az élet utazás.

Gazember vagy!

2016/10/25. - írta: Erendir

XD 
Mostanában Arzénnal mindenféle... régies? Klasszikus? Nem is tudom hogy mondjam, ja, kb úgy mondanám hogy régies szitokszavakat használunk a "mai" káromkodások helyett. :D Nem tudom, mikor kezdődött el, de nagyon mulatságos, meg jópofa szerintem. XD Nagyon sokat szoktunk röhögni, amikor szidni akarunk valamit/valakit/egymást (tudjátok hogy van ez a magyarban, ha boldogok vagyunk akkor azér' lehet káromkodni, ha nem akkor meg azér' ), aztán elhangzanak ilyenek. :D
Te együgyű! Szamár! Gazember! Ebadta! Lótolvaj! Bolond! Ebugatta! Komisz! Vásott! Teee haszontalan!! :D

Na meg aztán jött ez a szám is amit hallottam nemrég, és eddig nem tudtam róla:

Ez is nagyon nagy. XD Aztán azután rátaláltunk erre is, tessék megnézni:

Rohadt fáradt vagyok amúgy. XD Egy 12 órás műszakkal kezdtem a héten, közben lebetegedtem, próbálok meggyógyulni, azóta nem tom hány napot dolgoztam, de ma is 10 órát nyomattam, azt mondanom sem kell hogy nem azért mert annyira unatkoztunk... :D Rohantam egész nap mint a hülye. 
Viszont ha már meló... Beválogattak ebbe a izébe, háromhavonta a cégnél megválasztanak valakit egy ilyen "Rock star of the quarter"-nek. Egyszer csak megyek a melóba aztán mindenki gratulál, mondom mi van már (megint)... Aztán nézem ezt a faliújságon:

2016-10-23_17_19_192.jpg

 

Sajnos az első képen egy hifi, a másodikon meg egy dagi kawaii kígyó kitakarta a nevemet, sajnos ez ellen nem tudtam tenni semmit.
Amúgy nem hiszem hogy nyernék, de vicces lenne. :) Elvileg mindegyik rezidenciánkból szavazhat bárki, de hát miért is szavazna valaki is másra mint akit ismer, szal úgyis mindegyik rezidencia a sajátjára fog szavazni. :D Szóval csak annyi fogja eldönteni kb hogy melyikben szavaznak a legtöbben, mert amúgy meg kb ugyanannyian dolgoznak mindegyikben. Legutóbb tőlünk volt a nyertes, kapott csomó mindent, meg ingyen két napot bármelyik rezidenciában, meg úgy törődtek vele mint valami királlyal. XD Őszintén szólva azt meg elkerülném, nem szeretem a feltűnést meg a fancy dolgokat. Illetve a feltűnést igen, de csak akkor amikor én produkálom magam valami hülyeséggel. XD

Amúgy ma megvilágosodtam, tisztára ijesztő fejet vágtam a metrón amikor eszembe ötlött ez a felismerés, úgyhogy többen megijedhettek tőlem. XD Rájöttem, hogy egy csomó embertől akit szeretek, kaptam már piros ruhadarabot. Azt tudni kell rólam, hogy a ruhatáram kb így épül fel: 96% fekete, 2% kék, 1% fehér, 1% egyéb szín. XD Hiába, a fekete a legjobb, ezt minden épeszű ember tudja hát! :D
De abban a maradék 1%-ban benne vannak ezek a ruhadarabok is, ezek a pirosak amiket mondtam. Három-négy ruháról beszélünk, és különbözőek, de megegyeznek abban hogy nagyon pirosak, és mindegyiket olyan emberektől kaptam akik szeretnek, akiket szeretek. Hehe. Amúgy sem kapok gyakran ruhát, ezért épül fel olyan színekből a ruhatáram amit szeretek. A pirosat is szeretem persze, és ezeket is hordom (jelenleg is azért írok erről, mert pont ma vettem fel az egyiket és arról jutott eszembe ez az egész hülyeség), de pl egy boltban nem vennék magamtól piros ruhadarabot, csak feketét valószínűleg, vagy max ahogy említettem kéket vagy fehéret.
Na mindegy, szóval ez vicces. X3

Most úgy random kiírtam magamból mindent amik ma eszembe jutottak, tiszta jó. :3 Aludnom kéne mert beteg vagyok amúgy még mindig kicsit, szóval neo citrán be aztán uzsgyi! Ja, meg persze bebizonyosodott megint, hogy megint élénk a fantáziám, és ahogy írtam, együgyű vagyok... XD Tee, vegyék le rólad hidegben a kabátot, te gazember! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr711836375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása