az élet utazás.

'Murica?

2014/01/26. - írta: Erendir

Hú, de várom már ennek az idõszaknak a végét. XD Egyszerûen olyan sokat kivesz belõlem ez a napi 12-3 óra suli vizsgákkal megfûszerezve, hogy már az sem érdekel hogyan, csak legyen vége.

A sulival kapcsolatban: (ezt most azért is jó leírnom ide, hogy én magam értsem és áttekintsem XD)

Megtudtam pár pozitív információt, pl hogy ha megvan az összes tárgyból az aláírásom (ami megvan) , akkor tuti hogy nem dobnak át költségtérítésesre, akkor sem, ha halasztanom kell egy évet. Valami hülyeséget magyarázott az egyik nõ, hogy viszont ha így halasztanom kell, akkor nem kapok diákot. Ami elég nagy baromság szerintem, mert aktív hallgatói jogviszonyom lesz akkor is, valamint a vizsgakurzusos tárgyakat amik nem sikerültek, amúgy is fel kell valahogy vennem, amihez aktív félév kell, tehát be kell iratkoznom a félévre. Szóval ez hülyeség.
A másik. Megvan a szakmai gyakorlati helyem. ^^ Nagyon jó hely, és kedves a nõ is aki ott van, mondta hogy egy csomó dolgot majd meg is mutat meg elmagyaráz, hogy ne csak úgy legyek ott mint a befõtt, hanem tanuljak is valamit, meg legyen valami hasznom abból, hogy ott vagyok, meg segít a szakdolgozatom elkészítésében, meg a szakmai gyakorlati beszámolóm megírásában. :) Szóval ez király. ^^
Ami nem király, hogy kicsit megzavarodtam, mert leadtam a szakmai gyakorlati papírokat a suliban, és az egyik tanár akinél leadtam az azt mondta, hogy király, akkor mindenképpen csináljam meg a szakmai gyakorlatot idén, mert akkor még ha halasztanom is kell, akkor azt már a jövõ évben nem kell újra megcsinálnom. Én is örültem a fejemnek, hogy jaj de jó akkor nincs is semmi komoly baj, aztán mikor levittem a másik nõhöz a papírt akinek még egy példány kellett, elkezdett nekem magyarázni, hogy ha nincs meg az összes tárgyam és vizsgám, akkor nem is mehetek szakmai gyakorlatra, merthogy akkor leveszik a neptunról, és nem tudom felvenni. (Amit amúgy már megtettem XD)
Hát mondom neki wtf, a másik nõ az azt mondta, hogy meg lehet csinálni attól még idén a szakmai gyakorlatot, nem muszáj azt jövõre. Õ meg mondta, hogy hát a rendelet szerint ez így van, hogy nem lehet elkezdeni...
Hát mondom ez marha jó, akkor ezek szerint ha eközül a két vizsga közül akár egy is, akkor hívhatom fel a gyakorlati helyemet, hogy bocsi, mégsem megyek? :/ Ezt nem akarom, szóval valahogy meg kell ezt oldanom mindenképpen, megtudakolni hogy most akkor végülis mi van. :)
A másik, hogy akkor ha nekem halasztanom kell, ami a héten eldõl, hogy igen vagy nem, akkor tulajdonképpen a regisztrációs hét után nem is lesz semmi dolgom abszolút. Kivéve ugyebár, ha mégis elvégezhetem a szakmai gyakorlatot most, ami jó lenne. Még jobb lenne, ha a szakmai vizsgát is lezavarhatnám ugyebár, de ennyire ne szaladjunk elõre.

Szóval a lényeg, ha így tulajdonképpen szabadságom lesz szeptemberig, vagy még tovább, a tavaszi félévig, akkor ez azt jelenti hogy mehetek melózni. :3 Ami jó , de most jön az érdekesség.


Tegnap ugyanis egyik ismerõsömmel beszélgettünk, és õ mondta, hogy történetesen neki az anyukájáék kint élnek amerikában, Dallas környékén, de hogy Los Angeles környékén is élnek ismerõsei. Ez pedig szuper mert mondta hogy áprilisban mennek ki és tudnának nekem állást és szállást is szerezni, ha úgy van, csak hívjam fel meg beszéljek vele, ha úgy tervezek. : )Ez azért is kapóra jön, mert német nyelvterületre semmiképpen nem akarnék kimenni egyrészt, másrészt meg marha jó tapasztalat is lenne számomra, harmadrészt meg pénzkeresési lehetõségnek sem utolsó, tekintve, hogy azt mondta nekem ez az ismerõsöm, hogy heti fizetés van és a minimum 2000 dollár... Egyik ismerõse pedig recepciósként 6000-et keres egy hotelban egy kisvárosban. Mondtam neki, hogy akkor a kaja meg a szállás is elég drága lehet, de meglepett, hogy azt mondta, hogy nem, még olcsóbb a kaja mint itthon, meg a ruhák is vicc áron vannak.

Szóval ennek örülök, mert amúgy is olyan helyre mentem volna ki külföldre, ahol van ismerõsöm, vagy legalábbis olyan aki tud valamit az ottani dolgokról, meg tájékozott. : )
Nyilván nem könyvelem ezt el máris megvalósított tervként, meg nem ugrok puff bele, de ennek a lehetõségnek most nagyon örülök. ^^


Annak ellenére is, hogy még nem vagyok túl a nehezén, mert legalább látom a végét már. : )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr165955394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása