az élet utazás.

Hétvége

2014/01/19. - írta: Erendir

Na, hát zajlanak az események mindenfelé. Nincs kedvem részletesen belemenni, a lényeg, hogy tegnap valahogy kikötöttem este 11-kor egy art caféban ahol táncház volt, és erdélybõl jöttek olyan zenész bácsik akik úgy nõttek fel hogy a magyar népzene folyik az ereikben, és ott tolták a muzsikát.
Hihetetlen jó népzenét produkáltak, az emberek meg mentek fel a táncparkettre és tolták a néptáncot, de korombeli lányok és fiúk, olyan profi módon, hogy csak lestem. :D
Egy osztálytársammal mentem aki zenei körökben nagyon jártas és elég ismert, aztán persze odahívtak egybõl az egyik asztalhoz és kitöltöttek nekem egy 5 centes pohárba valami 50°-os erdélyi törkölypálinkát. Aztán udvariasságból elfogadtam, és mikor látták hogy nem nagyon hat meg, örvendezve töltöttek még nekem négyszer. XD
Aztán mivel nekik már jó kedvük volt de rám nem nagyon volt hatással, megveregették a vállam aztán valahová elmentek. XD
Én leültem és bántam, hogy elfelejtettem mindent amit anno néptáncon tanultam, pedig marha jól ment annak idején. Jó mondjuk több mint 10 éve volt, ha nem több. Jó lett volna ott ropni. :D

Aztán olyan éjfél körül hazaindultunk, osztálytársamat nem engedtem haza egyedül, mondtam hogy nyugodtan aludjon itt nálunk, ne kóvályogjon késõ éjszaka pesten. Én meg úgyis ilyen vendéglátó emberke vagyok, szívesen látok bárkit itthon. : ) Dumáltunk sokat, eleve õ itt vel a táncházba, itthon adtam pizsamát neki, reggelit, aztán hazament délelõtt. :D

A gáz annyi volt, hogy nem öblítettem le a pálinkát vízzel, meg semmi mással és a refluxom miatt ott maradt a nyelõcsövemben nagy része, és ennek nagyon megittam a levét, mert tökre szétszedte és egész nap fáj minden egyes nyelésnél, olyan mintha kavicsokat akarnék lenyelni minden egyes alkalommal ha iszok vagy eszek valamit, szóval félek enni vagy inni bármit is, alig ettem ma. :/
Soha többet ne fogadjak el piát udvariasságból. XD Eleve nem is akartam inni csak ha már megkínáltak nem akartam bunkó lenni. (Hát meg azért igazi jó kis erdélyi pályinka, nem mondom hogy nem volt jó :D) De legközelebb erre jobban odafigyelek, mert még ha másnapos vagy részeg nem is lennék egy litertõl sem, a nyelõcsövemnek nagyon nem tesz jót és nem akarok megint szenvedni. :/
Már inhaláltam kamillateával, próbáltam egy-két dolgot hogy enyhítsem a fájdalmat, de most ettem vacsit de pokolian fájt végig, de muszáj volt valamit enni. O.o Remélem holnapra nem rosszabb lesz, hanem elmúlik teljesen. :/
Szerencsére holnap nem kell korán kelni...

Hallgassátok ezt , miközben olvastok. ^^ Épp ez megy, imádom.

Sok produktívat nem csináltam a hétvégén de legalább a tegnap jó volt, nem voltam egész hétvégén tökegyedül. : ) Nem akartam most egyedül lenni annyira, de így jól jött ki. ^^

Remélem edzeni tudok azért így, most állok neki... :/ Aközben remélem nem akar fájni. XD

Hülye suliban megint folyamatosan szivatnak mindennel, már örülnék ha végre vége lenne ennek a hülye vizsgaidõszaknak meg a gyakhelykeresésnek, mert aggódok mindkettõ miatt. Most már csak ezt kell végigszenvedni, aztán a szakmai gyak az pite, a szakdolgozatot is megcsinálom szívesen, a vizsgán meg azt mondta nekünk a felelõs nõci hogy mindenki át fog menni és szép jegyeink lesznek csak JUSSUNK EL ODÁIG. XD Hát úgy legyen... :D
Az tuti hogy ha sikerül ez az egész akkor zúzunk Dantéval a Fridays-be steak-et zabálni. XD Vagy a Hooters-be hamburgert tolni, közismertebb nevén didibár a rém rendes családból. XD Valamivel meg kell ünnepelni ha sikerül... Csak adja az ég, hogy így legyen. :/ Nem kéne ugyan stresszelnem rajta mert ahogy írtam, ha nem sikerül irány külföld, de attól meg csak amiatt félek hogy másokat itt hagyok. :( 20K maximum londonba a turistajegy repcsivel...*-*
Már csak egy barátot kell szereznem London cityben a LaTale-bõl aki tud segíteni esetleg. XD Külföldi magyarokat nem keresnék meg, inkább a helyiek közé igyekeznék beilleszkedni ha kimennék. : )

Amúgy lelkileg kísz vagyok, olyan vagyok mint egy terhes nõ kb vagy nem tudom, egyszer egyedül érzem magam egyszer elvagyok egyedül, egyszer tök szomorú vagyok aztán életvidám, utána ideges, utána megint emózok utána meg kanos vagyok.. Ki érti ezt. XD

Toradora! ^^ Úgy szerettem ezt az animét : )


Még lehet írok ma. ^^

Címkék: mindennapok Élet
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://erendir.blog.hu/api/trackback/id/tr945955400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L 2014.01.21. 00:08:17

fuck yeah, reflux :) salvus vizet szokták ajánlani durvulós helyzetekre - nekem vagy bejön, vagy nem. az omeprazol jó rá, habár annak idején csak úgy támogatta a tb ha gasztroenterológián írattad fel, endoszkópia után. [és még úgy se volt olcsó.] amúgy nekem még rosszabb, ha vizet iszok a páleszra. nem vicc, ha sörrel kísérem le, kíméletesebb.

erendir 2014.01.21. 12:50:42

Igen, már kipróbáltam azt is. : ) Sok hatása nem volt sajnos. :( Gyógyszerből két fajtát is felírtak nekem anno, hogy szedjek ilyen napi hármat mindből... Ezt az évek során szép lassan lecsökkentettem, a háziorvosom is mondta hogy eléggé szétszedik a májat hosszútávon szóval inkább próbáljak az életmódomra figyelni, és ez működött is. Meg nincs is gond általában vele. A sört nem szeretem. : ) De mindenre innom kell, ha azt akarom, hogy a gyomromba kerüljön, úgy be van szűkülve a nyelőcsövem. De régen még rosszabb volt, szóval ahhoz képest még jól is vagyok. Legalábbis általában, csak most nem. :D Csak ne igyak, ahogy szoktam. : )
süti beállítások módosítása