az élet utazás.

Kályha farkas

2014/02/05. - írta: Erendir

Hihetetlen, hogy az ember gondolkodása, és élete milyen csavart tud venni hirtelen. : ) Egy pár hete még eléggé olyan "megegyezõs" hangulatom volt... Ez körülbelül annyit takar, hogy pozitívan gondolkoztam, nem búslakodtam, és ugyanúgy próbáltam segíteni másokon mint régen, és élvezni akartam az életet és kitartottam, de csak azért, mert belül tudtam, hogy "ez a helyes", azért csináltam csak mert "ezt kell tennem". Ez is egyfajta boldogság nekem, már úgy értve, hogy el tudom magam tökélni annyira, hogy azt tegyem ami helyes, ne emózzak, és haladjak elõre, annak ellenére is, hogy nem minden úgy alakul (vagy minden nem), ahogyan az optimális lenne.
De nyilván ebben ti is látjátok, hogy nincs olyan sok boldogságérzet, többnyire inkább egyfajta sikerélmény. : )

Most azonban kanyart vett az életem, ugyanis elmondhatom, hogy boldog vagyok. : ) Mostanság azért voltak rosszkedves napjaim, mert kerestem azt, vajon mi az amitõl boldog lennék, mire vágyok, mi az, amitõl jobban érezném magam. Természetesen megint itt volt az orrom elõtt. : ) És szerencsére az a rohadt szerencsém még mindig nem hagyott el... :D Ez tényleg hihetetlen. XD Talán tényleg azért választottam még a LaTale-ben is azt a kasztot amelyiknél a Luck a legmagasabb, mert ennyire kihat rám a való életben is? :D Azt sem bántam meg és nagy szerencse volt, hogy azt választottam és a való életben is folyton elkísér a szerencse. : )

 

 

A suliban, a melóban, az életben, a szerelemben, a barátaim esetében, mindig, mindenhol elkísért a szerencse. Mindig valami szerencsétlenség után jön a következõ szerencse-adag, de mindig várat magára egy kicsit, hogy mindig elhigyjem, hogy ezúttal nem lesz, és utána csak úgy jön. : ) Ez tetszik. :D
Remélem megtartja a szokását. : )

Azt nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar újra azt mondhatom: Boldog vagyok. Boldog, és teljes vagyok, most már teljesen, úgy érzem. : ) Visszakaptam azt az érzést, amit annyiszor emlegettem itt is: Az érzést, mikor nem csak te érdeklõdsz valaki iránt, de õ is irántad, és tényleg kíváncsi rád és meg akar ismerni, nem csak úgy tessék-lássék módon néha visszaír két szót, mint ahogy azt sokaknál demotiválásom mellékleteként tapasztalhattam mostanság...
És most összehozott a sors egy különleges személlyel, aki annyira hasonlít rám gondolkodásban, mint talán még senki, ráadásul egymáshoz is pont úgy viszonyulunk, mint a másik, és ez új érzés. ^^ Új, és jó érzés, mert érzem, hogy most teljes vagyok, hogy erre van szükségem. : ) Végre újra van okom mosolyogni, nem kell okokat kitalálnom, hogy mit miért teszek, mi a motivációm, csak úgy megyek és csinálom, és hajt az érzés, hogy kiegyensúlyozott, és boldog vagyok, és ez felbecsülhetetlen. ^^

Visszatért az az érzés amit nemrég írtam le, mikor érzem, hogy: "Hirtelen megint éreztem azt, hogy belülrõl melegít valami, mint általában, ha érzem, hogy vannak akik szeretnek, és "fûtök", vagy hogy mondjam. Mintha belülrõl melegítene valami..."
: ) És ez jó érzés. ^^ Fizikailag is érzem a hatását, végre megint a szokásos módon sapka és kesztyû nélkül, sál+kabát kombóban sem fázom, sõt, ha felveszem a sapkát vagy a kesztyût vagy a sapkát , már melegem van. A sál az mindig kell, a nyakam könnyen megfázik. OwO

Szóval most minden rendben látszik lenni, és nagyon hepi vagyok. ^^ Egész nap csak vigyorgok, és megvan rá az okom. : ) Akik ismernek, és ezt olvassák, talán nem értik, mire fel ez a nagy boldogság, de aki elég jó barátom, nem vészmadárkodik és érti, mi az oka a boldogságomnak konkrétan, és megért. : ) Meg tudja, hogy nem kell engem félteni. :D Még ha most talán nem is lát belem senki igazán, hogy miért lehet velem madarat fogatni. : )

Most minden ki van egyensúlyozva bennem, és ez annyira jó érzés. ^^

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr705955389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MonstreCharmant 2014.02.05. 20:54:13

Jó látni, hogy boldog vagy:) sok SZERENCSÉT továbbra is! :)

Shaku 2014.02.05. 21:07:49

Na, örülök a boldogságodnak ^^ :) Ott lakik a csaj, ahol te, vagy ismét távkapcsolat?:) Úgy szeretném én is átélni ezt az érzést~ :)

erendir 2014.02.05. 21:21:33

Köszönöm szépen ^^ Azt hiszem a sors megint rám mosolygott, és örülök annak, hogy így történt. ^^ Nem "csaj", és nem is távkapcsolat, és nem is lakik ott ahol én. : ) Ez annál összetettebb és különlegesebb. ^-^ Nem hiszem, hogy értené bárki is, ha leírnám. : )

Karen22 2014.02.05. 21:39:31

:D Na tök jó , amúgy tök ugyan ez szokott lenni nálam is . Azaz inkább hasonló , nagy mázlista vagyok de közben kétbalkezes szerencsétlen ..Amit én elrontok azt a mázlim mindig helyre teszi , :D de nem könnyítem meg a dolgát . xD fene bele engem kíváncsivá tettél :D

6h0st 2014.02.06. 10:00:20

A vészmadár majd iszik veled holnap este egy sört. :D Mert neki is Irish Luck-ja van. :D

*napocska* 2014.02.06. 11:56:37

Örülök, hogy boldog és teljes vagy! :D Irigylem azt a különleges személyt, hogy egy ilyen kályha Farkassal fonhatja össze bajuszkáját. :)

erendir 2014.02.07. 23:19:29

Karen, igen, nekem is így van :D Elszerencsétlenkedek gyakran mindent, aztán valahogy mindig rendbejönnek a dolgok csak úgy, a mázli miatt. :D Általában. ^^" Majd még írok a dologról, ha kíváncsi lettél rá. :3

erendir 2014.02.07. 23:20:40

Irish-ről jut eszembe, van itt Scotch is valahol elfekvőben, ha jól emlékszem. :3 XD Na majd csak óvatosan a dologgal, de amúgy meg nem vagy vészmadár. :D

erendir 2014.02.07. 23:23:52

Én is nagyon örülök... :3 Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ér ilyen érzés újra. : ) Hát, lehet is irigyelni! :D ( Szakad a plafon... O.O :D)
süti beállítások módosítása