az élet utazás.

A régi néha új

2013/12/19. - írta: Erendir

Úgy érzem, visszatért a régi énem. : ) Jobban mondva nem teljesen, de részben régi, mondhatni kiegészülve sok új tulajdonsággal és sok tapasztalattal.

Volt egy törés nemrég az életemben ami miatt úgy éreztem hogy most vissza kell térni a régi önmagamhoz, de nagy problémát jelentett számomra hogy egyszerûen nem emlékeztem arra, milyen is voltam akkor. Sok idõ telt el, nagyon hosszú idõ, és nem tudtam visszaemlékezni hogy mivel töltöttem az idõmet, hogy miket hallgattam, mit éreztem, és mit csináltam úgy általában.

Most, hogy ismét csináltam egy olyan blogot amit mások is néznek, érzem hogy visszatér belém az élet, az az élet ami akkoriban bennem volt. : ) Blogolgatás, olvasgatás, kommentelgetés, segítségnyújtás másoknak... Az utóbbi idõben eléggé a múlt csapdájában voltam, de ennek most már vége.
Fel kell fognom végre hogy semmi nem lesz már a régi, semmi nem lesz ugyanúgy, és hogy a jövõ talán nem is tartogat olyan rosszakat. : ) Ezt az utolsót nagyon nehéz. XD

De ma már jobb dolgok történtek amik feldobták a napom. Elmentem a vizsgára amire semmit nem tanultam és négyes kaptam. :D Összefutottam pár osztálytárssal is, ami meglepõen jól esett, nem úgy mint máskor. : ) Furcsa volt megint észrevenni hogy actually érdekli õket amit mondok, meg a véleményem. XD (Bocs de általában azt feltételezem az emberekrõl hogy le se szarják amit gondolok vagy mondok, tapasztalatból ^^")
Mielõtt elindultam, Tenshi-channal beszélgettem és meghívott magukhoz akkora mikor már õ is otthon lesz a szünetben. ^^

Azt hiszem hogy komolyan be fogom célozni Pécset. Eléggé gondolkozok rajta így BP után, olcsóbbak az albérletek, kevesebb az ember, kisebb a kosz és talán ott is találok munkát, talán még jót is. :3 Nem millákat akarok keresni hanem annyit amennyibõl kényelmesen megélek.

Szóval a jó hír és a vizsga után máris feldobottabb voltam, még mosolyogtam is, meg mindenkinek akivel beszéltem nagyjából, boldog ünnepeket kívántam és mosolyogtam és õk is mosolyogtak, és akkor jöttem rá; Olyan régen mosolyogtak már rám vissza az emberek.

Úgy látszik, ez az oldalam az amit elfelejtettem. : ) Nyitnom kell a világ felé újra, és most már nem annyira fájdalmas. ^^ Még nem mondom ki hogy minden rendben lesz...

Címkék: life
8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr265955438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hero*girl 2013.12.19. 23:25:02

Örülök es gratulálok, hogy te is a jó-jobb útra tertel. Az ember csak magára számíthat, erősnek kell lenni, hogy elerjunk valamit a vilagban. Pecset pedig csak ajanlom, én is ott lakom, csodás, pici város. Hangulatos és sok jó boros pince van a kozeli falukban :) !! Ha nagyon maganyos vagy, írj privat levelet :)

erendir 2013.12.20. 12:12:54

Igen, erősnek kell lenni és soha nem feladni. : ) Csak néha olyan nehéz... De tudom hogy mindig összeszedem magam valahogyan a végére. ^^

D.e.k.o. 2013.12.20. 20:49:09

Nagyon jól fogalmazol ;) Öröm olvasni :))

erendir 2013.12.20. 21:00:09

D.e.k.o., köszönöm szépen, számomra a megtiszteltetés. :3 Sokszor nem is az a lényeg hogy mit ír az ember, hanem hogy hogyan, ezt már megtanultam, örülök hogy ezek szerint tetszik. ^^

Arwyyn 2014.01.03. 12:25:08

Tényleg jól fogalmazol. És Pécset én is csak ajánlani tudom. Kedves emberek, jó borok (bár ahogy olvastam te nem iszol), és jó bulik.(oda azért csak szoktál járni néha). Ja és néha napján engem is meglehet ott találni.:D :) ^^

erendir 2014.01.03. 14:12:23

Köszönöm szépen, Arwyyn. ^^ Örülök, hogy tetszenek az írásaim. :3 Igen, nagyon szimpatikus Pécs, szép város, nem az a nagy tömeg van, hangulatos, és tényleg kedvesebbek az emberek. : ) Kicsit a szülővárosomra emlékeztet csak nagyobb verzióban, ezért is tetszik. :D És a jó borokat mondjuk egy finom vacsora mellé szívesen fogyasztom, csak "magában" nem szeretek iszogatni. : ) Bulizni nem járok, mert nagyon érzékeny a fülem és a 90-100 decibel már nagyon fáj. :D Meg a füstöt és a villódzó fényeket sem szeretem annyira, de egy kulturált, visszafogott klubban talán el tudnám képzelni magamat egyet táncolni. ^^ :D Eddig még a bulizás téma nem jött be nekem, inkább nappali élőlény vagyok, de tuti hogy ott is sok beugrálni való hely , zöld terület meg kirándulóhely van. *-* Ha arra járok, mindenképpen jelzek aztán összefutunk. :D Ahogy magamat ismerem az év felénél úgyis nekiállok bejárni újra az országot, hogy találkozzak azokkal akiket blogon megismertem, hogy meglepetést okozzak. :D

Arwyyn 2014.01.04. 12:20:13

Jól van. gyere csak.:D ^^
süti beállítások módosítása