az élet utazás.

Hobbi szintén

2013/12/30. - írta: Erendir

Na, végre nem úszok el a dolgaimban, van idõm leülni és írni egy kicsit. :3
Elsõként mondjuk be is fejezem a hobbis bejegyzést, mert hosszú még a lista, hogy mit kell leírnom, eseménydús volt ez a pár nap, meg jön a szilveszter is. ;)

Szóval, a takarítás volt az utolsó hobbim amit leírtam, most pedig az írás van soron. : ) 18 éves koromban, december 20-a környékén ismerkedtem meg a blogolással. Tisztán emlékszem rá, hogy akkor nyitottam az elsõ blogomat, a barátnõm mutatta meg nekem hogy van ilyen és hogy milyen király. OwO Amikor elkezdtem, eleinte csak úgy egy-két dolgot leírogattam ami eszembe jutott, de elég bénácskán. :D Aztán utána egyre jobb lettem, egyre többen olvastak és a végén már tök jó kis közösséget rittyentettünk össze pár kitartóbb bloggerrel. :3
Onnantól kezdve a mai napig a blogolás nekem egy olyan feszültséglevezetõ dolog, mint a beszélgetés. Mikor van alkalmam és lehetõségem beszélgetni valakivel napi szinten hosszabb ideig akkor persze azt választom, vagy személyes találkozóra ha van lehetõség, de a blog az, ahol mindent frankón kiírhatok magamból úgy, hogy tudom, sok emberhez eljut és belelátnak a gondolataimba meg abba hogy mégis hogy zajlik az életem, és reagálhatnak rá. : )
Történeteket is írtam de elég bénák lettek, van egy amit komolyabban is elkezdtem mostanában, de egyelõre a blogot helyezem elõtérbe, de majd azzal is foglalkozom. ^^
A harmadik és egyben kedvenc módom az írásra természetesen mikor leveleket írok embereknek, hogy ismerkedjek, új dolgokat tudjak meg a másikról, kérdezzek, õ is kérdezzen és hogy így megtudjunk egymásról új dolgokat hisz ez a legizgalmasabb. :3

Az olvasás terén ha jobban belegondolok, a könyvek olvasása áll az elsõ helyen. Imádom a különbözõ fantasy, sci-fi könyveket, azon belül is azokat amik legalább 5-600 oldalasak, esetleg több kötettel. :P A Gyûrûk Ura talán a kedvencem, most például az Eragon-t olvasom, ez is nagyon érdekes és 4 kötetes, és mindegyik elég hosszú. Ezen kívül még az ismeretterjesztõ könyveket szeretem, állatokkal, növényekkel, biológiával, a természettel foglalkozó könyveket, természetesen a mangákat is imádom, meg mindent ami japánnal kapcsolatos. ^^
Blogokat is szeretek olvasni, belelátni mások életébe és gondolataiba. : ) Mások leírt gondolatai tükröt tartanak saját magunk elé, hiszen egybõl megláthatjuk, a másik hogyan látja azt amit mi mondjuk másképp gondolunk. Mivel a blogban nem befolyásol senkit más véleménye az írás pillanatában (hiszen legtöbben egyedül írjuk a bejegyzéseket, zavaró tényezõk nélkül), így azt láthatjuk az emberekrõl amit tényleg abban a pillanatban õszintén éreznek, gondolnak, vagy épp milyen napjuk volt és ezt hogyan látták õk maguk. : ) Számomra ez nagyon érdekes és azt is meglátom belõle hogy számomra az az adott ember érdekes személyiség-e, vagy csak írogat a nagyvilágba, hogy minél többen olvassák, ami hiba, mert sajnos vannak akik nem azért írnak, mert ez nekik örömet vagy megkönnyebülést okoz, hanem azért hogy minél többen olvassák. Az a baj ezzel, hogy ha azért írsz hogy olvassanak, sosem fognak olvasni. XD Ha azért csinálsz valamit mert szereted csinálni, akkor tudod csak jól csinálni. : )
A kommenteket azért szeretem nagyon olvasni, mert ez ad reflexiót, kritikát arról, hogy egy kívülálló hogyan gondolja azt amit én leírtam, hogy neki mi a véleménye, és szeretem az olyan kommenteket is amik nem csak helyeslõk, hanem megmondják azt is hogy szerintük mi a nem jó abban amit írtam, mik a hiányosságok, miben és hogyan lehetnék jobb, mert ezzel magamat is építhetem. ^^

Utazás... Ezt azért írtam fel, mert még ha nem is hobbi, ha lenne rá lehetõségem, hobbimként ûzném. : ) Ha vezetek, biciklizek, vonatozok, buszozok valahová, mindig nagyon megnyugszom és nagyon jól össze tudom szedni a gondolataimat. Sokat gondolkoztam hogy ez vajon miért van így, és arra jutottam, hogy utazás közben olyan érzése támad az embernek (vagy csak nekem) hogy nem csak a térben, de az életében is elõre halad, tehát csinál valamit, legalábbis én így érzem. Menet közben gondolkodni a legjobb, mikor az ember csokorba szedi a gondolatait, de közben nem egy helyben ül hanem mégis halad valami cél felé, és ez a gondolataimban is olyan hatást kelt hogy sokkal pozitívabb, építõbb dolgok jutnak az eszembe. ^^

Énekelni leginkább akkor énekeltem sokat, mikor capoeiráztunk. Eleinte csak a kórusban, de késõbb mikor egyre több szöveget tanultam meg és egyre inkább észrevették a többiek is hogy jó a hangom, egyre többet kellett énekelnem. Erõs és tiszta hangom van és elég jól ki tudom énekelni a hangokat, jól ki tudom tartani, és capoeirában ez nagyon jól is jött, mert ott hangosan és tisztán kell énekelni, én pedig nem énekeltem soha hamisan.
Ez azért is jól jött mert megerõsödtek a hangszálaim és mást is sokkal jobban tudtam énekelni, bár a közönségem leginkább csak a lakótársam volt pesten, ha kihallatszott a fürdõbõl. XD Annyira nem lehetett mondjuk rossz mert mondta hogy a megasztárba elmehetnék néhány bénagéza helyett a negyeddöntõbe. XD
Erre mondjuk nem fog sor kerülni mert ebben szégyenlõs vagyok.^^" Kiállok akárhány ember elé és elõadok bármilyen elõadást, akár angolul is, de énekelni nem kezdenék kb senki elõtt. XD Eddig kb 3 vagy 4 embernek énekeltem életemben (capoeirát nem számítva mert úgy már nagyon sok mindenkinek de az amúgy is portugálul volt XD), és bár nekik tetszett, ezt a tehetségemet nem tartottam sosem olyan nagyra, csak elkönyveltem hogy ez is megy valamilyen szinten és azért ez jó. ^^

Na, hát végére értünk a listának, nyugodtan lehet reagálni. : ) Nektek vannak ilyen hobbijaitok? Van valami olyan hobbitok ami tökre nem hétköznapi, valami extrém dolog mondjuk? :D

Most megyek egy kicsi szünetre, aztán máris folytatom a következõ bejegyzéssel, úgyhogy maradjanak velünk. :D

Csövi ^^

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr415955423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D.e.k.o. 2013.12.30. 18:21:19

Szia! :) Én mondjuk imádok elmenni sétálni egy kört. Ahogy mondtad, közben össze szedem a gondolatokat. :) Mint írtam már a blogomban és kb mindenhol, az énéletem az az éneklés. Heti 4 énekóra, heti 4 kórus próba aminől kettő 90 perces. Szóval végigéneklem az egész napomat. Én kórusban is nyomatom, de énekórán szükséges egyedül is. Amitől természetesen elájul a közönség. (Húh ez szerény volt..:") ) Nekm úgy nincs szerintem extrém hobbim. Szeretek fuvolázni. Vagyis lehet...: Regényt írok aminek már a 3. köteténél játok. :3

erendir 2013.12.30. 18:55:05

Azta, ezt nem gondoltam volna. ^^ Remélem majd elolvashatom. :3 Igen ezek mind jó hobbik, mindig kell valami hogy az ember lekösse magát. ^^ Most utólag jutott eszembe hogy nem is írtam le hogy a kockulás is az egyik legidőigényesebb hobbim, a játékkal amit nyomatni szoktam. :D

D.e.k.o. 2013.12.30. 19:27:37

Kockulás forevör!

Karen22 2013.12.30. 23:48:17

Nekem is van kifejezetten beteg hobbim , én speciel imádom a levegőt .. a szelet... Kis korom óta. De leginkább a meleg levegőt.. ezért kialakult hogy fújatom magamra a meleget... leginkább a hajszárítót kedvelem... XD mert a búgása is megnyugtat .Imádok úgy olvasni hogy a lábamnál fúja rám a meleget én meg tök belazulok xD Illetve a pszichológia :D nagy mániám :)

6h0st 2013.12.31. 18:21:47

'Jövőre' megírom a hobbisat is. :) No lám, komám, a sci-fi valahogy elkerülte a figyelmem, hogy szereted. Akkor next time, mikor itt leszel, kukkants bele egy kis Szergej Lukjanyenko-ba, az Őrség-tetralógiájára azt mondom, hogy olyan kb. mint a Harry Potter, csak nem olyan aranyos, helyette viszont nagyon orosz. :D
süti beállítások módosítása