az élet utazás.

Vágyak, álmok

2013/12/25. - írta: Erendir


Most úgy érzem, errõl akarok írni. Gondolkoztam ma sokat, hogy mi hiányzik az életembõl, vagyis nem is arról hogy mi hiányzik, inkább hogy mit adnék hozzá most szívesen, hogy mi kéne ahhoz hogy azt mondjam: Igen, boldog vagyok és nem hiányzik semmim.

Igazából sok minden nem is kéne hozzá, de ez a kevés olyan soknak tûnik, olyan mintha... Mintha te csak egy kis csokit akarnál enni, nem is sokat, de egy rögbicsapaton és egy lávamezõn keresztül tudod csak megszerezni. :D

Ha magunkba tekintünk, érdekes következtetéseket, tényeket tudunk levonni magunkról, az álmainkról. Álmok . (vigyázat, egyik legjobb videó a youtube-on) Annyira szeretem ezt a szót. : ) Mindig az álmaim vezettek, és ha én magamba tekintek, bizony azon mosolygok, hogy nem változtak... Nem bizony, még most sem, pedig annyi minden történt azóta, hogy kitûztem magam elé õket. Két nagy álmom van, de elõtte beszéljünk a vágyakról.

A vágyakat nem annyira szeretem, mert azok olyan dolgok amiket a saját boldogságunk megszerzésére akarunk megvalósítani, és néha ez önzõségre sarkall vagy csábít minket...De mégis, ki ne vágyna valamire? Vágyhatunk arra hogy legyen egy kocsink, vágyhatunk arra hogy minden nap ehessünk étteremben, vágyhatunk pénzre, akár arra hogy rocksztárok legyünk vagy vágyhatunk csak arra hogy essen a hó. Olyan dolgok amiket meg szeretnénk kapni, és utána már csak az is elégedettséggel tölt el minket, hogy megkaptuk, hogy utána mi lesz, arról nem szól a történet. Ezek a vágyak, nem az álmok.
És hogy mik az én vágyaim? Hát ez elég személyes téma de hát engem sosem érdekelt ha mások kényes infókat tudnak meg magamról, mert legalább felvállalom azt aki vagyok és õszinte vagyok, másrészt meg amúgy is szeretek tabutörõt játszani (az életben is, különbözõ szituációkban, és beszélgetésekben is.. egyébként az emberek szeretik XD).
Ha most így hirtelen belegondolok és sorolom ami eszembe jut... Vágyom arra, hogy valaki megöleljen. Nagyon. :/ Nem mindegy persze hogy kicsoda mert ha idejönne egy izzadt szumó harcos hogy a keblére öleljen, lehet hogy inkább bebújnék az ágy alá. XD Olyan embertõl, aki szeret és kedvel és megbízik bennem, és akiben én is megbízom. Ja és legyen lány mert fiúkat nem ölelgetünk nem vagyunk mi buzik HE. Szóval egy (illetve sokkal több mint egy) nagy hosszú ölelés jól esne. ^^'

Érintésre. Ezt mindenki értelmezze úgy ahogy akarja, bár elég egyértelmû, hogy mire gondolok, hiszen erre mindenki vágyik aki már megtapasztalta. : ) Õszintén szólva nem az hiányzik hogy lefeküdjek valakivel, inkább maga az hogy én kényeztethessek valakit, hogy én okozhassak örömet valakinek olyan módon hogy azt csak én tehetem meg, mert nekem ez legalább annyit jelent az ilyen dolgokban mint az, amit én kapok a másiktól.

Társaságra. Olyan társaságra gondolok most akit meg lehetne ismerni, új dolgokat megtudni róla, kapcsolatot építeni és beszélgetni, csak barátkozni és mindenrõl beszélni. : ) A barátaim itt vannak akiket már évezredek óta ismerek, de én szeretnék új embereket is megismerni mert akiket már így ismerek azokról nem fogok sok újat megtudni. :D Más szóval az ismerkedés öröme, a bizalom megszerzésének a jólesõ érzése. : )

Fejsimogatásra . ^^ Mindig megnyugtat ha valaki megsimogatja a fejem. ^^ Vagy a hátam is, bár az veszélyes terület, páran tudják. :D

Most így hirtelen nem is jut eszembe más úgyhogy át is térek az álmokra.
Nekem ezek olyan dolgok amik egyfajta iránytût jelentenek az életemben, olyan iránytûk amelyek minden döntésemet befolyásolják, mert ha döntenem kell, abba a döntésbe megyek bele, ami közelebb visz az álmomhoz. Ezáltal mindig egy kicsikét közelebb és közelebb jutok hozzá. Lassan, de biztosan.
Olyan álmok ezek amik komoly jelentéssel bírnak, szóval nem olyasmi hogy "legyen egy motorom", mert ezek múlandó, tárgyi dolgok amiknek a megszerzése után véget ér a motivációd ezzel kapcsolatban.

Az elsõ álmom, ami a "kevésbé" fontosabb, az az, hogy stabil munkám legyen olyan keresettel, amibõl megélek. Ez elég egyszerûnek hangzik, de pont ezért nem az. Ehhez be kell fejeznem a sulit, elhelyezkedni egy olyan munkahelyen ahol keresek x pénzt, és ahol feljebb tudok jutni ha ügyes vagyok és akarok. A "megélni" szócska itt azt jelenti, hogy ki tudjam fizetni azokat a dolgokat amik feltétlenül szükségesek, ez nálam azt jelenti hogy a számlák, a lakdíj (vagy épp lakáshitel ha az lesz), a különbözõ háztartási cikkek amiket meg kell vásárolni, és természetesen az élelmiszer. Mivel a körülményeim folyton változnak, ez is mindig változni fog, mármint az, hogy mennyit kell megkeresnem ahhoz, hogy ez teljesüljön, de jelenlegi körülményeim között ha már úgy 80.000-et kézhezkapnék egy hónapban, úgy élnék mint marci hevesen. XD Tudom hogy sokan most néznek hogy OMG abból hogy lehet megélni, de rezsi+lakbér+kaja+internet+telefon ebbõl bõven kijönne nekem úgy, hogy még akkor 20-30 ezret simán félrerakhatnék, és ez nem vicc. :D
Természetesen ha már nem albérletben fogok élni akkor mást kell majd fizetnem, szóval mivel nem lehet ingyen megélni a mai világban, mindig kell valamit fizetni, de az az álmom, hogy legyen egy olyan stabil bevételem, amibõl kijövök, és marad egy kis plusz.
Ez arra is érvényes, ha majd családom, gyerekeim lesznek, annyit vállaljak amennyibõl tudom, hogy biztosíthatom azt, amire a családomnak szüksége van.

A másik álmom, amit talán mindennél fontosabbnak tartok: Megtalálni az igazit.
Hú ha tudom ez most ilyen nagy tinisen hangzott hogy az örök szerelem meg romantika meg rózsaszín szívecskék és konfetti mindenhol, na NEM. Nem erre gondoltam. XD
Az igazi alatt én azt értem, hogy találni egy olyan személyt, akivel kiegészítjük egymást, akivel megbarátkozok, megismerem, tetszünk egymásnak, megbízunk egymásban és kialakul köztünk egy olyan kapocs amit mással nem tudnánk elképzelni, és szerelemmé válik. Eddig ugye tiszta a történet meg mindenki hepi, de a szerelem egy idõ után nem elég, mert az egy kicsit lecsökken, vagy egy ideig eltûnik, és akkor már nem az van hogy jaj úgy szeretlek és azért vagyok veled, hanem hopp, akkor miért? Két ember, ha egymást választják, fontos, hogy kedveljék és ismerjék egymást, hogy kitartsanak egymás mellett és segítsék a másikat ha annak, vagy mindkettejüknek nehéz, már akkor is, ha a szerelem alábbhagyott, vagy épp elmúlt.
A szerelem egy olyan dolog ami kicsit néha elmúlik, aztán újra fellobban, mindig ott van, még akkor is ha néha alig láthatóan.
A szeretet a kulcs. A másik iránt érzett kölcsönös tisztelet és szeretet, és a közös életük iránt érzett felelõsségtudat az, ami két embert összeköt.

Ez olyan aranyos ^^

Igen, én azt az embert várom, aki képes felelõsséget vállalni a döntéseiért. Aki képes áldozatokat hozni azért, hogy megvalósítsunk közösen dolgokat, nyaraljunk, jól érezzük magunkat, közös jövõt építsünk, lakást vegyünk vagy házat építsünk, tök mindegy, családot alapítsunk és gyerekeket csináljunk. OwO Ezt persze hossszú évek távlatában mondom tehát nem feleségjelöltet keresek... vagyis de, csak éppen nem akarom elsietni a döntést, hanem a megfelelõ emberre várok, aki tényleg komolyan gondolja azt, hogy engem választ, és ezt be is bizonyítja és ki is tart mellettem.
Most talán sokan mondanák azt hogy hát, ilyennel nem lesz gondom mert jóképû vagyok meg házias meg jófej meg hetyetye, hát nem. Ez nem rajtam múlik, hanem mások álmán.
Én azt szeretném ha megtalálnám azt a lányt, nõt, akinek szintn ez az álma, és ezt követi, és ezt velem szeretné végigvinni. Egy olyan társat aki szintén egy másik fél szeretne lenni valakinek és nem jut eszébe az hogy milyen lenne mással elmenni vagy mással élni, hanem egy kitüntetett helyen állhatok az életében, és õ is az enyémben, ahol csak mi vagyunk, és más nem.
Ez az álmom . : )

És ezt nem lesz könnyû megvalósítani, ezt már megtapasztaltam... Még akkor sem, ha az ember úgy érzi hogy már megvan, hogy egyenes úton halad az álma felé és érzi hogy minden a legnagyobb rendben, akkor is beüthet valami, és bármikor történhet bármi ami mindent felborít.
Így hát nem tudom, hányszor fog még összetörni ez az álom, de már nem is gondolom úgy, hogy számítana. : ) Edison is azt mondta amikor már vagy 100 próbálkozása befuccsolt a villanyégõ feltalálása folyamán: "Az a 100 kísérlet nem kudarc volt, hanem 100 megoldás arra, hogyan NE készítsünk villanyégõt."
A jövõ sok mindent tartogat nekünk, éppen ezért addig építem az álmomat amíg tudom, abból az "alapanyagból" ami van, de ha összedõl... Akkor is újra tudom kezdeni, hogy végül elégedett legyek és az is, akinek az álmát én valósíthatom meg, közösen. : )
És a végén, amikor mindkettõnk elégedetten hátradõl és körülnéz, elmondhatjuk, hogy:
"Igen, pont úgy ahogy megálmodtuk. "

Písz.^^

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr855955428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haifisch 2013.12.25. 18:12:53

Ezek szép álmok, sok szerencsét a megvalósításukhoz! :)

D.e.k.o. 2013.12.25. 18:25:11

Huh elég hosszút írtál, a közepén meg muszály volt le mennem enni adni a kutyámnak. Először is, te tényleg tabutörő vagy ahogy mondtad. Másodszor, meg az álmaid tényleg elég fontosak ahoz, hogy boldog sikeres életed legyen. Mondhatni egy idil kép. (mint az Arany János Családi kör...) Csak ahoz, hogy boldog légy és az elsőszámú álmod beteljesüljön a második számú álomnak is be kell. Különben sajnos nincs Heppi end...:) Oh az a gond, hogy mondanék valamit csak két dolog akadályoz meg benne... Hogy Elfeljtem többnyire meg ha mondanám hülyének lennék nézve mert még csak most leszek 13...Hm :) / :(

erendir 2013.12.25. 20:34:39

Köszi Haifisch! :3 Igyekszem. ^^ D.e.k.o., emiatt szerintem ne aggódj. :D Én mikor 13 éves voltam kb olyan dolgokon elmélkedtem és gondolkodtam, amiken az akkori 16-7 évesek vagy idősebbek sem. :D A blogodat olvasva pedig a gondolkodásod sokkal érettebb mint sok korombelié... A kor pedig a legkevésbé sem számít abban, hogy kinek milyen gondolatai vannak, és hogy miről mit gondol. : ) De ha ide nem akarod leírni nyugodtan üzenj mert kíváncsi vagyok rá. ^o^ És amúgy igen, mindkét álmomat teljesíteni akarom. : ) Nem tudom melyik lesz meg előbb, de az első mellett alakulgathat a második. : ) A tabutörés meg jó dolog csak néha magukra pirítanak az emberek amikor velem beszélnek hogy ejj, ilyet nem is mondanának el senkinek. :D Talán mert tudják hogy nekem lehet. heh, mondjuk még nem kérdeztem miért. :D

D.e.k.o. 2013.12.25. 20:42:59

:) Oksa:)

Karen22 2013.12.25. 22:08:31

Totál megértem amúgy a gondolkodásmódod . Lehet hülye vagyok de minden alkalommal amikor új kapcsolatba lépek én váltig hiszek benne hogy az illető életem párja. Persze legtöbbször érzem az érzéseim alapján hogy nem feltétlen igaz és csak elhitettem magammal . Erre rendszerint a sok nem stimmelő dolog , és a srác számomra nem szimpatikus tulajdonságai miatt később be is kell látnom hogy nem fog működni . De szeretek hinni benne és bele adni apait anyait . Illetve nem sok olyan kapcsolatom volt . De azért volt amikor tudtam hogy hihetetlenül szerelmes vagyok . És küzdenem kell a dologért mert megéri . Ilyenkor sok ember elfelejti hogy egy kapcsolatba mindig tenni kell .Nem csak elfogadni hogy van a másik . A kapcsolat működése azon múlik hogy a felek mennyi időt és energiát szánnak egymásra és az együtt töltött időre. Illetve hogy mennyire tudják elfogadni a másik hibáit és kezelni azt .Meg hogy mennyi teret adnak egymásnak . Szerintem ezek a kapcsolat alap pillérei . No meg abban is hiszek hogy mindenkinek vannak emberek akivel össze illenek más kérdés hogy megtalálja -e ugye az ember ezt a személyt :) Én úgy nőttem fel hogy láttam a szüleim mennyire szeretik egymást úgyhogy régóta hiszek abban hogy igenis lehet hosszú távon boldog kapcsolatot kiépíteni . Egy dologban nem értek egyet , hogy a szerelem elmúlik . Ha tesznek érte nem múlik el csak erősödik . Nem ugyanaz lesz mint a fellángolás az elején . De nem lesz szimpla szeretett :)

Karen22 2013.12.25. 22:08:52

bocs kicsit hosszú lett xD

erendir 2013.12.25. 22:53:29

Hát igen Karen, teljesen igazad van. ^^ Örülök hogy egyezik a véleményed. ^^ Én nagyon bizalmatlan vagyok mondjuk, így egy kapcsolat elején még nem hiszek benne sosem teljesen, hogy ez lesz az igazi, csak ha már történtek olyan dolgok amik ezt bizonyítják is. : ) Ettől függetlenül persze mindent beleadok és... rendszerint az volt a baj az eddigi kapcsolataimban hogy én nagyon sok szeretetet adtam (és szeretek is adni) de felét sem kaptam vissza. :( Eddig egy kapcsolatom volt amiben maradéktalanul visszakaptam a törődést és a szeretetet : ) (nem ez alapján szeretem és nem szeretem az illetőt, de értékelem ha én is kapok vissza.^^) És a szerelem tényleg nem múlik el, mert mindig megmarad ahogy írtam, csak néha alábbhagy. ;) Hiszen a szerelem ugyanolyan fontos mint a szeretet hiszen ettől lesz különleges, csak ha szeretet és barátság nincs, akkor nincs alapja a kapcsolatnak. ^^

6h0st 2013.12.26. 09:50:44

Látom kihasználod, hogy melóstömböm van ezerrel és elkezdted előttem törögetni a tabukat, helyes, csak így tovább! ;) (Tök, mint régen, amikor a férfi-női gondolkodós posztjaidat írtad, remélem az is lesz megint, mert hiányoznak! :) ) Megnyugtattál, hogy nem nekem kell végül megöleljelek, szumós hamarabb tudnék lenni, mint buz... izé meleg. :) Talán az ölelős lány szeretne cserébe egy érintést is, tégy egy próbát. Vagy kettőt. ;) Társaságot fogsz szerezni, rekordsebességgel, egyrészt ahogy elnézem itt is jó kis közeg van, másrészt jössz még nekem néhány házibuli-részvétellel, igaz nyárról egy lakásavatóval meg én lógok neked. Szóval új emberekben nem lesz hiány. ;) Basszus, öcsém, itt helyben bevések neked egy naaagy piros pontot, amiért az álmoknál betetted, sőt, első helyre tetted a melót. Legyen bármennyire végcél a kettes számú, a társ, ez csak akkor megy, ha a melót már megszerezted és stabilizáltad is a jövedelmet a megélhetéshez. Jól ellenni együtt persze anélkül is lehet, akár évekig is, egészen hasonló szinten is, csak végső soron nem fenntartható. Egy régi Murphy könyvben van egy idevágó vastörvény: "Igaz szerelemből nem lehet kifizetni a lakbért." Igazi-kapcsán meg Cher gondolataival értek egyet, amíg megtalálod, addig ne várj, hanem érezd jól magad az esélyesekkel. Ugyanis senkire nincs ráírva, hogy ő lesz az. Érdemes úgy hozzáállni, hogy valószínűleg ő lesz az, ha 50 év múlva kiderül, hogy úgy volt, jó, ha 5 hónap múlva kiderül, hogy nem, úgy is jó, bár akkor lehet keresni a következőt.

erendir 2013.12.26. 18:06:30

Aha, meg próbálom azt is kihasználni hogy most én is ráérek írogatni. ^^ Fúú, tényleg, azok jók voltak. :D Lesz olyan is az tuti, most van időm gondolkodni.. :D A házibuli meg lakásavatás meg el lesz intézve ha majd a körülmények is megfelelők lesznek. ; ) Reméljük nem lesz sűrű a január-február aztán sikerül az összeruccanás. :3 Ez a melós dolog meg azért fontos mert először magamnak is biztosítanom kell a megélhetést, és ahogy a lakbéres hasonlatod is mutatja, kell alap egy boldog élet alá. : ) Tetszik Cher gondolata, ezek szerint ő is tudott valamit. ^^ Ismersz mondjuk, tudod én milyen nehezen közeledek bárkihez is. :D Bizalom terén most nem állok a topon... De majd ez is változik tán, idővel. :3

6h0st 2013.12.26. 18:28:34

Holnaptól jön a kompetisön, elvileg rá fogok érni egy kicsit dettó, majd felpörgetlek (legközelebb kapsz Monster Jam koktélt, zöld Monster Jameson whiskeyvel, igen ott van. ;) ) Bár elvileg lesz egy kis idő januárban is, azt mondom, célozzuk meg a februárt, azt hiszem, egy össznépibb meetinget is lehet akkor csinálni. Menni fog az a bizalom, egy kis idő, egy kis gyakorlás, sok cider... ;)

2013.12.26. 19:34:55

Bocs, hogy felnőttként belekotyogok, örülök a pozitív hozzáállásodnak az élethez, csak feltűnt, hogy nem volt olyan "álmod", amiben azt írod, hogy mi szeretnél lenni. Remélem nem robotolni akarsz egész életedben valamilyen nem szeretem, muszájból végzett munkát...

Baa 2013.12.27. 21:05:11

az ölelésről mindig úgy gondoltam, hogy egy kicsit olyan, mintha (a megfelelő ember esetén persze) az ember a vállán nyugvó minden terhet tenne át egy pillanatra valahová máshová. nem is a másikra, csak egyszerűen eltűnne, mintha aközben semmi rossz nem történhetne. szóval nem csodálom, ha vágysz rá, mert többé-kevésbé tudatosan, de szerintem mind valami ilyet élünk olyankor át :)

erendir 2013.12.27. 21:18:11

Lí, örülök hogy ezt írtad! : ) És ilyenért ne kérj bocsánatot, én felismerem ha valaki bölcsebb nálam és szeretem a jó tanácsokat. ^^ Még azért nem döntöttem ebben, mert erre vonatkozóan az álmom az, hogy edző legyek, aki másoknak edzést tart, legyen az harcművészet, fitnesz (mert egy ilyen szakmám már van), cardio training, akármi csak segíthessek az embereknek fejlődni, erősödni, buzdítani, motiválni őket, foglalkozni velük, edzéstervet készíteni, nyújtani, bemelegíteni, tanácsokat adni... Imádom. ^^ Bár ebből nehéz ma megélni, de azt mondják, inkább olyan munkát végezz ami boldoggá tesz. : ) A másik lehetőség a turisztika. Az angol és némettudásommal simán el tudnék helyezkedni akár egy szállodában HR, vagy PR területen, ezt tanulom most is, de sok külföldiekkel kapcsolatos tapasztalatom is van mert sokat dolgoztam szállodában londinerként, máshol telefonos asszisztensként (a telemarketing durva O.o), és nagyon sok helyen megfordultam ami azért jó mert nem kapok szívbajt ha egy területen nem találok állást, és könnyen alkalmazkodok. : ) Tapasztalataim szerint pedig a munkáltatók is szeretik ha valaki sokoldalú, "formálható". ^^ És mivel a japánt tanulom, még ebben is látok lehetőséget, mert imádom a kultúrájukat, a nyelvet is nagyon szeretem és elég ritka aki ilyennel foglalkozik. :)

erendir 2013.12.27. 21:21:13

Baa, köszönöm hogy írtál. ^^ Igen, valóban egy kicsit olyan érzés. : ) Mikor megölelek valakit én érzem hogy a vigasztaló szándék mintha átömlene belém és átvállalja a gondjaim egy részét hogy segítsen megoldani. : ) Egy kutatás szerint 13 ölelés kell napi szinten a boldog, kiegyensúlyozott élethez, meg is értem. ^^ A bizalmam mondjuk az útjába áll ennek kicsit, mert nagyon nehezen bízok meg valakiben annyira, hogy engedjem megölelni, mert az nekem nagyon személyes és különleges dolog, talán pont ezért mert ilyen egyszerű... De akit megölelek, az tényleg a lelkemet tartja a kezei között és az sérülékeny, nagyon kevésnek engedem meg megérinteni. ^^"
süti beállítások módosítása