az élet utazás.

Elektronyicki murduleck

2015/06/28. - írta: Erendir

Nna, megint utazás van a melóba. X3 Szuper hogy most már itt is tudok írni. :D Annyi időt "megtakarítok" vele.
Tök szar, mert holnap reggel fél hétre jöhetnék vissza a melóba. Mivel ma 3-tól 11-ig nyomom  a műszakot és egy óra az út, holnap meg szombat van szóval szar a közlekedés is, így annyiban maradtam magammal, hogy maradok bent a hotelban éjszakára. Nem hiszem, hogy annyira tele lennénk, hogy a cabin room-ok (a legkisebb szobáink, amik tényleg nagyon kicsik) ne lennének szabadok, legalább egy, de az is eszembe jutott, hogy szerintem nem fogom megkérni a recepciót mégsem, hogy ott maradhassak, mert szerintem a szinteken ma még melegebb lesz mint tegnap, és az ágyak is melegek, nagy paplannal, szóval csak feleslegesen összeizzadnám magam éjszaka.
Fürödni meg úgyse fürödtem szerintem kb 5 napja normálisan (nem vagyok se büdös, sem unhigiénikus, egyszerűen itt kint más a levegő és egyáltalán nem izzadok sehol, mosakodni meg szoktam XD), úgyhogy ez az egy nap nem fog számítani, akkor sem, ha csábít a fél órás zuhanyzás amit le szoktam nyomni mikor a hotelben alszok. XD
Lehet majd kipróbálom a személyzeti zuhanyt amit senki soha nem használt még. XD
Szóval asszem a linen roomban alszom inkább majd, ahol az ágyneműket tartják, az szimpinek tűnik, meg lesz minden, hogy tudjak aludni.

Reggel megint fél héttől fél háromig leszek, úgyhogy hamar el fog menni a nap valósznűleg, és ez a reggelis műszak nagyon tetszik, mert 11-ig van mit csinálni, a fúnökkel nem is találkozom mert nem merészkedik be az étterembe amikor ilyen busyk vagyunk, 11 után meg tegnap is eltűntem. XD
Vicces mondjuk hogy kábé annyit dolgoztam mint a három felszolgáló aki velem volt, csak gyorsabban... Ezek a románok. :/ De mindegy, nem az én dolgom.

A tegnapom egyébként viccesen telt, mert reggel az étteremben segítettem, aztán utána 11 óra után átmentem housekeepingre segíteni a csajoknak ágyazni mert némelyiküknek sok szobája volt, meg ketten szabadnaposak voltak, egy csaj meg beteget jelentett. Közben general cleaner is lehettem, mert elhvtak szőnyeget (mást nem TwT) kefélni, meg porszívózni, virágot pakolni, meg egyebek. Aztán kicsit concierge is voltam mert tolattam egy floor checket hogy összeszedjem a koszos tálcákat meg ilyenek, meg mozgattam pár csomagot. :D
Szóval tegnap még univerzálisabb meg multifunkcionálisabb voltam, mint általában. Nagyon tetszett, de egy picikét azért elfáradtam benne.
Most délutános leszek Adriannel, az egyik kedvenc kollégámmal, aki lengyel. Poén, múltkor dumáltunk, aztán mondta, hogy olyan hülyeség, lengyelországban egy csomó filmnek lefordtják a címét feleslegesen de nagyon ügyetlenül valami másra. Példaként elkezdi, hát igen, nálunk például a Terminator úgy van, hogy ELEKTRONYICKI MURDULECK. Hát képzelhetitek mennyire sírtam a röhögéstől. XD
Holnap reggel meg ugye ugyanez a reggeli műszak lesz, de hétvégén nincs manager. :P Úgyhogy 11 után eltűnök megint, majd elmegyek fagyizni vagy mittomén. XD Becserkészek egy csinos szobalányt aztán ágyazok egyet vele. XD Ami nem lenne rossz, ha lenne olyan, de nincs. :D

Most lehet hogy ez azért van mert kijött a jó idő, de mostanában gyakrabban jut kicsit eszembe, hogy jó lenne valami jányt becserkészni. Aztán kicsit gondolkozok és elmegy tőle a kedvem, de nem tom mostanában miért vagyok ennyire kanos. XD Mert csak az vagyok, a magány most igazán nem izgat, jól megvagyok így.
(Megjegyzés: Nehéz nyugodtan ülni amikor meghallod a Linkin Parktól a Wake-et...)

Aztán vasárnap off, összezörrenünk a gáborékkal, bunyózni is akarok már kicsit a bencével, meg valamit gyúrunk is akkor már. X3 (NEM, NEM TÉSZTÁT)

Amúgy marha jól elvagyunk, rendeltem egy ugyanolyasmi gamepadet ami nekem is van, ami már meg is jött, úgyhogy majd tudunk azzal funolni, meg letöltöttem egy játékot, ami hihetetlenül nagyon király... :) Ezt nézzétek, érdemes.

 

 

Ori and the blind forest.
Ugrálós platformer, amiket én amúgy is nagyon szeretek, de ez annyira jól össze van rakva, nagyon jó a zenéje, és az egész annyira egyedi, és GYÖ-NYÖ-RŰ!*w*

És egyébként meg amikor kajálunk vagy csak simán nem csinálnánk semmit, animét nézünk, megmutattam a bencének a Date a Live első évadát. :3 Tetszett neki, úgyhogy folytatjuk is a másodikkal rögtön. Nagyon király anime, vicces, pont tűrhető mennyiségű fanservice van benne, az is inkább csak azért, hogy vicces helyzetek szülessenek, nem ilyen "csöcsök az arcodba hogy boldog legyél oszt jóvan" tpusú. A zenét meg még inkább imádom. *w*
És basszus jó hülye vagyok, már két napja rá akartam rakni a mobilomra őket, de elfelejtettem. Baaka.

Na, megyek. OwO

ELEKTRONYICKI MURDULECK.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr327580526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása