az élet utazás.

2013/12/10. - írta: Erendir

Sziasztok!

Na, hát kezdem újra. Üdvözlök mindenkit az újdonsült blogomon, ami immár a sokadik. Más blogrendszereken vezettem már blogot, legelõször 5 éve kezdtem el a blogom, amit több mint 3 éven keresztül vezettem, aztán pedig befuccsolt a blogrendszer ahol írtam.

Akkor még jóval tapasztalatlanabb, 18 éves srác voltam. Akkor is már elég sokat tanultam az élettõl, az életrõl, de most, 23 éves fejjel már jóval több tapasztalaton túlestem. Ez érthetõ jó és rossz értelemben is, hiszen sok rossz és sok jó is történt... De ne szaladjunk ennyire elõre.

Életvidám, pozitív felfogású srác vagyok. Imádom az animéket, aharcmûvészeteket, a futást, a biciklizést, mindennemû mozgást, a Parkourt.

Szeretek olvasni, rajzolni, ezt elég jól is csinálom egyesek szerint, szeretek zenét hallgatni, a zenei ízlésem pedig nagyon széles.

Szeretek fõzni! A fõzést már elég régóta csinálgatom, mára már elég jó vagyok benne, legyen szó egy jó kis húslevesrõl vagy egy fõzelékrõl, pörköltrõl, vagy akármilyen sütirõl, tortáról, vagy akár pékáruról, már lassan egyik sem okoz nehézséget.

Kedvelem a nyugalmat. A természet szépségeit, a friss levegõt, a csendet, az természet hangjait, a csillagos éjszakát, a tavakat, folyókat, vizeket. Szeretek kirándulni, szép helyeket, állatokat, növényeket látni, felfedezni és bejárni mindent, túrázni és szalonnát sütni.

Szeretem a barátaimat és a társaságukat. Szeretek elhülyülni velük, mert míg a mindennapi életben komoly és sokszor komor vagyok, velük önmagam lehetek és ellazulhatok. Nem iszok, nem dohányzok, semmilyen egészségtelen szenvedélyem nincs (na jó, esetleg a hajnalokig fennmaradás néha, játék céljából :D), odafigyelek a táplálkozásomra és az edzésemre, az egészségemre, a jó közérzetemre. : )

Szeretek gondolkozni az élet dolgain, segíteni másoknak, részt venni mások fájdalmában és életében, segíteni nekik és éreztetni hogy számíthatnak rám, és érezni, hogy szükség van rám.

Szeretem a határozott, sokoldalú embereket. Sok érdekes embert ismertem már meg blogjaimon keresztül , akiket ma is ismerek és szeretem õket. Kedvelem azokat akikkel sokat lehet beszélgetni és szinte mindenrõl, tabuk és félreértések nélkül, aki iránt lehet érdeklõdni és õ is érdeklõdik irántam.

Remélem itt is jó közösséggel találkozom, és lesz lehetõségem különleges embereket megismernem.

Kezdetnek azt hiszem elég is ennyi, remélem hogy ez az "utam" még eredményesebb lesz mint az eddigiek. : )

Hamarosan újra jelentkezem!^^

Yo!

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr445955440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

6h0st 2013.12.17. 17:57:59

Jó újra látni! Ironikus, hogy mindketten máshol kezdtük, most meg egyszerre itt folytatjuk. :) Remélem a vizsgaidőszak után el tudsz szabadulni, már ki vagyok éhezve arra a tepsis rántott húsra! :D

erendir 2013.12.19. 01:45:29

Most én is meglepődtem, de nagyon kellemes meglepetés volt. :D Én is, és első dolgom lesz! Engem a scotch is csábít már jó ideje. ; )

D.e.k.o. 2013.12.20. 20:45:15

Hellóka! Üdv a blogol.hu-nál. Jó kis csapat vagyunk! ;) Hamar találsz olvasni valót majd. :)

erendir 2013.12.20. 21:06:45

Ebben biztos vagyok, máris találtam! ; ) Az írnivalóm is egyből meglendült, visszatérhetek a napi grafománsághoz. ^^

D.e.k.o. 2013.12.21. 16:33:35

Annak örülök. :) Minden nap majd betekintek ide olvasgatni. ;)

bi 2013.12.23. 10:27:38

Grafománnak lenni jó! Üdv, itt. (-:

erendir 2013.12.23. 14:04:01

Igen. ^^ Most ebben élem ki magam, úgy érzem legszívesebben éjjel-nappal írnék... :D Mondjuk ez lehet azért is van mert nem tudok éjjel nappal beszélni valakivel, mint eddig. ^^" :D
süti beállítások módosítása