az élet utazás.

Karacsony, extrakkal

2014/12/26. - írta: Erendir

Hat ez a bejegyzes erdekes lesz, mert angol nyelvu bilentyuzeten irom, szoval a szep magyar betuk kimaradnak belole. O.o Meg furcsabb igy irni azert mert a y es a z fel vannak cserelve, szoval kb annyit backspace-ezek mint amennyit irok. XD Gepirasnal nagyon zavaro mert annyira megszoktam mar hogy melyik billentyu hol van, hogy nem egyszeru raszokni az uj kiosztasra. :D Ez eleg zavaro lehet majd ha uj gepet veszek. x_x

Na szoval hat eleg erdekesen alakul ez a karacsony egyelore. Itt Londonban vegulis 25-e az inkabb karacsonyoyos nap, nem 24-e mint otthon. A varos nagyon ijesztoen kiurult, mert Londonban nem sok angol el itt Londonban, sot inkabb azt mondanam hogy alig vannak, inkabb csak itt dolgoznak paran, de a hazuk, lakasuk mar kintebb van, Londonon kivul, itt pedig 98%-ban bevandorlok laknak, akik kozul pedig ugyebar az unnepekre szinten nagyon sokan hazautaznak. 
Also, 25-en itt egyaltalan nincs tomegkozlekedes, de totalisan. Nagyon furcsa, se vonat, se metro, de meg busz sem megy egy darab sem egesz nap. 

Ezek kovetkezmenye pedig, hogy itt vagyok egy nyolcmillios nepessegu fovarosban karacsonykor, szinte a varos kozepeben, az egyik legforgalmasabb ut mellett, es olyan szinten kihalt minden, hogy az hihetetlen. Kb 20 percenkent megy el egy auto az uton ahol maskor atkelni sem lehet, gyalogosok meg total nincsenek. XD 
A tobbiek szerint eleg ijeszto de en nagyon szorakoztatonak talalom. :D Tiszta silent hill egyreszt, masreszt meg mindig amikor forgalmas helyeken, varosokban vagyok, mindig probalom elkepzelni milyen lehet, hogy nezhet ki teljesen kiurulve, neptelenul, es milyen lehet ugy vegigmenni a kihalt utcakon hogy tudod hogy kozel s tavol te vagy az egyetlen a varosban.
Itt most pont ilyesmi a feeling. :D

Tegnap este jottem be a hotelba, mert ma delutanos muszakban dolgozom, ami azt jelenti hogy ma mar nem tudtam volna bejonni a tomegkozlekedes teljes hianya miatt. Ezert hat akik karacsony ket napjan dolgoznak azok bejottek mar tegnap este, es kaptunk szobakat ahol lehetunk es alhatunk. :3

Ezen felbuzdulva jol felpakoltam magam edesseggel, laptoppal, fulessel, mondvan hogy jol elleszek en online a barataimmal amig ezek vedelnek, mert az mar nyilvanvalo volt hogy mas nem lehet a program. XD 
Aztan persze, ahogy en meg azt elkepzeltem... Nem telt bele fel ora es mindenki beozonlott a mi szobankba (van meg kb 4 vagy 5 masik amik nagyobbak is), es mindenki elkezdett ott uvoltozni, kiabalni, visitozni mint aki teljesen meg van hulyulve, vagy epp ugy vihogni hogy a dobhartyam kiszakadt bele. 
Hat mondhatni kurva jol ereztem magam tole, en aki rohadtul nem arrol vagyok hires hogy kedvelnem vagy birnam az ilyet, vagy a hangos dolgokat. Na mindegy, igy elegge meg lett nehezitve a dolgom a jatekot es a barataimmal torteno beszelgetest illetoen.
Es mielott valaki a fejet csovalna amugy hogy akkor miert nem csatlakoztam a tarsasaghoz aki korulvett, hat ezert:
- Utalom ha reszegek vesznek korul
- Nem iszok alkoholt, de ha iszok akkor is tetemes mennyiseg kell egyaltalan ahhoz hogy elszeduljek
- Barmit probaltam mondani vagy bekapcsolódni a beszélgetésbe, akkor se hallották meg ha szinte kiabáltam, ha egy konkrét személynek mondtam valamit, csak simán elengedte a füle mellett, üvölteni meg nincs kedvem

Szóval így kb nem volt értelme próbálkoznom se hogy bekapcsolódjak a kiabálásba. Azt nem értem, ha volt a miénken kívül még 4 szoba ahová szét voltunk osztva azok akik itt aludtak a hotelben, és ezek mindegyike nagyobb volt mint a miénk és üresen álltak, akkor miért pont a mienkébe kellett becsődülnie mindenkinek? 
Másnap ez a kérdés szintén felvetült bennem, ugyanis fogtam magam és átmentem egy másik szobába még mielőtt eluralkodtak a körülmények, és ott próbáltam nyugodt körülmények között ellenni, de oda is bekopogtak utánam hogy mit csinálok. Az emberek miért akarnak a társaságomban lenni ha nem érdekli őket az amit mondok és tényleg, de tényleg nem emelem a színvonalat???
Na mindegy.

Ja amúgy visszatértek az ékezetek igen, mert a saját gépemen folytatom most az írást már.

Egyébként csak úgy elmúlt ez a karácsony ahogy jött, semmi extra nem volt. Talán ez az első karácsonyom amikor nem kaptam ajándékot senkitől. :D Őszintén szólva annyira nem hat meg, nem érzem valamiért hogy valamiből kimaradtam volna, de a barátaim (a családom) nagyon hiányoznak, szilveszterkor meg még jobban fognak, mert nekünk inkább mindig az volt a karácsony, mikor összejött a csapat és együtt ünnepeltük meg még egyszer a karácsonyt rendesen, egymás között, meg ugye a szilveszteri szokásos marhulás. :D De fog hiányozni... Remélem azért, hogy idővel ez majd változik, mert a következő évben valahogy másképp szeretném tölteni ezt a karácsony-új év időszakot, ha lehet.

Jut eszembe új év. Ha így visszatekintek az évre, és összegezni akarom (amit majd megteszek egy külön bejegyzésben szerintem úgyis később, mert szilveszterkor úgyis szabadnapos leszek), akkor elég szar egy év volt. XD Mondhatni semmit nem értem el azon kívül, hogy elutaztam otthonról és egy új életet kezdtem itt, és végre úgy érzem hogy van is esélyem arra, hogy kövessem az álmaimat és kiépítsek magamnak valamiféle jövőt, és ez nagyon jó.
Így, hogy itt kint vagyok, dolgozok, és a munkámmal pénzt is keresek, nem csak mínuszban vagyok hónapról hónapra, így sokkal könnyebb optimistának meg pozitívnak lenni, de kicsit visszahúz a magányom. De még ezt is könnyebb így elviselni, mert legalább magam megvagyok tök jól. :)
Még mindig nem érzem úgy, hogy képes lennék megosztani valakivel az életemet. Ez persze csak amiatt van, hogy még senki olyannal nem találkoztam, aki szeretne megismerni, és nem csak én őt. Mert utóbbival nagyon sokszor találkoztam és találkozok ma is, és itt kint is, de ugye ami kétemberes dolog az kétemberes dolog és nem csak tőlünk függ.
Az előbbi pedig tudom hogy létezik, mert arra is volt már egy csomószor példa (bármilyen hihetetlen is!!!). Úgyhogy próbálok türelmes lenni, de ez nem azt jelenti, hogy csak várok, hogy a sült galamb a számba repüljön. XD Csak  jó lenne ha akiknek írok, válaszolnának is, vagy tanúsítanának valami érdeklődést, jót tenne az önbecsülésemnek. OwO (Kipróbáltam egy "idekinti" ismerkedős oldalt és szimpi is, csak eddig még nem jött válasz, pedig sok mindenki szimpatikus ^^) De nem baj, tudom hogy lesz majd olyan akivel meg tudok ismerkedni és kölcsönös lesz az érdeklődés, csak idő kérdése.

Addig is elvagyok a melóval meg a barátokkal, próbálok ismerkedni, kicsit nyitni a világra, több kevesebb sikerrel, felülkerekedni a hülyeségeimen, a bizalmatlanságomon meg az önbizalomhiányomon, de szerintem mindenki fel tud sorolni önmagában is két olyan hibát, ami végigkísérte az élete során, hiszen senki nem tökéletes. :) 
Persze ezeket a hibákat mindenki próbálja kijavítani magában, és ez a jó, mert aki csak elfogadja, vagy még rá is tesz egy lapáttal (pl ha valaki hajlamos a féltékenykedésre és még inkább rádolgozik erre), annak túlságosan meghatározhatja az életét ez a pár tulajdonság.

Na de most ilyenekre nem térek ki, van még nagyon sok dolog amit le akarok írni és el akarok mondani, úgyhogy az majd marad a következő bejegyzésre. Most megyek vissza dolgozni. XD 

Mindenkinek minden jót, kellemesebb és jobb és boldogabb karácsonyt mint ami nekem volt, és boldog új évet! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr447010687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása