az élet utazás.

Peace

2015/04/05. - írta: Erendir

Nem tom miért ez a bejegyzés címe, de písz van. Szereteet és béékee! Tegnap azt álmodtam, hogy elköltöztettek Londonból, hogy egy jobb helyre visznek ahol van saját szobám. Beültem egy kocsiba, és majd' egy órát vittek, mire megjöttünk. Ahol kiszálltam, sütött a nap, nyári meleg volt, és egy nagy magyar falusi héz volt előttem... De emeletes. Mondom wtf.
Beléptem, és mondták, hogy 6 ember költözik az alsó szintre, az egyik szobába 3-an ami 6x3-as, 2 ember költözik egy 4x2-es szobába, én meg kapok egy 1x2 méteres szobát. Néztem, hogy ehh? De aztán bepakoltam, az ágyra, mert az fért csak el a szobában, semmi más.
Aztán bbbfféeeeeeeeeeeeeeeeeqeeeeeev tv ww át afaf rá tat rá wft rá twt rá tftwa rá ww át ttwrwfwwfwtatf a helyzetrá a rá r rá tttw át wftt rá twwwaww rá rçwawwrrrřwř we are wew we eé aww <- ezt a telefonom írta de meghagytam mert szerintem művészi.
Szóval kiderült hogy valami nagyon öreg, aszott, de annál nagyképűbb házaspáré a ház, akiknek mindenféle dolgot meg kell csinálni a ház körül, cserébe, hogy itt lakhatunk. Mivel ez nekem nagyon nem tetszett ezért élesváltásban egy fehér szörnnyé változtam és Keszthely-kertvárosban a hóban hazafelé menetelőket ijesztgettem inkább, meg néhányat meg is ettem. OwO Na az jó volt.

Aztán utána nagyon menő fekete ruhában mászkáltam valami anime lányakadémián és mindenki odavolt értem for some rízön, én meg csak sejtelmesen mosolyogtam meg kacsintgattam. :D

Aztán felébredtem. Jó buli volt.

Ma felköltöztem a felettünk levő szobába, úgyhogy a délelőttöm pakolással telt... De legalább már nem kell a baszom hangos horkolást vagy a skypeon románul üvöltözést hallgatnom. Helyette van egy normális, hasonlóan kocka lakótársam akivel legalább el is vagyok. Máris jobban érzem magam, bár csak három hétig lesz velem, utána költözik, de elvileg én is, össze graboval meg kugel-channal, aztán arzén is jön május végén. Jobban izgulok mint mikor én kijöttem, mert velem leszarom mi van, de ők a barátaim. Fontosabbak nekem mint az, hogy velem mi van.
Szóval meglátjuk mi lesz. Tudom hogy megoldjuk, mert egyedül is megcsinálom a.lehetetlent, velük meg... De mégis bennem van a félsz, ha nem minden sikerül maximálisan jól, tudom hogy személyes kudarcként könyvelem el majd magamnak. :/

Kell vennem olívabogyót. OwO

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr327340304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása