta a szolgálatot, nem szakadt el meg semmi, egyszerûen "bejelentette" hogy elfáradt. XD Megállított a fájdalom és nem tudtam újra elindulni utána. Sajnáltam mert tök jó állapotban voltam, állóképességem és energiám simán meglett volna hogy lefussam. >.<
A biciklit imádom, és nagyon jó bringám is VOLT amíg el nem lopták egyik karácsonykor. :/ Majd száz rugóm benne volt abban a gépben szóval nagyon sajnáltam. Most városi rollerrel tolom ami amúgy tök király Pesten, bárhová magával viszi az ember, nem kap defektet, nem lopják el, és a 20 centis kerekekkel nagyon jól lehet suhanni. :3
A harcmûvészetrõl majd külön is mesélek, ennek nagy múltja van az életemben, ahogy jelene és jövõje is. : ) A harcmûvészkedés ugyebár nem a küzdõsportot jelenti, hanem magát az életformát... De errõl majd egyszer máskor. ;)
Parkour.. Nagyon szeretem, nem vagyok benne vérprofi és az akrobatikához csak trambulinon értek elég jól, földön nem annyira, bár a majd két méteremmel ez nem annyira csoda. Így is elég jó dolgokat tudok megcsinálni PK-ban, így elégedett vagyok. : )

A sütés-fõzés. ^^ Nagyon szeretem és már marha sok mindent meg tudok fõzni-sütni. Eleinte csak rántottákkal, egyszerû ételekkel kezdtem, gyakoroltam és próbáltam rutint szerezni a konyhában. Mára már... Pizzatésztákat, kiflit, zsömlét, kenyeret, fõzelékeket, süteményeket, tortákat, sülteket, rántott húsokat, pácolt, grillezett dolgokat, zöldségeket készítek el nagyon változatos módon. : ) Imádom a magyar ételeket fõzni és enni, ugyanakkor az egzotikus dolgokat is imádom, és nagyon szeretem a finom fûszerekkel elkészített, zöldséges ételeket, legyen az grillezve, paradicsomos szósszal, tésztával, párolva, vagy akárhogyan elkészítve. : ) Egyre inkább rászokok a minimális zsírral, olajjal sütésre, fõzésre, és minél több zöldségre, és egyre kevesebb húsra, és nagyszerû hatással van egy olyan szervezetre ami nagyobb igénybevételnek van kitéve, mint az enyém. ^^

Rajzolás... A fekete bárány. : ) Nem tudom hová tenni, mert... Apámtól örököltem a tehetségem hozzá, szinte bármit pontosan le tudok rajzolni amit elém tesznek vagy amit elképzelek, hajszálpontos arányokkal és precizitással, és képes vagyok heteket áldozni egy rajzra csak hogy tökéletes legyen. Pár példa:
Ezt nagyon régen rajzoltam.

Majd újrarajzoltam tavaly.

Ez is elég régi.

Ez már annyira nem, erre büszkébb is vagyok mert kevés benne a hiba :)

Ez pedig már az "új korszak"-omból való rajz , mert utálom kiszínezni a rajzaim ceruzával mert sokkal rosszabbnak látom utána, de gépen tök szépen meg lehet csinálni, én GIMP 2-t használva alkottam ezt.

Mindig csak hobbi szinten csináltam, minden sulimban mondták hogy grafikus suliba menjek meg hogy milyen tehetséges voltam, de.. Nem, igazából vannak nálam sokkal tehetségesebbek egyrészt, másrészt meg akármennyire is szeretek rajzolni, nem tudnék ezzel foglalkozni, valamint nem élnék meg belõle.
Építészmérnöknek szívesen elmentem volna a precizitásommal meg terveztem már alaprajzokat többször, a fürdõnket is én terveztem ArchiCad-ben, de hát kettes matekkal az ember ne akarjon ilyen irányba továbbtanulni. : )

Takarítás. :D Na igen, itt sokan ráncolhatják a szemöldöküket, szóval itt a magyarázat: Megszoktam.
Mivel régen mindig az én dolgom volt, bármit kértem otthon, minden feladathoz volt kötve, így mindig el kellett mosogatnom, felporszívóznom, felmosnom, ezt tisztítsd le, azt súrold ki, különben nem mész ide meg oda meg nincs ez meg az két hétig, stb stb.
Elég háziassá váltam, a mosás-vasalás, ablakpucolás, vécétisztítás, vízkõsúrolás nem okoz gondot és igazából szívesen csinálom, mert utána olyan jó látni a munkám gyümölcsét, hogy végre minden szép tiszta és csillog. X3 Na meg jó az elismeréseket is besöpörni. :D Pénzért is takarítottam már ki családi házakat, és abszolút élveztem, fõleg a különleges kihívásokat, mint például a: Lehet hogy odabent nagy a kosz mert igazából 10 éve senki nem volt bent és mindent oda behajigáltunk amit nem használunk." XD

Fuhh, hát elég testes ez a bejegyzés már most... Azt hiszem most nem folytatom, inkább majd befejezem holnap, így is elfelejti akárki hogy mit írtam az elején, mire ezt olvassa. :3 :D Szóval majd holnap jelentkezem, addig is mindenkinek szép estét és boldogságot és mindent amitõl mosolyogtok. ^^ Tessék, itt egy zene ami épp megy. ^^

(>OwO)> Jókedvítõ zene támadás! <(OwO<)

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr865955425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karen22 2013.12.27. 22:40:45

Jó rajzok :) a csajszi elég jó lett :D nagyon szeretek lányokat rajzolni én is mert szép íves formáik vannak jó ránézni xD amikor kész :)

D.e.k.o. 2013.12.27. 22:47:52

Na hát, valaki szeret leveleket írni? ;) Jó is az, hogy szeretsz takarítani, meg házias vagy akkor hogy is mondjam...jobbnan kellni fogsz a csajoknak. xD Jók a rajzok. ;)

erendir 2013.12.27. 23:12:15

Hát igen, én is jobban szeretek csajokat rajzolni sokkal, sokkal szebb, íves vonalakat lehet húzni a dimbes-dombos területeken. ^^ :P Fiúként meg külön jó hogy tudok rajzolni ilyeneket mert szívesen csinálom. X3 És igen, a legjobb mikor a kész mű ott van előttem és tökéletes. ^^ Mások szemében persze, mert aki rajzolja, látja azt a pár hibát amit közben vétett de más soha nem látná meg, bár ezt az érzést szerintem te ismered. :D

erendir 2013.12.27. 23:14:14

Bizony hogy szeretek, de még hogy! X3 :P Hát igen egyébként ez eddig is észrevettem hogy imponál a csajoknak. : ) Bár sajnos a tapasztalatok azt mutatják hogy ez nem elég ahhoz, hogy a biztos pontot válasszák. :D De talán lesz majd valaki aki amellett hogy értékeli a tulajdonságaim, komolyan is gondolja hogy velem akar maradni. ^^

Karen22 2013.12.27. 23:26:23

Igen elég idegesítő :D Sztem a rajzolás átka ez .. hogy mindig .. MINDIG van mit kijavítani

D.e.k.o. 2013.12.27. 23:28:46

Hát akkor hajrá! ;)

erendir 2013.12.27. 23:38:00

Ajj Karen, ne is mondd... És az az érzés mikor egy hétig csináltam a vázlatot ceruzával, elkezdem tűfilccel és csinálok egy javíthatatlan hibát mikor már ilyen 75%-ig kész a rajz. XD Bár mindig el tudom valahogy rejteni hogy ne legyen feltűnő. : ) D.e.k.o., még mielőtt ezt megírtam küldtem egy üzenetet... és miután megírtam a bejegyzést és nagy nyugodtan böngészgettem utána, akkor láttam hogy nem küldte el... XD De azóta megtörtént. X3

-jégvirág- 2013.12.28. 00:23:49

Hűű, milyen szépeket alkotsz! :)

Haifisch 2013.12.28. 00:28:47

Pedig nagyon jól rajzolsz *-* A háziasság az marha jó. 2 dolog nagyon fontos egy hapsiban: a számítógépet tudja megcsinálni, és tudjon finom kajákat készíteni :) Biciklizni meg tényleg jó.

erendir 2013.12.28. 00:34:32

Jégvirág, igazán nagyon szépen köszönöm! ^^ Igyekszem, örülök hogy tetszenek! : ) Haifisch, bennem még sokkal több is megvan , aztán látod... X'3

Haifisch 2013.12.28. 00:54:43

Egy vicc jut rólam az eszedbe. Ne haragudj :DDD Rendőrtől útbaigazítást akarna kérni egy német, de már a "Guten Tag"-ra is "hö" a válasz. Úgy gondolta a német, hogy angolul csak tud a rendőr, de a "Good Afternoon, can you help me?"-re is "hö" a válasz. Eljátssza ugyanezt franciául, japánul és olaszul is, majd csalódottan elmegy. Később odamegy a rendőrhöz mégegy ember, kérdi, hogy miért nem tanul valamilyen idegen nyelvet. Erre a rendőr: - Látod, ez 5-öt is tudott, mégse ment vele semmire! Tényleg ne haragudj, hasonlatnak szerintem jó ez...de az a baj, hogy a csajban is meg kell lennie ezeknek, de biztos vagyok benne, hogy nem maradsz egyedül. Ilyen rendes ember 40-50 évesen remélhetőleg már nem hajkurássza az igazit, hanem boldog családban él o.O

Haifisch 2013.12.28. 00:55:08

rólad* (itt örültem h végre nem duplán küldi el a kommentet a gép, erre mégis...duplakomment fuck...)

erendir 2013.12.28. 11:27:53

Igazad van. :D Tényleg jó a hasonlat. XD Igen és az fáj a legjobban hogy már találtam ilyet, de mégis vége lett és egyről a kettőre. :/ De amúgy meg úgy vagyok vele hogy 30 éves koromban azért már szívesen alapítanék családot, nem arról van szó hogy akivel összejövök azonnal gyerekek meg minden, nem. Én is élni akarok, nyaralni menni, együtt élni, dolgozni, pihenni, játszani, stb. stb. Aztán ha már egy jó pár év eltelt és úgy gondoljuk hogy igen, felelősséget tudunk vállalni egy kisgyerekért (aztán utána többért) akkor megállni és arra szentelni az életünket, ez egy ilyen dolog. Csak sokan azt gondolják lehet, hogy az hogy én családot szeretnék, azt jelenti hogy már jövőre gyerekeket akarok, de ahogy mondtam ez nem így van... :/ És még azt mondják a férfiak nehezen kötelezik el magukat. TuT

D.e.k.o. 2013.12.28. 18:49:01

(Amúgy válaszoltam a levélre :3 )
süti beállítások módosítása