az élet utazás.

Élménykiszámoló

2013/12/31. - írta: Erendir

Hát elég dúsak voltak az utóbbi nap eseményei. :D Kezdõdött ugye azzal, hogy tervben volt az, hogy átmegyek Endyékhez. OwO Kimentem nekik segíteni téglát pakolni az építkezésüknél, az jó kis délutáni mozgás volt, legalább éreztem hogy végre csinálok valamit az itthoni húzódzkodásokon meg fekvõkön kívül... :D Utána hazamentünk hozzájuk és felmentünk, majd elhelyezkedtünk a nappaliban az esti kockuláshoz, három laptoppal. :D

Estefelé aztán, mikor már kezdtünk megéhezni, lementünk a helyi szuperolcsó pizzériához (ahol akár tényleg 500 forintért zsírkirály 28 centis pizzát kapsz), és olyan 2400 forintért olyan három pizzát kaptunk hogy olyat 1000 forintért nem lehet kapni egy darabot. :D
Amíg a pizzára vártunk, sétáltunk egyet, visszamentünk arra a játszótérre ahol felnõttünk, még oviban is ott játszottunk, aztán ott parkouroztunk a pingpongasztalokon, a mezõn edzettünk... Nagyon sok emlék köt oda, a vasjátszónak emlegetett helyre. Azért vasjátszó, mert a legtöbb "játék" nem az eu-komfortos szarokból áll hanem a jó kis vasrudakból hajlított, hegesztett, pasztelszínekkel mázolt mászókákból amik már azóta ott állnak hogy az oroszok kimentek csak újra lettek festve azóta tizenháromszor. XD A mai napig lehet rajtuk mászkálni csak expert mode-ban. :3
Gurultam is egyet-kettõt a pingpongasztalon miután Endível meglocsoltuk a sövényt, aztán visszamentünk a pizzáinkért. :3
Miután hazamentünk, kaja közben megnéztük a 3D Mugiwara Chase-t, ami egy 3D-s fél órás One Piece film. *-* Marha jól meg volt csinálva, egy pillanatra sem állt meg az akció és a 3D atomjól átjött. : )
Aztán utána lementünk és neki is álltunk LaTale-ezni. :3 Mivel mindhárman elég fáradtak voltunk, én az alvásmegvonástól meg a téglapakolástól, õk meg a még több pakolástól, így egy idõ után már inkább hanyagoltuk, aztán eltettük magunkat másnapra. Illetve eltettük volna, de még Endyvel megnéztünk a legelsõ Prince of Persia játék végigjátszását, de hogy miért, arra már nem emlékszem... XD
Utána még az ágyban feküdve eldumálgattunk még az élet nagy dolgairól, de kb fél négykor mááár aludtunk is. :D
Aztán másnap mehettem levelet gereblyézni meg hordani, az is eltartott kora délutánig, ahonnan hazaérve készíthettem a beadandómat, aminek ma éjfél volt a határideje. :D 8 oldalt kellett írni, hát nekem 10 oldalasra sikerült, és miután tegnap este hajnali egy körül hagytam abba a munkát rajta, ma délután kettõre más sikerült is megcsinálnom. XD
Ezek után megint kimentem segíteni az építkezésre, onnan meg 5-re haza is értem, szóval ma sem loptam a napot. :D

Holnap jön az év utolsó napja... : ) Vegyes érzelmekkel vagyok tele, mind a holnapi nappal, mind a 2014-es évvel kapcsolatban... : )

Mindenesetre mintha láttam volna valami érdekeset 6host ezredes blogján... ;) Mindjárt visszatérek a zsákmánnyal aztán meglátjuk mi sül ki még ebbõl a 2013-ból. :D

 

Címkék: Élet
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr745955422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D.e.k.o. 2013.12.31. 01:26:35

Pizza^^ forevör pizza :3 (nyugi nem vagyok ilyen fogyi hogy csak ennyit szürtem le belőle) :")

erendir 2013.12.31. 01:28:55

Haha :D Nyugi ebből nekem az jött le hogy kiszűrted a lényeget. :P PIZZAAA °O° :D Eperfagyi lett volna még a jó mellé ahogy Dante nyomatja a Devil May Cry-ban, pizza, fagyi, pizza, fagyi :D Csak az nem volt TwT

D.e.k.o. 2013.12.31. 02:06:45

A barátnőmmel egy hónapja kiültünk a főtérre egy doboz fagyival a kezünkben és egy 20db-os műanyag kanalas zacskóval. 6 fokban. Elhiheted csak kicsit nézzek minket hülyének. De ha ahoz volt kedvünk. ^^
süti beállítások módosítása