az élet utazás.

Brain. What are you doing. Brain. Stahp.

2013/12/20. - írta: Erendir

Olvastam. Elolvastam a blogot. Nem az enyémet, hanem az övét.

Milyen furcsa hogy az idõ távlatából visszatekintve mennyi mindent meglát az ember a sorokban. : ) Elgondolkozok, hogy miért nem láttam, hogy miért nem vette észre azokat a dolgokat amik most már nyilvánvalók, le vannak írva és itt látom magam elõtt. Van mikor még láttam is az "igazságot" én magam, csak nem vettem komolyan, nem is tûnt komolynak. Már látom a folyamatot, az okokat, mindent. : ) Mégis csak mosolygok. Nem zaklat fel, nem vagyok tõle ideges. Csak elkönyvelem magamban, hogy igen, tényleg ez történt és ez van. Változtatni úgysem tudtam volna, és elfogadom ezt is. : )

Örülök, hogy õszinte lehetek, meg hogy megbeszéltünk mindent. Hogy végre újra az lehetek aki régen, hogy barát lehetek, és ezt nem csak úgy magamnak mondom hanem érzem is hogy így van. Persze az idõnek még sok minden el kell simítania, de így már jó. : ) Egyre kevesebb dolgon aggódok amúgy. XD

Azt hiszem hogy így, hogy már látom hogy páran olvasgatják a blogom, itt az ideje hogy jobban bemutatkozzak. : )
Úgyhogy a következõ bejegyzés arról fog szólni hogy honnan is jöttem, és hogyan váltam azzá, aki vagyok. ^^

De most go vizsgára amire nem tanultam semmit! :D
Borotválkozás, hajzselé, nagy füles? :3 Hmm?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr675955436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoyechka 2013.12.20. 14:54:32

Sok sikert a vizsgához! :)

ShakuChan 2013.12.20. 15:21:50

Lassan ráveszel, hogy nekem is legyen itt blogom...Igen, érdekes mennyi minden van a sorok között, amiket még az sem láthatott, aki írta őket. Sajnálom, hogy a régi blogjaim törlődtek, lehet már bennük van a megoldás a jelenlegi problémámra.

erendir 2013.12.20. 19:40:38

Zoyechka, köszönöm szépen. : ) Nem hiszem hogy sikerült, de azért igyekeztem! :D

erendir 2013.12.20. 19:41:19

Nekem is érdekes a saját blogom "maradványait" olvasni, még 5 évvel ezelőttről. :D Sokat lehet belőle tanulni.
süti beállítások módosítása