az élet utazás.

Melóbeló OwO

2014/02/23. - írta: Erendir

Úgy tetszik a gyakorlati helyem. ^^ Az is durva volt, ahogy idekerültem, azt is írogattam a blogra, hogy az hogyan alakul, és hát elég bajos volt. :D Vagy 12-3 helyre küldtem e-mailt, abból 2 méltatott egyáltalán válaszra, és abból is csak egy volt az, amelyik nem sz*rt rá magasról, hogy mi van.

ELeinte fogalmam sem volt, konkrétan mit fogok dolgozni, de mint általában, ez zavart a legkevésbé, én speciel nem bánom ha bedobnak a mélyvízbe és hirtelen kell mindent megtanulni. XD Akivel dolgozom egyébként tök normális és szépen bevezetett abba, hogyan kell iratokat iktatni, ezt-azt-amazt beírni ide-oda-amoda, de nagyon sokféle irat van, nagyon sokféle besorolással, és mindegyiknél más az eljárás. x_x Szóval az elsõ naptól kezdve felírogatok egy-két dolgot amit fontos megjegyezni, hogy ne bénázzak el semmit, meg hogy ne kelljen százszor megkérdeznem és ezzel idegesítenem akármit is. XD
Eddig mondjuk csak kétszer írtam félre egy-két aktánál valamit, meg volt, hogy egy pár levelet rossz helyre iktattam be. Gond nem lett belõle, lecseszést nem kaptam, csak elmondta mire figyeljek hogy ez ne forduljon elõ legközelebb, én pedig úgy tettem. :3

Amúgy itt is vannak vicces dolgok, mint például a múlt héten vagy 200 olyan aktát iktattam, amik olyan emberek adós papírjait tartalmazzák, akik már rég meghaltak... XD Errõl jutott eszembe a szomorú tény, hogy az apektõl (flancosabban NAV) még a sírba sem menekülhet el az ember. :D Vagy a "Ha eljön Joe Black" címû film ahol Brad Pitt (jól mondom?) játssza a halál szerepét és miután levág a film vége felé egy olyan adós szöveget, hogy adószakértõnek nézik (aminek amúgy kiadja magát), csak higgadtan megjegyzi: "A halál is csak egy adó."

Meg itt is vannak vicces nevek is természetesen, amiket gyûjtök, de még nem volt olyan wtf amit felírtam volna. :D Arra viszont emlékszem amikor még a Fundamentánál dolgoztam és valami Pilihaci Horatiu Christian-t kellett felhívnom. XD
De azért itt is vannak ügyfelek akiktõl az ember eldobja az agyát. :D Felhívta a "felettesemet" egy emberke, felvette a telefont és az egyén egybõl csak annyit mondott: " Jó napot kívánok, legyen szíves megmondani nekem, hogy hogy áll az adótartozásom!" Semmi név, vagy ilyesmi. :D De a másik még jobb volt, felveszi a telefont, erre a pali: "A zöld pulóveres kollégával szeretnék beszélni! Aki szerdán ott volt!" Okkéé... XD Hol? :D
Szóval tudnak alkotni itt is az emberek. :D

Amúgy lényegében egész nap írok mint a gép, iratokat rendezek, dátum, iktatószám, eljárási mód szerint, megyek néha ide-oda papírokkal, meg ha bármiben segíteni kell abban ha tudok segítek. : )
Tetszik amúgy, még jobban tetszene, ha fizut is kapnék érte. :( De annak megfelelõen hogy nem kapok érte pénzt, nem is nagyon ragaszkodnak hozzá, hogy én minden nap hétköznap 8 órát bent üljek feleslegesen. Ha nincs meló, üresjárat, akkor minden további nélkül hazangednek, sõt a múltkor egyenesen haza akartak küldeni, csak be akartam fejezni amit épp csináltam, úgyhogy még maradtam egy fél órát. :D Meg nem is kell szuperkorán bemenni, szóval ez elég luxus, fõleg így, hogy öt percre lakom a melótól. : )

Tudnám egyébként simán csinálni, megfordultam már sok olyan munkahelyen, amikhez képest ez mennyország... XD
Eddig elég lájtos volt a téma, de elvileg ezen a héten már több lesz a meló, kíváncsi leszek, akkor mi lesz a helyzet, meg hogy fogok teljesíteni. :3

Címkék: meló mindennapok
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr415955382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2014.02.24. 09:12:16

Gratu hozzá! Mennyi még a letöltendő? :D

erendir 2014.02.24. 22:01:14

Kb április közepe táján lesz vége, azt hiszem. : )
süti beállítások módosítása