az élet utazás.

Nagyon csendes éj

2013/12/25. - írta: Erendir

Na hát akkor, most hogy visszamenekültem a szobámba, írjak már megint blogot. ^o^
Takaró, kis mézeskalács, kis zene és blog. <3 ^^

Nem arra fognám hogy antiszoc vagyok, mert igazából pont hogy most a társaságra vágynék, de nem mindegy hogy kiére. :D

A nap úgy kezdõdött hogy felkeltem idõben (ami nálam a 9 óra MAX szünetben, annál korábban bûncselekménynek számít), aztán nekiálltunk fát díszíteni. Ketten meg is voltunk vele egész hamar, pofás lett mint minden évben, tetszett is meg minden, szemet gyönyörködtetõ volt amúgy, fõleg mikor már este volt és bekapcsoltuk az égõket és csak az világított a házban. : )
Valami hiányzott ugyan a szívembõl mikor ránéztem a fára, annak ellenére hogy mosolyogtam, de ezt már "megbeszéltük", tudom mi az. : )

Aztán utána családlátogatás meg ajándékozás volt, amit elõször annyira nem is vártam igazából, de miután ma felkeltem, kicsit átvette azért felettem is átvette az ünnepi hangulat kicsit a hatalmát, és már izgultam, mit fogok kapni. : )
Amiket kaptam végül:
Megkaptam a kedvenc parfümmárkám újonnan kiszemelt példányát: New York Playboy. :3 Aki jár drogériában és találkozik vele nézze meg, érdemes. :3 Eddig mindig Hollywood Playboyt használtam, és az is illett hozzám. Az egy kicsit mélyebb kontúrú, határozottabb, pézsmásabb illat, talán egy kicsit édesebb is, mint ez. A New York azért tetszett meg, és azért akartam végül erre váltani, mert fiatalosabb, frissebb illatú, sokkal energikusabb, egy hangyányit talán gyümölcsös aromájú és olyan "incselkedõs". :D Vagy hogy mondjam. OwO
Eddig mondjuk egyáltalán nem volt gond azzal, hogy melyik milyen, mert mindkettõ kombinálva a saját illatommal be tudja bódítani az ellenkezõ nemet hogy neki jó legyen, csak pont annyit kell belõle használni hogy ne nyomja el egyik a másikat. :3
Hopp eltértem a témától.

Szóóóval~ :D A másik ajándékom egy könyv Müller Pétertõl, Férfiélet, Nõi Sors címmel. Gyönyörû könyv, keményborítós, közel 300 oldal tömör gondolkodnivalót látok benne. : ) Nagyon tetszik már most pedig még egy szót sem olvastam belõle, csak egy kicsit az ismertetõbõl. Az alapján a nõket övezõ növekedésre hivatott tiszteletrõl és a férfiakat illetõ szellemi változásról szól ami zajlik vagy zajlani fog, vagy zajlania kéne, még nem tudom. : )
De már a téma is nagyon tetszik mert a mai züllött társadalomban nemcsak hogy a férfiak sokszor eszköznek, játékszereknek tekintik a nõket, de az érzéseiket sem becsülik meg, magukat meg az egekig magasztolják. Az ilyenektõl hülyét kapok és rosszul vagyok, és lányok által mesélt sok történet miatt néha szinte ezek miatt szégyellem magam, hogy a férfiakról milyen általános kép alakul ki miattuk... Arról most nem is beszélve hogy lassan már a bunkóság meg a gyökérség lesz az ideál a fiatal (és sok korombeli) lány körében.
Mindenesetre még hallani fogtok az ebbõl a könyvbõl adódó gondolattekervények következtében született bejegyzéseken keresztül errõl a témáról. :3

A harmadik ajándékom egy pulcsi volt, szép, vékonyabb fajta, kicsit nagy rám szal még bele kell gyúrnom magam.XD
Amit még kaptam az pedig egy ilyen dinoszauruszos neves persely, nem tudom láttatok-e már hasonlót. :D Az a lényeg hogy van rajta egy kis dinoszaurusz-figura, alatta rajta a neved "átdinoszauruszosítva", (mittudomén pl Bencedactyl XD) meg hogy milyen vagy kb, és ez egy ilyen tojás alakú persely amibe dobálgathatod az apródat. :3 Nagyon jópofa és mindig figyeltem hogy van-e az én nevemhez is, de sosem találtam. :( Érdekes hogy anyának még nem is mondtam hogy ez érdekel vagy láttam volna, és pont talált egyet az én nevemhez és megvette nekem. XD
Azt írja: "Humoros és vidám, aki egy jó mókára mindig kész."
Még stimmel is. : )
Ezen kívül kaptam egy nagyon menõkirály ezüst láncot a nyakamba. ^^ Tetszik, nagyon kemény és jól néz ki. : )

Egyszóval tök jó ajándékokat kaptam amiknek még hasznát is veszem és örültem hogy most több kisebb ajándékot kaptam és nem egy nagyot. ^^ Én csak kevés ajándékot tudtam venni, de szerencsére ezt megértette mindenki. : )
Majd még hátravan egyébként a java, mert a többiekkel, a keménymaggal szilveszterkor szoktunk ajándékozni, mikor mindenki együtt van. :P Már alig várom. ^^

Addig is fogok igyekezni, hogy a két ünnep között tudjak velük találkozni, és nagy részükkel már meg is van beszélve csak a mikor a kérdés. XD Van még egy elég hosszú beadandóm mondjuk ami minimum két napos meló és újév elsõ napjáig be kell fejeznem, szóval arra még idõt kell szánnom, de amúgy minden király. : )

Nektek hogy alakult a Karácsony? ^^ Kértetek valamit, megkaptátok? : ) Tudjátok mit, indítok egy szavazót, nyomkodjatok aztán kiderül!  ; ) (Ha rájövök hogy kell :$ XD)

Sziasztok! ^^

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr475955429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2013.12.25. 10:11:52

Ügyesek vagytok, jó látni, hogy akkor rendben mennek az ünnepek! :) Playboyból a tusfürdő meg a dezodor jött be nálam, a parfüm az annyira nem passzol hozzám, de ha jól emlékszem, a new yorkos pont hozzád való. :) Kicsit megleptél a Müller könyvvel. Jó persze, ez nem vitás, csak az az érzésem, túlsúlyba kerül így az elmélet, a gyakorlat rovására. ;) Amúgy a 'szaremberség' nemtelen. Nőkből is, férfiakból is sok az értéktelen. A többire kell fókuszálni. ;) Höh, pont a minap láttam ezeket a dínókat. :D Gratula hozzá, akkor már csak meg kell tömni, nehogy éhenhaljon. :) (huhh, a többi gondolatot később írom, most szokás szerint rohanás van. :) )

D.e.k.o. 2013.12.25. 10:18:00

Én ismerem ezeket a dinoszauruszos perselyeket. Amikor év végén elment két osztálytársunk olyantosat vett a tanárunk nekik. (szerintem elfelejtett ajándékot venni és évzáró elött gyorsan átrohant a szil-coop árúházba ami közel van a sulihoz és van egy nagy polc tele ilyen perselyekkel.) Végülis nem úgy alakult a karácsonyozás mint gondoltam én a forever alone. :) Öcsémmel és bátyámmal ( hogy a bátyámmal az kicsit túlzás mert ott kocásította a fejét a fa mellett) feldíszítettük a fát és felraktuk a fényeket. Nagyon szép lett szerintem. Aztán kibontottam a fülest (pontosabban valahogy kivarázsoltam a csomagolásból). Tesómék meg egy széket kaptak, mert már nem tudtak leülni a zongora elé ugyanis minden széket porig romboltak. Összerakták kipróbálták, hogy elég jól gurul e. Jól gurult, ezért mentek egy pár kört vele a házban. Velem is kipróbáltatták. Tényleg jó kis szék. (Nem véletlenül, én választottam) xD Leültünk filmet nézni a családdal. A Már megit péntek című filmet néztük. Amit tavaly ilyenkor. Mert nagyn jó kis film. Mikor vége lett ég egy rövid Familí Guyt néztünk azután irány a szoba. Én bolgoloztam meg zenét hallgattam kb 23:30-ig. Szerintem elég jó volt. Várom akkor a gondolat meneteidet a könyvről. ;)

Haifisch 2013.12.25. 13:27:46

Szavazás: van az a menü, ahol bejegyzést is írsz...na az olvasok után következik a szavazás :"D Boldog karácsonyt :3 Jó az a dínó. ^^ Jól telik a karácsony, király dolgokat kaptam, mégis azt élvezem a legjobban, hogy végre van időm! :) Jó férfiillat ;D Hm, az sexy :D :D Akikről meg írtál a Müller könyv kapcsán...nos velük én nem foglalkozom már :"D Elszeparálom magam tőlük ahogy csak lehet, nagyon nem bírom az ilyen embereket :( :D

erendir 2013.12.25. 14:25:57

Aha egész jól sikerült, azt hittem más lesz, de pozitívan csalódtam. :3 Am azzal nincs is baj hogy az elmélet van most túlsúlyban ilyen téren, nem sietek sehova és nem akarom elsietni a döntéseimet most, meg amúgy sem dúskálok a lehetőségekben gyakorlat terén. ; ) :D De igen amúgy, ez a new york tényleg illik hozzám. :3

erendir 2013.12.25. 14:26:58

D.e.k.o., akkor végül is nem volt olyan rossz nektek sem, elszórakoztatok azért. ^^ A családtól azért látom inkább te is a blogra menekültél, amit megértek. XD Majd nemsokára nekiállok írogatni mert sok minden kiírnivaló van bennem, de még családozni kell... -.-' XD

erendir 2013.12.25. 14:28:17

Haifisch, köszi a segítséget. :P Majd ha nekem is lesz időm (mikor békénhagynak), el is indítom a szavazást. ^^ Hát igen, remélem majd bejön egyeseknek az új illat. ^^" :D

D.e.k.o. 2013.12.25. 16:14:10

Am gratulálok, a te képed nyert a nap képe szavazáson. :)
süti beállítások módosítása