az élet utazás.

Valami nem stimmel itt ma...

2016/04/12. - írta: Erendir

...ez a gondolat férkőzött az agyamba ma reggel olyan tíz körül. :D 

Eleve idegen érzéssel kezdődött a napom, Endy, Arzén és én egy időben keltünk fel majdnem, és találkoztunk meg együtt sertepertéltünk a konyhában, reggeliztünk, beszélgettünk. O.o Egyszerűen szokatlan volt számomra, hogy egyáltalán látom őket, mert eddig, mikor a másik hotelban dolgoztam, kb egész nap nem is láttam őket... Leggyakrabban mire én felkeltem már nem voltak itthon, én meg mikor éjfélkor hazatántorogtam a melóból, addigra már rég aludtak...
De a lényeg! Ma volt az első napom az új melóhelyen! ^^ Aki ezt olvassa és még nem említettem neki, egy öt csillagos apartmankomplexumról van szó, ahol londiner leszek. :) És nem ez a "concierge", mint az előző helyen, aki százmillió dologgal foglalkozik, hanem meg van határozva a feladatköröm és nem nekem kell üzemeltetni az egész szájbatekert szállodát. Ez nem szálloda, de így is referálok rá néha szóval bocsi.
Eleinte persze egy rakás tréninggel fogok kezdeni, és ma fél tízkor kezdődött a head office-ban az induction trainingem, ami ilyen "bevezető" tréning vagy hogy mondjam, megismertet a céggel, a célokkal, elvárásokkal, stb.

Hát itt ámultam el először.
Eleinte tényleg csak a cég múltjáról meg erről-arról dumáltunk, de egyre inkább arra helyezte a tréninget vezető nőci a hangsúlyt, hogy velünk, a dolgozókkal hogyan foglalkoznak. Mikor az interjúkon voltam már akkor csodálkoztam, hogy mennyi juttatást kapunk, de itt még több állatságot mesélt. Az egész "kiképzésünk" (mert egy jó hónapig tuti tartani fog), online általunk is végigkövethető, bármikor simán lazán felhívhatunk bárkit a cégtől ha kérdésünk van, mindenki tök közvetlen mindenkivel, a legnagyobb góréfőnökmenedzser is ismeri még a vécésnénit is. Nagyon ki vannak élezve a csapatépítésre, videókat mutatott hogy milyen programokat szerveznek együtt, és hogy ezekre kajak büszkék és élvezik, nem azért csinálják hogy "na, örüljenek a parasztok aztán dolgozni ám". 
A jövő héten valamikor a tréning részeként egy nap végigmászkáljuk mind a 8 rezidenciát ami itt Londonban van, beülünk valahova kajálni, mondta a nő hogy közben szelfiversenyt nyomatunk és akié a legjobb az nyer valamit. XD Természetesen nem kérdés, hogy ki fog nyerni. B-D
A tréning végén szendvicspartit tartunk, összeülünk a managerekkel (az itt kint amúgy a főnököt jelenti kb, direktort), tök unhivatalosan, dumálunk egyet arról hogy eddig milyen a véleményünk, tetszik-e, meg kajálunk egyet.
Aztán utána mikor a papírmunkát befejeztük, és körbevezetett minket az irodában, össze is futottunk az egész cég tulajdonosával, aki le is pacsizott mindenkivel meg tök laza normális pali volt. :D Kicsit eldumáltunk, aztán szaladt a dolgára, nagy figura. Aztán kiderült hogy pl a csaj aki engem interjúztatott akkora góré ott a vállalatnál, hogy csak néztem meg pislogtam mikor mondta nekünk az idegenvezetőnk. O.o Én meg úgy dumáltam vele mint valami haverral, akit nemrég ismertem meg. :D És kajak, most is, és továbbra is úgy dumáltunk egymással. Nem semmi. 
Már itt azt éreztem hogy ez valami más téma mint amit eddig tapasztaltam.

Aztán mikor itt végeztem, átutazgattam a városon a tényleges melóhelyemre egy kis további tréningre. Megmutattattam valakivel hogy hol a legfontosabb helyiség a szállodában (konyha), és ott össze is futottam a közvetlen főnökömmel, akit amúgy kerestem. :3 Ott mutogatta éppen hogy milyen kütyüt szerzett, valami okosórát aztán ott hülyéskedtek vele a többi kollégával. :D Odahívott, aztán együtt kajáltunk és közben star warsot néztünk egy bazinagy tévén ami ott a falon van. XD Közben DJ-kről diskuráltak meg ilyenek, nagyon laza mindenki a másikkal meg közvetlen, és ez nagyon jó. Nem azt látom végre, hogy aki már valamilyen szinten vezető pozícióban van már "nem vegyül a néppel", és fennhordja az orrát. Bármit nyugodtan kérdezhettem meg mondhattam, max ha nem ér rá az illető, mintha egy haverral beszélnék így "várjámá", aztán utána folytatjuk. XD És fordítva is így működik, úgyhogy totál el voltam hűlve. 
Ott a rezidenciában aztán körbevezetett a csóka, bemutatott mindenkinek, elmondta ki mivel foglalkozik. Ami totál lesokkolt, hogy egyrészt ő maga, de a durva, hogy kb mindenki az irodában olvasta az önéletrajzomat, és már bombáztak kérdésekkel, hogy milyen harcművészetet nyomatok, meg hogy futok-e még. :D (Tehát kajak elolvasták, és a végéig...)
Még a reggeli tréningen elhangzott a maraton, amire felkaptam a fejem, kiderült hogy ők is, mármint a staff részt vesznek minden évben a londoni maratonon, egy vagy több csapattal. :P Mondtam is, hogy örömmel indulnék, a maratont sajnos a bal térdem miatt nem tudom bevállalni, kb 25-30 kilométernél elkezd fájni, ami nem baj, de ha folytatom, akkor egyszerűen beáll és nem tudom se le se fel mozgatni és pokolian elkezd fájni, majd ráállni sem tudok, valami a külső szalaggal van. De egy félmaratont simán be tudok vállalni, és meglepődtem, hogy már fel is ajánlották kajak, hogy igen-igen, szeptemberben lesz majd a maraton, meg milyen jó hogy jöttem, mert egy csaj épp elment onnan nem annyira régen, és akkor kajak tudnék helyette futni? 
Itt már nagyon gyanús volt nekem a szitu. XD Már reggel amikor az első tréningen ültem, akkor túl szépnek tűnt az egész, hogy igaz legyen, mondom itt tuti hogy valami turpisság van vagy valami nem stimmel, résen kell lennem. :D Minden emberismerő skillem meg megfigyelő-analizáló képességem ellenére sem láttam semmi természetelleneset, szóval még természetellenesebbnek tűnt a dolog, mondom ez nem igaz hogy itt tényleg ilyen jó a légkör. XD Ha tényleg ilyen, és ilyen is marad, akkor itt tényleg nagyon szívesen fogok dolgozni. :3

Ja meg ilyet szól még nekem a head concierge, hogy majd valamelyik nap jöjjek a panzióba maradni egy napot, mondom he? Hát hogy vagy egyedül, vagy hozzak valakit, egy éjszakára, egy napra jöjjek, próbáljam ki a rezidenciát, mindenkinek van egy ingyen napja hogy kipróbálja milyen a vendégeknek itt lenni, megszállni. :D 
Őőő hát mondom oké lol omg. :D

Asszem lesz még itt mesélnivalóm az tuti. Holnap jön a housekeeping trainingem amit igazából én nagyon bírok, az ugyebár a takarítás részleg, a szobák takarítása, rendbetétele, felkészítése az érkezésekre, illetve távozások utáni "újracsinálása". Aztán még több még több még több training, ami király. ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr878589690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása