az élet utazás.

Alter nap!

2016/05/29. - írta: Erendir

Na hát a tegnapi nap az kiváltképpen furcsa volt, jó volt, hogy nem volt olyan mint a hétköznapok manapság, szóval hogy volt valami kis változatosság, de nem pontosan így képzeltem el. :D

A legfontosabbak, összefoglalva: Reggel fokozatosan egyre szarabbul lettem, annyira, hogy 10 körül már haza is küldtek a melóból, aztán itthon pihentem meg kúráltam magam kicsit és jobban lettem végülis valamennyire, este pedig Kispál és a borz koncertre mentem. XD

Szóval reggel a szokásos módon hatkor felkeltem, kajáltam, teát csináltam, stb, majd elindultam melóba. Mikor úton voltam a metróállomás felé, már elkezdtem érezni, hogy szorít a mellkasom, és hogy fáj a nyelés, egyre jobban. Ez nagyon furcsa volt, mert tudom, meg ismerem ezt, de éjszaka szokott rám jönni, és reggelre ha használom a gyógyszeremet, el is múlik, vagy ha nem is, érzem reggel, hogy nagyon rossz, és tudom, hogy nem fogok tudni semmit csinálni. Most meg csak úgy elkezdett random fájni úton a melóba, és már azzal gondjaim voltak, hogy oda beérjek. A megállók között ahol metrót kellett váltanom, próbáltam inni, de nem bírtam, és nagyon nagyon fájt a nyelés máris. Mikor beértem a melóba, átöltöztem, felmentem, és közben nyomattam ilyen tablettát, ami ilyen problémára való. Általában használ, de csak lassan hat, és azt sem mindig. A másik meg amit használok, ami szinte instant hat és nagyon jó, az meg nem volt nálam... 
Egyre kevésbé kaptam levegőt mert a bordaközi izmaimat húzta a nyelőcsőszűkület, ami a sav miatti irritáció miatt lép fel ilyenkor, enni-inni meg nem tudtam. Próbáltam végezni a munkát, de egy 20 perc múlva sem javult, inkább csak romlott, és már alig kaptam levegőt. Le kellett ülnöm, mert a végén már állni sem tudtam, és ültő helyemben is éreztem, hogy "nyomot hagy" a tekintetem, az az érzés  mikor nézel körbe, és érzed, hogy a szemed mozgását csak késleltetéssel fogja fel az agyad. Bár remélem sokan nem tudják milyen ez inkább. :D Az oxigénhiányt viszont a legtöbb ember tapasztalta már, ez is amiatt van. Ekkor már mondta a kollégám, hogy menjek haza, megjöttek azok is akik tízkor kezdenek. Én még erősködni próbáltam, hogy hamarosan jobban kell hogy legyek, de végül beletörődtem mert éreztem hogy már a bőröm is hidegebb meg mondták, hogy olyan sápadt vagyok hogy már sárga vagyok. 
Lementem a kajáldába ahol nagyon kényelmes ülőhelyek vannak, ki van alakítva egy ilyen nagyon szőrös zöld szőnyeges rész, mintha zöld fű lenne, és egy nagy, fás fotó van a falon, és ilyen székek, szóval ott nagyon lehet pihenni:

Ott kicsit pihentem, legalábbis én pár percnek éreztem, valójában majdnem egy órát ott ültem, nem nagyon mertem elindulni, mert tartottam tőle hogy összedőlök útközben. XD Aztán végül feltápászkodtam (a kajám eszembe se jutott amit a hűtőben hagytam), és elindultam. Útközben a gyógyszertár felé mentem, ami nagyon jó döntés volt. Basszus emlékszem, mikor megláttam a Boots feliratot (a legnagyobb patika-lánc itt kint angliában), mint valami Indiana Jones aki meglátta a kincset. XD 
Meg is vettem a gavisconom, és be is toltam egy keveset, meg fokozatosan hazafelé annyit amennyit kellett, és máris éreztem hogy segít.
Aztán nagy nehezen hazavonszoltam magam, szerintem még ilyen lassan soha nem sétáltam. XD Páran biztos megnéztek, hogy mi bajom van, de látták, hogy azért elvagyok egyedül. :) Ha nagyon rosszul vagy és látják hogy gáz van, akkor itt legalább oda is jönnek az emberhez megkérdezni hogy minden oké, és segíthetnek-e valamiben. :)

Itthon nyomattam még potit, aztán lefeküdtem pár órára. Három körül megjött arzén, dumáltam vele kicsit. Még pihentem valamennyit, és öt körül felkeltem. Csináltam egy ilyen zacskós levest, hogy valamit megpróbáljak enni. Ezt 95%-ban sikerült elfogyasztanom, szóval azt már sikerként könyvelhettem el. XD Eltettem egy darab sütit, aztán elindultam, kb 50 percnyire van itthonról a koncert helyszíne, ahová mentem. Még kb 4-5 hónapja láttam, hogy lesz Kispál és a borz koncert itt Londonban, állítólag az utolsó. A vicces, hogy már negyedik éve vannak itt "utolsó koncert" néven. XD Úgyhogy remélem jönnek jövőre is. :) Amikor láttam, meg is vettem a jegyet, 20 font volt, ami itteni viszonylatban nem sok pénz. (kb 8000 ft átváltva) 
Vicces, hogy sosem voltam még Kispál koncerten, és először életemben pont Londonban voltam. XD 

Mikor odaértem, alig lézengett ott pár ember. A bejáratnál kidobatták velem az innivalót amit vittem, mert piát nem lehet bevinni, amit megértettem ugyan, de máris aggasztott, mert ha innom kell, innom kell és nem voltam épp olyan állapotban hogy ezzel viccelni tudjak, úgyhogy nagyon reméltem hogy egyrészt bent lesz lehetőségem valami alkoholmenteset is vásárolnom, másrészt meg hogy kártyával is tudok fizetni, merthogy készpénz nem volt nálam.
Egyik itteni lány barátom is jött a koncertre, de vele kb a feléig nem is találkoztam, mert annyian voltak, hogy nem találtuk egymást. XD Nyolckor kezdődött a koncert , eleinte alig-alig lézengtek ott emberek, szóval furi volt. Aztán kicsit késtek is a srácok, a koncert maga inkább 20-30 perces késéssel indult. 
Nagyon állat volt. :D 
https://www.youtube.com/watch?v=bq2jhfz2lG4
Tényleg nagyon jó hangulat volt, amikor pedig elkezdődött már ténylegesen a koncert, akkor már ténleg sokan voltak azért. :) Amikor az esemény facebook oldalát nézegettem, azt írták, kb 700 ember lesz ott, de szerintem ennek kb a fele volt ott. :D Ami azért szintén sok volt, ahhoz képest, hogy nem egy nagy helyen voltunk. Egy night klub eredetileg a létesítmény ahol a koncert volt, és amúgy jól nézett ki, fel lehetett menni az emeletre, ahonnan én élveztem a koncertet, de rajtam kívül még nagyon sokan voltak fent is, lent meg még többen. Megpróbáltam le is menni egy kicsit, de ott egyszerűen annyira hangos volt, hogy fizikai fájdalmat okozott (érzékeny a hallásom), nem tudtam volna meglenni ott, másrészt meg olyan ugráló tömeg volt, hogy egy perc alatt szorongás fogott el, ha sok ember van körülöttem az nem zavar, de ha ilyen káosz meg zaj meg nyüzsgés van körülöttem, csak alert leszek és két perc múlva már defenzív támadó státuszba váltok át. XD
https://www.youtube.com/watch?v=8SUtE_HF-88
Fent teljesen jó volt, ott is mindenki együtt énekelve élvezte a koncertet. :) Nagyon jó számokat is játszottak, meg az átkötő szövegeken kész voltam. XD Jó fejek a tagok tényleg nagyon, úgyhogy állat volt, nagyon élvezte mindenki. :) Olyan fél 11 körül lett kb vége a koncertnek, szóval egy jó két órás koncert volt.
Szerintem az angol alkalmazottak, azok a pultosok és securityk akik ott voltak végig, félelemmel vegyes zavarral hallgatták, hogy mi ez. XD Punk-rock-reggae rap-klasszikus-romantikus-headbangelős metálhiphopnépzene... :DDD Annyira alter hogy szerintem azt sem tudták mi az isten van. XD Még az a legnagyobb szerencse, hogy a szöveget nem értették, mert ha értették volna, még kevésbé értették volna. :DD

https://www.youtube.com/watch?v=zxxxu2IbnWU
Kétszer visszakiabáltuk őket a színpadra, de aztán már tényleg mentek. :) Persze mindenki hallgatta volna még őket, de azért ők se nyomathatják a végtelenségig, meg igazság szerint szerintem nem én voltam az egyetlen aki másnap szintén ment dolgozni. XD 
https://www.youtube.com/watch?v=HM_vrHWY0LI

Szóval nagyon király volt, nagyon élveztem. :) Szerintem ha nem vesszük a sok koncertet amit a Helikon rádiós road show-kon élvezhettünk lent a strandon még anno a balatoni nyarakon, ez volt a második normális koncert, amin életemben voltam. Legalábbis, ha úgy vesszük, hogy direkt jegyet vettem rá és elmentem direkt erre, nem valami ingyenes. Az első az meg a tavalyi  IA Vocaloid koncert volt. 
Hogy melyik tetszett jobban, arra azt mondanám, hogy a vocaloid koncert, de csak mert az annyira hihetetlen, új élmény volt. :) Ez is nagyon jó volt, de végső soron játszották a számokat amiket sokszor hallgattam tőlük, és élőben persze sokkal jobb volt. ^^ Csak azt mondom, hogy a vocaloid koncert könnyekig hatott annyira szép volt meg annyira új. *w* :D Mindegy ez csak az én hülyeségem.

Aztán utána kb éjfélre haza is értem, és 4 óra alvás után reggel mentem megint melóba. A mai napot már végig tudtam nyomni, kicsit még energiahiányos állapotban ugyan, reggelire sem tudtam hű de sokat enni, és dehidratált is vagyok még mindig úgy érzem, szóval kicsit lassabb tempóban mint szoktam, de dolgoztam keményen ahogy tudtam. ^^ Ebédre a tegnapi kajám kb negyedét tudtam megenni, ami elég gyászos, de kihúztam vele négyig. Utána itthon aludtam vagy tízig, aztán így este legalább tudtam enni viszonylag rendesen, szóval az megvan. Most folyadékot kéne még pótolnom sokat, meg holnap rendes reggelit enni, nem tudom mennyire fog menni, közben nyomom a gyógyszert, bízok benne hogy holnap reggel is jó lesz. x_x Holnap már jó lenne ha teljes energiával tudnék szaladgálni egész nap, mert oda kell tennem magam amúgy is, minden nap, és idegesít, ha nem tudom. 
Kívánjatok szerencsét. *w*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr858755278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása