az élet utazás.

Nap Ló

2015/06/26. - írta: Erendir

Ez a netbook 100%-on 5 órát bír, omg. :D

Most nem jön filozofálgatás meg semmi ilyesmi, csak egy kis helyzetjelentés. Túl sok volt mostanában már az agyalás itt a blogon. XD

Szóval kijött a bence. :3 Minden király, és nagyon sokat javt a kedvemen is. :3 Minden nap várom hogy hazaérjek mert mindig felvidít meg baromkodunk. XD Tegnap főztünk spenótot, vagyishát megtanítottam a bencének hogy hogyan kell. :3 Ha az elfogy akkor meg tökfőzeléket fogunk csinálni. OwO

Még hárman nyomorgunk a szobában, de nem nagy katasztrófa, elvagyunk végülis így is. XD De azért jó lenne ha lassan már rendeződne a helyzet. Csak így hogy a hülye román volt lakótársam nem költözik fel a másik szobába, valami mást kell kitalálnunk.

A melóban tegnap nagyon durván szaladgálni kellett, egy nagyon picit frusztrált voltam de csak amiatt mert nem hagytak békén folyamatosan, nem amiatt a tény miatt, hogy dolgozni kell meg elfoglaltak vagyunk. AZtán nem volt egy szavam sem mert aztán végre valahára ki tudtam venni a szünetemet és tudtam enni valamit (kábé délben először reggeltől. x_x Nem csoda hogy ingerült voltam, a jó kis croissant lenyugtatott. XD
Ja meg az sem utolsó, hogy kb a napi fizetésemet összeszedtük borravalóként, ami elég sok. O.o Úgyhogy azért jó nap volt.

Ma megint reggeles voltam, de szerencsére normális kollégámmal, úgyhogy egyrészt hamar el is ment a nap, élveztem is, és nem kellett megszakadnunk. :) Szeretem az olyan napokat, mikor elfoglaltak vagyunk ugyan, de nem kell megszakadni. Ilyen volt a mai is.
Bár volt egy pillanat mikor lehettem volna ideges, de csak nevettem ahogy szoktam. :D Azt mondták, költöztessem át a 412-est a 322-be, mondom oké. VIszont a nőciknek mindenük szanaszét volt pakolva, úgyhogy megjegyeztem mi hogy van, összepakoltam, átvittem mind a négy bőröndöt, meg a sok minden hülyeséget is és a másik szobában lehetőség szerint ugyanolyanra visszarendeztem.
Lementem a recepcióra, hogy na, kész a room move, erre mondják hogy... Hát... VIssza kéne vinni a cuccot, mindent, mert beszéltek a vendéggel telefonon, és szeretné előtte megnézni a szobát. Na, mondom, fasza. :D Röhögtem csak magamon, aztán megcsináltam. Majd a délutánosok szívhatnak megint vele, ha visszajön és tényleg át akar költözni. XD

Ja és amúgy nagyon furcsán érzem magam. O.o Még nem tudom elmondani nagyon, hogy hogyan, vagy miért, de nagyon vegyes hangulatom van a napokban.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr77574824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lüsi 2015.06.26. 13:35:14

Ez jó :D anno mikor takarítottunk Csengével lakásokat, kurva idegesítő volt, hogy a csaj széthagyott mindent, holott azt mondta, összepakol, mire megyünk takarítani. A kajáit se szedte össze a hűtőből, mi meg kidobtuk... :D

Erendir 2015.06.28. 15:50:11

@lüsi: Hmm, az igen. :D Akkor jól tettétek. XD Nálunk egyszer valami indiai család hagyott itt egy csomó mindent és kérdeztük, hogy nem viszik-e el, mondták hogy nem, tartsuk meg nyugodtan. Ilyen parfümök meg minden. :D
süti beállítások módosítása