az élet utazás.

A napom képekben

2015/04/28. - írta: Erendir

Ma mikor felébredtem, unatkoztam, gondoltam, írok majd valamit, ha már szabadnapom van. Megfáztam pár napja, kúrálom magam, és tegnap este elég szarul voltam, de ma már egész jól vagyok, holnapra pedig remélhetőleg már semmi bajom nem lesz. 
Gondoltam ma nem leírom a napom, inkább megmutatom képekben, szóval kezdtem reggel. X3

2015-04-28_17_18_39.jpg

Felkelés, zsepi a kézben mert beteg vagyok. Anime poszter, az én asztalomon rend, zolién meg káosz. :D Reggel fél kettő... :D

2015-04-28_14_04_29.jpg

Reggebéd készítése, egy kis paradicsomleves, és pizza. Az icelandben kapható pizza ezért a kemény 1 fontért nagyon finom. :D És nem mű:

Aztán elzúztam a boltba, vettem tortilla chipset, salsa szószt mellé, zsepit, nutellát, pizzát, joghurtot, meg sajtot, utána pedig kicsit elmentem a közeli parkba levegőzni egyet, ami jó döntésnek bizonyult:





Szép kis park, szerintem nyáron még szebb lesz, van játszótér, kosárpalánk, ami nagyon szimpinek tűnt, tuti kimegyek majd oda. Az "anti-clim paint" felirat még most sem világos, de mulatságosnak találtam. :D Majd legközelebb kipróbálom. Magamról is csináltam egy képet, de azt inkább nem töltöttem fel, hülyén nézek ki.

Aztán hazajöttem:


Nyomattam még egy paracetamol forró italt, aminek az íze nem a legjobb, de legalább hat mint az állat, holnapra már szerintem semmi bajom se lesz. Aztán kipróbáltam az onken joghurtot amit nemrég vettem, és rájöttem, hogy ezért a 450 grammért mégsem volt olyan sok az az 1 font mint amilyennek éreztem mikor megvettem. Iszonyat finom, ilyet még sosem ettem. :o 

A tortilla is nagyon jó, bár a salsa annak ellenére hogy azt írták hogy nagyon erős, elég gyenge. :D De azért finom, kellemesen csípős. :3 A másik amit láttok, fehér csokis kinder bueno. Nagyon finom az is. :3
Aztán most pihenek és nézem tovább a kedvenc show-mat. X3

Holnap délutános leszek úgyhogy pihenhetek. Azt hiszem még fogok ma írni, mert sokat gondolkodtam... Úgyhogy készüljetek. :D 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr77407540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása