az élet utazás.

Hogy rohadna meg ez a nap XD

2016/11/01. - írta: Erendir

Most már lassan vége van, mármint mindjárt lefekszem, de ez a nap nagyon horror volt, nagyon felcseszte az agyamat. :D
Annyira irritáló meg frusztráló volt, hogy majdhogynem komolyan nagyon ideges lettem a végére, na de leírom az elejétől.  :D

Igazából már tegnap este kezdődött a "bemelegítés". Ahelyett, hogy déltől nyolcig dolgoztam volna, megkértek, hogy maradjak tízig, amit ugyan nem bántam nagyon csak annál fáradtabb voltam. Hazaérve neki akartam állni zuhanyozni, de lefogyott a gáz, szóval no meleg víz, no fűtés. Na mondom oké, Endy felvilágosított hogy a gázos kártyát ha berakom a töltőbigyóba (mert itt egy kártyát használunk arra hogy gázt töltsünk, ilyen kreditként, az áramhoz meg egy ilyen usb szerű pálcikát ugyanezen az elven ami tök jó amúgy), akkor egy emergency 5 fontot rátölt és akkor az estére elég lesz. Gondoltam töltök rá én többet, kisétáltam papucsban a benzinkúthoz ami kb amúgy 50 méterre van tőlünk, de hát zárva volt, akkor jutott eszembe, hogy vasárnap éjfél van, és sokáig nyitva szokott lenni ez a kút de azért nem 24 órás.
Anyázva visszacammogtam, megpróbáltam a kártyás izét és látszólag rátöltötte az emergency tartalékot. Látszólag, mert idefent a bojler csak nem akart begyulladni, szóval csalódottan ágyba dőltem, reggel mondta Endy hogy én barom rátöltöttem, de nem aktiváltam be vagy mi. Yay~

Aztán ma melóban az elején még minden oké volt. Elfoglaltak voltunk, busy nap volt, de nem tűnt semmi rossznak eleinte. Épp egy idős hölgynek tartottam útbaigazítást, mikor egy csaj, aki előtte kb 5 perccel jött be valami szórólapot ott hagyni valami kva drága helyhez, összeesett.
Én épp a néninek magyaráztam, aztán egyszer csak mint a zselé összedőlt magának a csaj. Na mondom fasza, kiugrottam egyből az asztal mögül,  stabil oldalfekvés, néztem mi lehet a baja, szíve vert, lélegzett is, de csak félig-meddig volt magánál, meg nagyon sápadt volt és libabőrös. Aztán egy-két perc múlva magához tért, de hát picsaszarul volt. Felkaptam, belepakoltam az egyik fotelba, felpolcoltam a lábát, aztán amikor kicsit jobban magához tért, addigra már vittem neki vizet meg cukrot meg mindent. Eközben persze a kollégáim meg a főnökeim mint a levágott fejű csirke elkezdtek rohangálni meg gondolkodni hogy mit csináljanak, mire felfogták hogy fel kéne hívni  a mentőket én már két perce szóltam egy kollégámnak hogy HÉMENTŐ, nenézzél. 
Mire összeszedték magukat, jóformán a csaj is jobban lett. Kiderült hogy reggel ilyen-olyan fájdalmakkal kelt, nem firtattam, aztán betolt valami jó kis fájdalomcsillapító-kombót, mert annyira fájt. Hát mondom az aztán kurva jó ötlet hogy ha minél jobban fáj valami, annál több kokszot tolok be. XD (Mondta erendir aki egyébként is immunis és allergiás a fájdalomcsillapítókra~) 

Kérdeztem hogy evett-e ivott-e ma, hogy áll stresszel, de nem ezek voltak a gondok többnyire, szóval hagytam. Utána egy idő múlva felvette egy barátja aztán ment a dolgára, remélem pihenni.
Később megint kezdődött a rohangálás, és kezdett kicsit elegem lenni, hogy mindenki csak a fejét fogja ha valami nem működik vagy nehézségbe ütközik, aztán mire észbe kapnak addigra már én minden szart megcsináltam... Nem lehet elérni a housekeepinget, maintenance-t, fel kéne küldeni őket ebbe meg abba a szobába, kurva jó hogy mindenki csinálja a dolgát. Olyannyira, hogy egy délután alatt xboxot javítottam, csapot ragasztottam, sütőt fixáltam, törölközőt hordtam, meg vittem fel minden szart a vendégeknek ami nem az én feladatom lenne, de az adott személyeket nem lehetett elérni... 
Közben meg basztattak minden mással mert megvan a saját dolgom, a csomagokat ezzel egy időben kellett volna felvinnem meg a vendégekkel foglalkozni a lobbyban.

Aztán megpróbáltam nekiállni három körül szétválogatni és kézbesíteni a leveleket, csomagokat. Tudni kell, hogy itt rohadtul utálom a hétfőt, mert ugye a vendégek rendelnek minden nap minden héten mindenféle cuccokat amazonról, ebayről, és egyéb pénzköltő helyekről XD (ami nem baj, nem ezzel van a bajom), csak ugye péntektől már ezek nem nagyon kézbesítenek, szóval MINDEN hétfőn jön, ahogy sima posta sincs hétvégén, így egy shitload of levél is érkezik. Jött is a kedves David barátunk akit legszívesebben elküldtem volna most a jegesmedve faszára, vagy ötven levéllel meg 25 csomaggal, mondom fasza. 
Ahogy megpróbáltam szétszedni őket meg ráírogatni mind a kb 70 darabra hogy melyik melyik szobába megy, máris ugrasztottak valamiért, nem is tudom mire számítottam. Utána mikor visszajöttem, két perc múlva megint. Ezt csináltam délután háromtól ötig, amikor már konkrétan rákiabáltam a recepciós kollégámra hogy bazd meg akkor csináld meg ezt helyettem aztán majd akkor megyek. XD Vették a célzást és nagy nehezen a saját lábukra álltak és megpróbáltak maguk is elintézni pár dolgot vagy megkeresni rá a megfelelő embert... Aztán persze mielőtt befejeztem megint felküldtek pár csomaggal, drágalátos Sonia kollégám aki ANNYIRA profi amúgy is hogy néha ráharapnék a márvány pultra a recepción, adott három címkét, három csomaghoz. Oké, felviszem a vendéghez, hát azt mondják van még egy, néggyel jöttek. 
Oké mondom semmi baj, bocsánat, egy perc és itt vagyok a csomaggal. Lemegyek, mondom hol a negyedik? 
Hát én csak hármat láttam, nem négy van, három van hát hármat adtam mert három van höböböbö
Mondom oké akkor felhívod a vendéget aztán megmondod neki. Meg se vártam mit válaszol ,  felmentem a vendéghez, mondom ne haragudjon, hogy néz ki a csomag? Hát így meg így mint ez csak rózsaszín. Lemegyek, azonnal megláttam melyik az, felviszem a vendégnek, közben megmutattam a Soniának hogy JÉÉÉ megtaláltam és JÉÉÉÉÉÉÉ te írtad rá bmeg hogy az övék, ott a vendég neve. -__-' WAAAAAH mindegy, még itt sem voltam totál ideges, felvittem a csomagot, elnézést kértem. 

Lementem, mondom megnézem a mobilom. Nyomom a gombot, semmi. Várok, mondom ok. Nyomom megint a gombot, felvillan a képernyő és azonnal lezár újra. 
!!!!
Repült be a telefonom, hozzábasztam az ajtófélfához, bepattant az officeba ahol a főnököm ült a gépnél, azért oda basztam be mert tudtam hogy ott szőnyeg van. XD Ott aztán a szekrényajtóról lepattant a falra onnan meg a földre, halálra rémítve szegény főnököm aki a gépen dolgozott. Beviharzok, felkapom a földről a telefont, ő felváltva néz szörnyülködve az ő elméjében szarrá tört mobilra (persze a valóságban semmi baja nem lett), meg rám, akinek olyan arckifejezése volt, hogy most megfordult a fejében hogy mindenkit felszúrok a hajamból formált tüskékre mint egy tarajos sül. XD 
Jól vagy? kérdezte
NEEM!! 
Üvöltöttem útközben kifelé mert már mentem ki. XD 
Gyorsan felvittem a csomagokat meg a leveleket végre, még útközben megfixáltam pár dolgot, aztán visszamentem a recepcióra, remélve hogy most már lecsendesednek a dolgok. Le is csillapodtam közben egy kicsit, mert szerencsére mindegyik kutyás vendégnek jött csomagja, így végigkutyáztam a hotelt és megsimogattam mindenkit. X3 A kutyákat kétszer. 
Halvány reményem szertefoszlott, egyből ahogy leértem, már mehettem is fel ide meg oda meg amoda meg faszomkivan yay! (Y) 
Utána egy vendég még hétkor kitalálta, hogy ő most akar egyik apartmanból a másikba költözni, de menjek fel segítsek összepakolni neki a cuccait de mégsem, mert inkább felhív majd minket amikor végez a pakolással de lehet hogy mégsem meg juj meg jaj...
Akkor utána direkt megkérdeztem mikor összeszedtem a bőröndjeit, hogy nem-e maradt valami az apartmanban, nem nem ő összeszedett mindent, mondom OK. Átvittem a csomagjait, még ki se léptem, már óóó ja lehet hogy ez meg az ott maradt meg a hűtőben húszmillió apró szar! Jaaaa! Oké!
Azokat is áthoztam, lementem, na, mondom ez is kész. Kérdezik tőlem, hogy a másik apartman kulcsait ahonnan jöttek, odaadta-e a vendég nekem. Hát mondom nem én adtam nekik az újhoz a kulcsokat, hanem a drágalátos főnököcském, őt tessék kérdezni. Nem, hát ő nem kapott tőlük semmi kulcsot, mondom oké. 
Felmegyek a vendéghez, mondom elnézést kulcs? Hát ők odaadták a kollégámnak, mondom rendben. Lemegyek, hát mondom a vendég azt mondta odaadta neked. Nem nem hát neki nem, mondom jó megnézem a régi apartmanban. Egyet találtam a kettőből, leviszem, erre: Ja közben megtaláltam a másik itt volt a zsebemben! 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
ESSEN RÁD EGY RAKLAP MAGASRÓL!!!
Hát ott már tényleg nem hittem el, hogy mi a ménkű van. :D
Szerencsére ekkor lett vége kb a napnak, hazafelé nem csapott belém a villám, nem gyulladtam fel önmagamtól spontán, igaz mivel valami bonfire szarság van a napokban vagy mi, nagyon hangosan durrogtattak a közelemben mikor rollerrel hazafelé száguldottam, azt hittem lőnek rám.

    Mindegy néha ilyen nap is kell. 


Itthon végre le tudtam zuhanyozni, kimostam a hajamból az öt nap alatt minden nap feltuningolt, cementté keményedett hajzselét a hajam acéltüskéiből, sütöttem magamnak két baszom szelet kolozsvári szalonnát, megettem vöröshagymával meg uborkával, meg két asztallapnyi  szelet kenyérrel, úgyhogy most boldogan ülök itt a lábamat felhúzva a "pizsimben" amit egy betmenes benti vékony nadrág, egy pár hatalmas vastag zokni, meg egy túlméretezett captain morgan whisky-s póló alkot és azon gondolkozok, holnap hová menjek shoppingolni, illetve az ötletek megvannak, csak hogy ezek közül csak az egyikbe vagy a másikba menjek, avagy mindkettőbe. Az egyik az IKEA, az tuti, de lehet hogy elnézek a Primarkba is, ami London kínaija, tele szupi olcsó de amúgy király és jó minőségű ruhákkal, minden színben, méretben, és formában. Hurray for olcsó munka in bangladesh, meg anglia és india nagyszerű piaci kapcsolatáért! X3 

Na szóval nagyon agyfasz komikus nap volt ez, de valamilyen szinten éreztem, és nem volt olyan amin úgy tényleg felhúztam volna magam, csak fogtam a fejem pár emberi hülyeségen. XD Na megyek alszok, remélem jól és sokat! Nektek meg szebb napokat! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr9111920509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása