az élet utazás.

SzavazOwO

2014/01/10. - írta: Erendir

Na, azt hiszem ilyentájt, mikor már rég lebontotta már a karácsonyvát is (vagy talán nem? : ) Nálunk sokszor még februárban is megvolt :D), itt az ideje, hogy lezárjam a szavazót, és megnézzük az eredményeket. :P ^^

Lássuk hát:

 Kértél Karácsonyra valamit? ^o^

Igen, és meg is kaptam yay! 7 (47%)
 
Igen, és nem kaptam meg TuT! 0 (0%)
 
Nem, de megkaptam O.o! 1 (7%)
 
Nem kértem semmit, de örültem az ajándéknak. 2 (13%)
 
Nem kértem semmit, de nem is kaptam semmi jót. TwT 0 (0%)
 
Krumplit kaptam. OwO 5 (33%)

Wow, ez beillesztette az egész táblázatot. :D Tök jó. ^^

Szóval, ahogy nézem, elég sokaknak jól alakultak ebbõl a szempontból az ünnepek, és ennek örülök, remélem mindenki boldog és elégedett az ajándékokkal amiket kapott. :3 Ami természetesen Old Spice °O° (miért, mi más? Az a legjobb ajándék XD) Na jó, lányok esetében ezt helyettesíthetjük parfümmel vagy új cipellõvel. :3

Szerencsére akkor olyan nem volt, aki kért volna valamit és nem kapta meg, ennek örülünk. ^^ 

És aminek a legjobban örülök, hogy sok a hasonlóan komolytalan emberke mint én. XD Már abból a szempontból komolytalan, hogy lehet hülyéskedni velük. :3 Hiszen a krumpli majdnem gyõzött. XD De hát ez nem vitás, mert az majdnem olyan király ajándék, mint az Old Spice. :P
Nézzük is meg a kedvenc Old Spice reklámaimat Terry Crews közremûködésével. :D  (ezt mo-n nem adták ki persze XD)

OLD SPICE ODOR BLOCKER BODY WASH SIXTEEN HOURS ODOR BLOCKING POWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERR!!!!!! °O°

Most egyelõre egy ilyen kis rövidet írtam, de nézzétek és nevessetek. XD Majd jövök még ma lehet, bár kicsit kóma vagyok szóval a ma esti farmolás után (nem farmville XD) talán már aludni fogok. : )

Sziasztok! ^^

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr285955406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aNévtelen 2014.01.10. 23:47:12

Üdv. Biztos vagy Te abban, hogy az Old Spice a legjobb férfikozmetikum márka? Vagy csak azt ismered? Nem mintha baj lenne, mert az én csajom is csak azt az egyet tudja. Mert legtöbbször a TV reklámokból tájékozódik. A másik: ezt írod "Szerencsére akkor olyan nem volt, aki kért volna valamit és nem kapta meg, ennek örülünk. ^^ " Többen vezetitek a blogot, vagy egy olyan királyi többes? Szép estét amúgy Neked.

Haifisch 2014.01.11. 00:26:00

És aki tényleg krumplit kapott? :)

erendir 2014.01.11. 01:37:14

Nem tudom, mi az a királyi többes. ^^ Arra céloztam, hogy mindenki örül gondolom annak, hogy nem volt olyan aki kért valamit és nem kapta volna meg. : ) Legalábbis aki tud más örömének örülni.^^ Nem, szerintem nincs olyan hogy "legjobb" akármilyen kozmetikumok között. ^^ Mindenkinek más a kedvence, pl egyik barátomnak az adidas tusfürdők meg deo-k jönnek be. Ízlések és pofonok. ^^ Többet próbáltam és mindig is ez tetszett a legjobban, bár elég drága szal csak így ünnepekkor ha kapok, akkor van. ^^" :D

erendir 2014.01.11. 01:38:07

Az tud csinálni belőle krumplipürét. :P Vagy hasábkrumplit, vagy rántott krumplit, vagy krumplistésztát, vagy rakott krumplit, vagy paprikás krumplit. ^w^ Mennyi finomság. :D
süti beállítások módosítása